Płatności

Odpowiedz

Płatność kartą w Polsce, pytanie o przewalutowanie.

[ Edytowane ]

W ostatnim czasie w kilku sieciach sklepów (np. w Lidlu) przy płatności kartą kredytową ING terminal pyta o walutę (PLN, czy EUR). Tego pytania nie ma, gdy płacę kartą wystawioną przez inny bank, więc w jakiś sposób związane to jest z kartą lub z wystawcą karty.

Jest to trochę kłopotliwe, gdyż łatwo o pomyłkę i w konsekwencji podwójne przewalutowanie transakcji.

Czy nie można tej opcji wyłączyć?

Odpowiedz
0 Lajków
JarekB
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
0
14-09-2018
Wiadomość 1 z 10 (10 310 wyświetleń)

Re: Płatność kartą w Posce, pytanie o przewalutowanie.

@JarekB Docierają do nas zapytania od klientów w tym temacie. Rzeczywiście część terminali pyta nasze klientów korzystających z naszych kart kredytowych o przewalutowanie transakcji. Czekamy na informację od Visy, co możemy zrobić w tym temacie. 


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
47
26-11-2018
Wiadomość 2 z 10 (10 216 wyświetleń)

Re.: Płatność kartą w Polsce, pytanie o przewalutowanie.

[ Edytowane ]
Dokładnie coraz częściej terminale pytają o wybór płatności PLN czy Euro, w moim przypadku dzieje się tak z Kartą Kredytową ING, z debetową jest O.K.
Płatności kartami innych banków są O.K.
Natomiast w dniu 13.12.2019 r. przy płatności KK ING dość że nie było pytania o wybór waluty to dodatkowo transakcka została wykonana w euro a następnie przewalutowana na PLN, taka sytuacja nie powinna mieć miejsca w Polsce, więc coś nie do końca jest dobrze z Państwa kartami.
Ja rezygnuje z KK ING ponieważ nie mam zamiaru się zastanawiać płacąc w Polsce w jakiej walucie zostanie rozliczona moja transakcja.
Odpowiedz
0 Lajków
Rafalski
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
26-11-2019
Wiadomość 3 z 10 (9 796 wyświetleń)

Re: Płatność kartą w Posce, pytanie o przewalutowanie.

Dokładnie coraz częściej terminale pytają o wybór płatności PLN czy Euro, w moim przypadku dzieje się tak w przypadku Karty Kredytowej ING, debetowa nie.
Płatności kartkami innych banków są O.K.
Natomiast w dniu 13.12.2019 r. Płatność KK ING dość że nie było pytania o wybór waluty to dodatkowo transakcka została wykonana w euro a następnie przewalutowana na PLN, taka sytuacja nie powinna mieć miejsca w Polsce, więc coś nie do końca jest z Państwa kartami.
Ja rezygnuje z KK ING ponieważ nie mam zamiaru się zastanawiać płacąc w Polsce w jakiej walucie zostanie rozliczona moja transakcja.
Odpowiedz
0 Lajków
Rafalski
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
26-11-2019
Wiadomość 4 z 10 (9 797 wyświetleń)

Re: Płatność kartą w Posce, pytanie o przewalutowanie.

@Rafalski znamy opisane działanie. Podjęliśmy już wszelkie kroki, aby nasze karty były rozpoznawane jako karty wydane i obsługiwane w walucie PLN. Przepraszamy za zasiniałą sytuację. Zawsze możesz złożyć reklamację, na tak zrealizowaną transakcję.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 5 z 10 (9 693 wyświetleń)

Re: Płatność kartą w Posce, pytanie o przewalutowanie.

Reklamację oczywiście złożyłem, czekam na rozpatrzenie, jednakże nie jest to komfortowa sytuacja.
Odpowiedz
0 Lajków
Rafalski
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
26-11-2019
Wiadomość 6 z 10 (9 690 wyświetleń)

Re.: Płatność kartą w Polsce, pytanie o przewalutowanie.

[ Edytowane ]
Jest 25.01.2020 a problem nadal występuje, w sklepach płacąc karta kredytowa ing, naliczyło mi wszystko w euro. Niektóre terminale wyświetlały opcje pln i eur, inne nie. Kuriozalne już było jak wybrałem pln a naliczyło w euro. Co się tam U was dzieje?!
Odpowiedz
0 Lajków
pk85
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
25-01-2020
Wiadomość 7 z 10 (9 132 wyświetleń)

Re.: Płatność kartą w Polsce, pytanie o przewalutowanie.

Witam !

Żona właśnie uruchomiła kartę kredytową ING za każdym razem przy płatności jest to samo pytanie o walutę.

Sprawa jest irytująca Bank powinien zająć się sprawą jak najszybciej i podejść do tematu poważnie

Odpowiedz
0 Lajków
Rpiekny
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
37
2
12-03-2018
Wiadomość 8 z 10 (9 097 wyświetleń)

Re: Re.: Płatność kartą w Polsce, pytanie o przewalutowanie.

Witaj,
tę sprawę traktujemy bardzo poważnie. Wynika ona z braku aktualizacji ustawień terminali płatniczych przez instytucję, która zarządza tymi terminalami. Zgłosiliśmy im już to. Liczymy, ze uda nam się jak najszybciej to wyjaśnić.
Ze swojej strony pozostaje mi przeprosić za utrudnienia w korzystaniu z karty.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1073
215
07-06-2017
Wiadomość 9 z 10 (9 012 wyświetleń)

Re: Re.: Płatność kartą w Polsce, pytanie o przewalutowanie.

Kilkakrotnie miałem to samo, przy transakcjach bez pinu od razu szło w EUR, ale ING bardzo szybko rozpatruje pozytywnie te reklamacje.

Odpowiedz
0 Lajków
guren
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
41
3
08-04-2017
Wiadomość 10 z 10 (8 605 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Dodam tylko - ze po takich rozmowach z konsultantami czuje sie jak traktowany jak idiota - prosze o wyjasnienie lub kontakt.

28-03-2024
Re.: Zablokowany dostep

kuriozum mialem dzis to samo - jak sie skonczyla twoja sytuacja?

28-03-2024
zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Witam - dziś otrzymalem sms o tresci "wykryslismy podejrzane transakcje dlatego tymczasowo zablokowalismy bankowosc internetowa, skontaktuj sie z infolinia". Po kontakcie z infolinia otrzymalem inform

...

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy