28-04-2021 18:53
Dzień dobry,
Z płatności w telefonie przy pomocy aplikacji ING korzystam już od kilku lat. W sierpniu ubiegłego roku zmieniłem telefon na tytułowy Samsung Galaxy S10 i od tego czas bez żadnego problemu korzystałem z płatności mobilnych przy użyciu Mastercard w telefonie, którą posiadam przypisaną do telefonu. W zeszły piątek (23.04.2021) aplikacja Moje ING pobrała i zainstalowała aktualizację ze Sklepu Play i od tego czasu nie mam możliwości dokonania płatności przy użyciu telefonu. Podczas przyłożenia telefonu do terminala na ekranie ukazuje się komunikat "Zbliż ponownie telefon do terminala"(zrzut ekranu jako załącznik). Ilekroć jednak by go nie zbliżać, niestety płatności nie udaje się dokonać w ten sposób.
Uprzedzając pytania:
W telefonie NFC jest włączone, aplikacja ING wybrana jest jako podstawowa do wykonywania płatności w telefonie.Smartfon ma oryginalny ROM(wersja Androida 11, One UI wer. 3.1, poziom popraw. zabezp. Androida na 1 kwietnia 2021), bez roota, więc nic nie było "kombinowane". W czasie, kiedy płatności przestały działać nie było żadnej aktualizacji Androida, jedynie jedna aplikacji Moje ING, stąd wysokie prawdopodobieństwo, że to było powodem obecnej sytuacji.
Karta "Mastercard w telefonie" jest aktywna, powiązana z telefonem, a jej termin ważności upływa dopiero gdzieś w 2023 roku.
Co robić? Jak żyć?
Łukasz
28-04-2021 20:41
Mam dokładnie to samo od kilku dni. Zawsze nie było problemu z płatnościami, od kilku dni każdy terminal nie przyjmuje płatności tylko wyskakuje informacja "ponownie zbliż telefon do terminala. Proszę o pomoc, wszystkie ustawienia sprawdzone, są OK
28-04-2021 20:49
Rozwiązaniem w tej sytuacji będzie usunięcie karty z tego telefonu i ponowne dodanie.
Po zalogowaniu do aplikacji kliknij na bąbel „Karty i płatności telefonem”, następnie bąbel Mastercard w telefonie, rozwiń menu „Płatności w telefonie z napisem Aktywna, następnie wybierz „Usuń kartę z tego urządzenia. Aplikacja zapyta o usuwanie- potwierdzamy. Po tym wyloguj się z aplikacji i zaloguj ponownie i na nowo aktywuj płatności. Kliknij „Karty i płatności telefonem”, następnie Mastercard w telefonie, następnie kliknij na pomarańczowy link Aktywuj. Po chwili płatności zostaną ponownie aktywowane i już wszystko będzie działało
28-04-2021 22:11
29-04-2021 12:57 | Edytowano: 29-04-2021 12:58
W przypadku opisanego przeze mnie problemu pomogło ponowne powiązanie karty z telefonem, jak Pani @SylwiaG zarekomendowała.
Bardzo dziękuję za pomoc!
29-04-2021 13:12
arkadiuus jeżeli rozwiązanie, które zaproponowaliśmy nie pomogło, wyczyść proszę dane i pamięć w aplikacji w telefonie. Później aktywuj ponownie aplikację i kartę w telefonie.
Jeśli karta nadal nie będzie działała, napisz do nas na czacie po zalogowaniu do Moje ING albo zadzwoń na naszą infolinię 32 357 00 69.
04-05-2021 17:34
U mnie też nie działa od kilku dni. Mam Kartę Visa zbliżeniowa.
Rozwiązanie zaproponowane przez @MonikaB nie działa, po aktywacji aplikacji i przy próbie aktywowania płatności kartą wyświetla się błąd 'Nie aktywowaliśmy płatności. Spróbuj później' i tak za każdym razem
05-05-2021 17:48
@admin Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING - po zalogowaniu. Sprawdzimy, co dokładnie jest przyczyną.
25-09-2021 17:40
26-09-2021 17:46
Proszę sprawdź czy posiadasz aktualną wersję aplikacji Moje ING. Jeśli nie, zaktualizuj aplikację do najnowszej wersji 4.1.0. Pobierzesz ją ze Sklepu Google Play. W najnowszej wersji aplikacji nie powinny występować żadne problemy z aktywacją lub płatnościami kartą w telefonie.
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
3 | |
1 | |
1 |