03-11-2021 14:24
Wczoraj by łem w oddziale banku w Zielonej Górze , aby wpłacić środki w Euro ... niestety były problemy z systemem i wpłąty ode mnie nie przyjęto...
Wybrałem się w dniu dzisiejszym ponownie, ale nei przyjęto ode mnie wpłaty, gdyż nie miałem ze sobą maseczki... Pani powiedziała , że klientów bez maseczek nie obsługujecie... Niestety w oddziale maseczek dla u***liwych klientów brak... I już macie jednego klienta mniej....
04-11-2021 15:23
Ze względu na panujący stan pandemii możemy odmówić obsługi klientowi, który nie ma maseczki. Wynika to z wewnętrznych zasad ustalonych przez nasz bank oraz aktualnych przepisów prawa. Działając w ten sposób chronimy nie tylko nas jako pracowników, ale także naszych innych klientów. Zdrowie jest dla nas najważniejsze. Przykro mi, że ze względu na tę sytuację postanowiłeś zrezygnować z naszych usług. W kwestii maseczek w oddziale dla klientów, którzy jej nie mają prześlę sugestię do odpowiedniego działu.
Szanowni,
konkurs - proszę o wyliczenie o ile zmniejszy się okres kredytowania jeśli:
- kredyt 400 000zł
- wzięty wakacje kredytowe
- kredyt hipoteczny po ostatnim aneksie jest do 05.2043 (aneks w listop
... 27-01-2023Aktualnie możesz pobrać darmowy bilecik z parkometru, który pozwala na darmowe parkowanie przez 30 minut. Ten czas powinien być wystarczający do załatwienia sprawy bankowych w naszej placówce
Zgłosiłem reklamacje telefonicznie. Czekam.
Pytanie do poprzedników forum. Czy poradziliście sobie z problemem?
27-01-2023Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
5 | |
2 | |
2 | |
2 | |
2 |