08-11-2021 09:50
08-11-2021 10:02
Dzień dobry,
przekażę do właściwego zespołu Twoją prośbę o przyspieszenie reklamacji. Natomiast jeżeli chodzi o dodanie Twoich uwag lub prośby o uznanie warunkowe, to proszę Cię o kontakt z nami na czacie w Moim ING (na dole aplikacji lub bankowości) lub telefonicznie 32 357 00 69. Wtedy specjalista będzie mógł dodać tę informację do Twojej reklamacji.
08-11-2021 10:35
08-11-2021 10:41
Przez Społeczność przekazałam prośbę o przyspieszenie Twojej reklamacji. Natomiast w sprawie prośby o uznanie warunkowe, proszę Cię o kontakt na czacie w Moim ING lub telefonicznie.
15-11-2021 13:28
15-11-2021 13:37
Witam.
Przykro mi, że pojawił się kłopot podczas wpłaty środków we wpłatomacie.
Przekaż nam proszę numer Twojej reklamacji, na jego podstawie przekażemy prośbę o jej przyspieszanie.
**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
15-11-2021 14:16
15-11-2021 15:00
Przekazałem prośbę o przyśpieszenie reklamacji do odpowiedniego działu.
15-11-2021 16:47
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |