04-01-2022 09:58
Jestem zainteresowany terminalem płatniczym od Państwa ale moja kasa fiskalna (Datecs WP-50) nie jest obecnie zintegrowana. Czy planujecie Państwo zapewnić taką możliwość do końca czerwca 2022?
05-01-2022 10:06 | Edytowano: 24-01-2022 14:12
Obecnie pracujemy nad wdrożeniem odpowiedniej funkcjonalności w oferowanych przez nas terminalach płatniczych. O zastosowanych zmianach poinformujemy Państwa w oficjalnym komunikacie na stronie internetowej banku.
Skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69. Po potwierdzeniu tożsamości będziemy mogli pomóc w tej sprawie.
27-03-2025mela1 Spróbuj skorzystać z formularza odblokowania konta. Znajdziesz go tutaj:
https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa-mojeing/centrum-pomocy
Jeśli to nie pomoże, to proszę, zadzwoń pod n
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |