04-01-2022 09:58
Jestem zainteresowany terminalem płatniczym od Państwa ale moja kasa fiskalna (Datecs WP-50) nie jest obecnie zintegrowana. Czy planujecie Państwo zapewnić taką możliwość do końca czerwca 2022?
05-01-2022 10:06 | Edytowano: 24-01-2022 14:12
Obecnie pracujemy nad wdrożeniem odpowiedniej funkcjonalności w oferowanych przez nas terminalach płatniczych. O zastosowanych zmianach poinformujemy Państwa w oficjalnym komunikacie na stronie internetowej banku.
Pełnomocnictwo musi zawierać dane osobowe mocodawcy oraz pełnomocnika, które określamy w komunikacie na naszej stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/tabele-i-regulaminy/regulaminy/niezbedne-dokumenty
... 08-07-2025Mieszkam za granicą i straciłem dostęp do usług bankowych. Moja żona będzie w Polsce. Mogę powierzyć podpis konsulatowi, ale potrzebuję pustego pełnomocnictwa z banku. Gdzie mogę znaleźć taki plik? Zn
... 08-07-2025Otóż proszę Państwa też miałem taki problem i go rozwiązałem!
Powodem była karta bankomatowa włożona w case do telefonu typu wallet. Tak, dokładnie w to miejsce które jest przeznaczone na karty Otóż o
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |