- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
Niedziałające płatności telefonem | Mastercard w telefonie + Samsung Galaxy S10
28-04-2021 18:53
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry,
Z płatności w telefonie przy pomocy aplikacji ING korzystam już od kilku lat. W sierpniu ubiegłego roku zmieniłem telefon na tytułowy Samsung Galaxy S10 i od tego czas bez żadnego problemu korzystałem z płatności mobilnych przy użyciu Mastercard w telefonie, którą posiadam przypisaną do telefonu. W zeszły piątek (23.04.2021) aplikacja Moje ING pobrała i zainstalowała aktualizację ze Sklepu Play i od tego czasu nie mam możliwości dokonania płatności przy użyciu telefonu. Podczas przyłożenia telefonu do terminala na ekranie ukazuje się komunikat "Zbliż ponownie telefon do terminala"(zrzut ekranu jako załącznik). Ilekroć jednak by go nie zbliżać, niestety płatności nie udaje się dokonać w ten sposób.
Uprzedzając pytania:
W telefonie NFC jest włączone, aplikacja ING wybrana jest jako podstawowa do wykonywania płatności w telefonie.Smartfon ma oryginalny ROM(wersja Androida 11, One UI wer. 3.1, poziom popraw. zabezp. Androida na 1 kwietnia 2021), bez roota, więc nic nie było "kombinowane". W czasie, kiedy płatności przestały działać nie było żadnej aktualizacji Androida, jedynie jedna aplikacji Moje ING, stąd wysokie prawdopodobieństwo, że to było powodem obecnej sytuacji.
Karta "Mastercard w telefonie" jest aktywna, powiązana z telefonem, a jej termin ważności upływa dopiero gdzieś w 2023 roku.
Co robić? Jak żyć?
Łukasz
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
28-04-2021 20:41
Re.: Niedziałające płatności telefonem | Mastercard w telefonie + Samsung Galaxy S10
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam dokładnie to samo od kilku dni. Zawsze nie było problemu z płatnościami, od kilku dni każdy terminal nie przyjmuje płatności tylko wyskakuje informacja "ponownie zbliż telefon do terminala. Proszę o pomoc, wszystkie ustawienia sprawdzone, są OK
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
28-04-2021 20:49
Re: Re.: Niedziałające płatności telefonem | Mastercard w telefonie + Samsung Galaxy S10
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Rozwiązaniem w tej sytuacji będzie usunięcie karty z tego telefonu i ponowne dodanie.
Po zalogowaniu do aplikacji kliknij na bąbel „Karty i płatności telefonem”, następnie bąbel Mastercard w telefonie, rozwiń menu „Płatności w telefonie z napisem Aktywna, następnie wybierz „Usuń kartę z tego urządzenia. Aplikacja zapyta o usuwanie- potwierdzamy. Po tym wyloguj się z aplikacji i zaloguj ponownie i na nowo aktywuj płatności. Kliknij „Karty i płatności telefonem”, następnie Mastercard w telefonie, następnie kliknij na pomarańczowy link Aktywuj. Po chwili płatności zostaną ponownie aktywowane i już wszystko będzie działało
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
28-04-2021 22:11
Re: Re.: Niedziałające płatności telefonem | Mastercard w telefonie + Samsung Galaxy S10
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Niestety płatności wciąż nie działają.
Co mogę, jeszcze zrobić?
Z przesłanej przez ING instrukcji:
"... musi Pan zastrzec kartę, zamówić nową i aktywować ją do płatności w telefonie.
Jakak owa6kartQ?
Aby to zrobić, proszę wybrać kolejnoÿ Oferta ING -) Karty i płatności telefonem -) Płatności
telefonem -) Mastercard w telefonie -) Aktywuj Mastercard w telefonie
Proszę nadać PIN karcie i potwierdzić aktywację kodem PIN do logowania do aplikacji."
Efekt - brak możliwości zapłaty. NFC, terminal zupełnie nie reaguje lub żąda ponownego przyłożenia karty.
Samsung Note 10. Nojnowsza aplikacja ING, jak i system Android.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
29-04-2021 12:57 | Edytowano: 29-04-2021 12:58
Re: Re.: Niedziałające płatności telefonem | Mastercard w telefonie + Samsung Galaxy S10
[ Edytowane ]- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W przypadku opisanego przeze mnie problemu pomogło ponowne powiązanie karty z telefonem, jak Pani @SylwiaG zarekomendowała.
Bardzo dziękuję za pomoc!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
29-04-2021 13:12
Re: Re.: Niedziałające płatności telefonem | Mastercard w telefonie + Samsung Galaxy S10
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
arkadiuus jeżeli rozwiązanie, które zaproponowaliśmy nie pomogło, wyczyść proszę dane i pamięć w aplikacji w telefonie. Później aktywuj ponownie aplikację i kartę w telefonie.
Jeśli karta nadal nie będzie działała, napisz do nas na czacie po zalogowaniu do Moje ING albo zadzwoń na naszą infolinię 32 357 00 69.
***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
04-05-2021 17:34
Re: Re.: Niedziałające płatności telefonem | Mastercard w telefonie + Samsung Galaxy S10
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie też nie działa od kilku dni. Mam Kartę Visa zbliżeniowa.
Rozwiązanie zaproponowane przez @MonikaB nie działa, po aktywacji aplikacji i przy próbie aktywowania płatności kartą wyświetla się błąd 'Nie aktywowaliśmy płatności. Spróbuj później' i tak za każdym razem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
05-05-2021 17:48
Re: Re.: Niedziałające płatności telefonem | Mastercard w telefonie + Samsung Galaxy S10
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@admin Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING - po zalogowaniu. Sprawdzimy, co dokładnie jest przyczyną.
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
25-09-2021 17:40
Re: Re.: Niedziałające płatności telefonem | Mastercard w telefonie + Samsung Galaxy S10
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
26-09-2021 17:46
Re: Re.: Niedziałające płatności telefonem | Mastercard w telefonie + Samsung Galaxy S10
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Proszę sprawdź czy posiadasz aktualną wersję aplikacji Moje ING. Jeśli nie, zaktualizuj aplikację do najnowszej wersji 4.1.0. Pobierzesz ją ze Sklepu Google Play. W najnowszej wersji aplikacji nie powinny występować żadne problemy z aktywacją lub płatnościami kartą w telefonie.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »