Płatności

Odpowiedz

Niedziałające płatności telefonem | Mastercard w telefonie + Samsung Galaxy S10

Dzień dobry,

 

Z płatności w telefonie przy pomocy aplikacji ING korzystam już od kilku lat. W sierpniu ubiegłego roku zmieniłem telefon na tytułowy Samsung Galaxy S10 i od tego czas bez żadnego problemu korzystałem z płatności mobilnych przy użyciu Mastercard w telefonie, którą posiadam przypisaną do telefonu. W zeszły piątek (23.04.2021) aplikacja Moje ING pobrała i zainstalowała aktualizację ze Sklepu Play i od tego czasu nie mam możliwości dokonania płatności przy użyciu telefonu. Podczas przyłożenia telefonu do terminala na ekranie ukazuje się komunikat "Zbliż ponownie telefon do terminala"(zrzut ekranu jako załącznik). Ilekroć jednak by go nie zbliżać, niestety płatności nie udaje się dokonać w ten sposób.

 

Uprzedzając pytania:

W telefonie NFC jest włączone, aplikacja ING wybrana jest jako podstawowa do wykonywania płatności w telefonie.Smartfon ma oryginalny ROM(wersja Androida 11, One UI wer. 3.1, poziom popraw. zabezp. Androida na 1 kwietnia 2021), bez roota, więc nic nie było "kombinowane". W czasie, kiedy płatności przestały działać nie było żadnej aktualizacji Androida, jedynie jedna aplikacji Moje ING, stąd wysokie prawdopodobieństwo, że to było powodem obecnej sytuacji.

Karta "Mastercard w telefonie" jest aktywna, powiązana z telefonem, a jej termin ważności upływa dopiero gdzieś w 2023 roku.

 

Co robić? Jak żyć? Emotikon: Mrugający

Łukasz

Odpowiedz
0 Lajków
razr
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
28-04-2021
Wiadomość 1 z 12 (16 685 wyświetleń)

Re.: Niedziałające płatności telefonem | Mastercard w telefonie + Samsung Galaxy S10

Mam dokładnie to samo od kilku dni. Zawsze nie było problemu z płatnościami, od kilku dni każdy terminal nie przyjmuje płatności tylko wyskakuje informacja "ponownie zbliż telefon do terminala. Proszę o pomoc, wszystkie ustawienia sprawdzone, są OK

Odpowiedz
0 Lajków
gemp
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
28-04-2021
Wiadomość 2 z 12 (16 672 wyświetleń)

Re: Re.: Niedziałające płatności telefonem | Mastercard w telefonie + Samsung Galaxy S10

Rozwiązaniem w tej sytuacji będzie usunięcie karty z tego telefonu i ponowne dodanie.

Po zalogowaniu do aplikacji kliknij na bąbel „Karty i płatności telefonem”, następnie bąbel Mastercard w telefonie, rozwiń menu „Płatności w telefonie z napisem Aktywna, następnie wybierz „Usuń kartę z tego urządzenia. Aplikacja zapyta o usuwanie- potwierdzamy. Po tym wyloguj się z aplikacji i zaloguj ponownie i na nowo aktywuj płatności. Kliknij „Karty i płatności telefonem”, następnie Mastercard w telefonie, następnie kliknij na pomarańczowy link Aktywuj. Po chwili płatności zostaną ponownie aktywowane i już wszystko będzie działało Emotikon: Szczęśliwy 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
181
41
23-04-2018
Wiadomość 3 z 12 (16 668 wyświetleń)

Re: Re.: Niedziałające płatności telefonem | Mastercard w telefonie + Samsung Galaxy S10

Dzisiaj przeprowadziłem dokładnie niżej opisaną procedurę.
Niestety płatności wciąż nie działają.
Co mogę, jeszcze zrobić?

