08-11-2021 09:50
08-11-2021 10:02
Dzień dobry,
przekażę do właściwego zespołu Twoją prośbę o przyspieszenie reklamacji. Natomiast jeżeli chodzi o dodanie Twoich uwag lub prośby o uznanie warunkowe, to proszę Cię o kontakt z nami na czacie w Moim ING (na dole aplikacji lub bankowości) lub telefonicznie 32 357 00 69. Wtedy specjalista będzie mógł dodać tę informację do Twojej reklamacji.
08-11-2021 10:35
08-11-2021 10:41
Przez Społeczność przekazałam prośbę o przyspieszenie Twojej reklamacji. Natomiast w sprawie prośby o uznanie warunkowe, proszę Cię o kontakt na czacie w Moim ING lub telefonicznie.
15-11-2021 13:28
15-11-2021 13:37
Witam.
Przykro mi, że pojawił się kłopot podczas wpłaty środków we wpłatomacie.
Przekaż nam proszę numer Twojej reklamacji, na jego podstawie przekażemy prośbę o jej przyspieszanie.
**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
15-11-2021 14:16
15-11-2021 15:00
Przekazałem prośbę o przyśpieszenie reklamacji do odpowiedniego działu.
15-11-2021 16:47
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |