07-11-2019 16:51 | Edytowano: 07-11-2019 16:52
W ostatnim czasie w kilku sieciach sklepów (np. w Lidlu) przy płatności kartą kredytową ING terminal pyta o walutę (PLN, czy EUR). Tego pytania nie ma, gdy płacę kartą wystawioną przez inny bank, więc w jakiś sposób związane to jest z kartą lub z wystawcą karty.
Jest to trochę kłopotliwe, gdyż łatwo o pomyłkę i w konsekwencji podwójne przewalutowanie transakcji.
Czy nie można tej opcji wyłączyć?
08-11-2019 17:25
@JarekB Docierają do nas zapytania od klientów w tym temacie. Rzeczywiście część terminali pyta nasze klientów korzystających z naszych kart kredytowych o przewalutowanie transakcji. Czekamy na informację od Visy, co możemy zrobić w tym temacie.
15-12-2019 19:42 | Edytowano: 15-12-2019 19:45
15-12-2019 19:43
16-12-2019 19:30
@Rafalski znamy opisane działanie. Podjęliśmy już wszelkie kroki, aby nasze karty były rozpoznawane jako karty wydane i obsługiwane w walucie PLN. Przepraszamy za zasiniałą sytuację. Zawsze możesz złożyć reklamację, na tak zrealizowaną transakcję.
16-12-2019 20:06
25-01-2020 14:29 | Edytowano: 25-01-2020 14:30
25-01-2020 22:46
Witam !
Żona właśnie uruchomiła kartę kredytową ING za każdym razem przy płatności jest to samo pytanie o walutę.
Sprawa jest irytująca Bank powinien zająć się sprawą jak najszybciej i podejść do tematu poważnie
26-01-2020 15:26
Witaj,
tę sprawę traktujemy bardzo poważnie. Wynika ona z braku aktualizacji ustawień terminali płatniczych przez instytucję, która zarządza tymi terminalami. Zgłosiliśmy im już to. Liczymy, ze uda nam się jak najszybciej to wyjaśnić.
Ze swojej strony pozostaje mi przeprosić za utrudnienia w korzystaniu z karty.
11-02-2020 19:52
Kilkakrotnie miałem to samo, przy transakcjach bez pinu od razu szło w EUR, ale ING bardzo szybko rozpatruje pozytywnie te reklamacje.
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
3 | |
1 | |
1 |