Z przesłanej przez ING instrukcji:

"... musi Pan zastrzec kartę, zamówić nową i aktywować ją do płatności w telefonie.
Jakak owa6kartQ?
Aby to zrobić, proszę wybrać kolejnoÿ Oferta ING -) Karty i płatności telefonem -) Płatności
telefonem -) Mastercard w telefonie -) Aktywuj Mastercard w telefonie
Proszę nadać PIN karcie i potwierdzić aktywację kodem PIN do logowania do aplikacji."

Efekt - brak możliwości zapłaty. NFC, terminal zupełnie nie reaguje lub żąda ponownego przyłożenia karty.

Samsung Note 10. Nojnowsza aplikacja ING, jak i system Android.
Odpowiedz
0 Lajków
arkadiuus
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
28-04-2021
Wiadomość 4 z 12 (16 640 wyświetleń)

Re: Re.: Niedziałające płatności telefonem | Mastercard w telefonie + Samsung Galaxy S10

[ Edytowane ]

W przypadku opisanego przeze mnie problemu pomogło ponowne powiązanie karty z telefonem, jak Pani @SylwiaG zarekomendowała.

 

Bardzo dziękuję za pomoc! Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
razr
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
28-04-2021
Wiadomość 5 z 12 (16 576 wyświetleń)

Re: Re.: Niedziałające płatności telefonem | Mastercard w telefonie + Samsung Galaxy S10

arkadiuus jeżeli rozwiązanie, które zaproponowaliśmy nie pomogło, wyczyść proszę dane i pamięć w aplikacji w telefonie. Później aktywuj ponownie aplikację i kartę w telefonie.

Jeśli karta nadal nie będzie działała, napisz do nas na czacie po zalogowaniu do Moje ING albo zadzwoń na naszą infolinię 32 357 00 69.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaB
Były moderator
Były moderator icon
5
0
21-04-2021
Wiadomość 6 z 12 (16 571 wyświetleń)

Re: Re.: Niedziałające płatności telefonem | Mastercard w telefonie + Samsung Galaxy S10

U mnie też nie działa od kilku dni. Mam Kartę Visa zbliżeniowa.

Rozwiązanie zaproponowane przez @MonikaB nie działa, po aktywacji aplikacji i przy próbie aktywowania płatności kartą wyświetla się błąd 'Nie aktywowaliśmy płatności. Spróbuj później' i tak za każdym razem

Odpowiedz
0 Lajków
admin
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
08-01-2020
Wiadomość 7 z 12 (16 276 wyświetleń)

Re: Re.: Niedziałające płatności telefonem | Mastercard w telefonie + Samsung Galaxy S10

@admin Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING - po zalogowaniu. Sprawdzimy, co dokładnie jest przyczyną. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 8 z 12 (16 178 wyświetleń)

Re: Re.: Niedziałające płatności telefonem | Mastercard w telefonie + Samsung Galaxy S10

Od wczoraj mam ten sam problem. Opisane rozwiązanie nie pomaga.
Odpowiedz
0 Lajków
jgolda
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
25-09-2021
Wiadomość 9 z 12 (14 181 wyświetleń)

Re: Re.: Niedziałające płatności telefonem | Mastercard w telefonie + Samsung Galaxy S10

Proszę sprawdź czy posiadasz aktualną wersję aplikacji Moje ING. Jeśli nie, zaktualizuj aplikację do najnowszej wersji 4.1.0. Pobierzesz ją ze Sklepu Google Play. W najnowszej wersji aplikacji nie powinny występować żadne problemy z aktywacją lub płatnościami kartą w telefonie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 10 z 12 (14 111 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Re.: Problem z założeniem konta.

Zależy mi na wyjaśnieniu sytuacji, jednak w tym miejscu nie mamy podglądu do danych w systemie i danych naszych klientów.
Przykro mi, że syn ma kłopot z kontem. Jeśli było zapisane zgłoszenie w tej spr...

22-11-2024
Inne dane przelewu niż właściciela konta

Hej, korzystając z Vinted, olx czy innych portali w ramach bezpieczeństwa swoich danych nie podaje swoich prawdziwych danych, pojawił się problem pierwszy raz dopiero gdy założyłem konto w ING, przysz

...

23-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy