O razr

razr
0 Polubień
0 Rozwiązań
2 Postów
Re: Re.: Niedziałające płatności telefonem | Mastercard w telefonie + Samsung Galaxy S10

W przypadku opisanego przeze mnie problemu pomogło ponowne powiązanie karty z telefonem, jak Pani @SylwiaG zarekomendowała.

 

Bardzo dziękuję za pomoc! Emotikon: Szczęśliwy

0
razr
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
Niedziałające płatności telefonem | Mastercard w telefonie + Samsung Galaxy S10

Dzień dobry,

 

Z płatności w telefonie przy pomocy aplikacji ING korzystam już od kilku lat. W sierpniu ubiegłego roku zmieniłem telefon na tytułowy Samsung Galaxy S10 i od tego czas bez żadnego problemu korzystałem z płatności mobilnych przy użyciu Mastercard w telefonie, którą posiadam przypisaną do telefonu. W zeszły piątek (23.04.2021) aplikacja Moje ING pobrała i zainstalowała aktualizację ze S

...
11
razr
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎28-04-2021 18:26
Data ostatnich odwiedzin ‎04-05-2021 18:20
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 2
Posty, które lubię