03-11-2021 14:24
Wczoraj by łem w oddziale banku w Zielonej Górze , aby wpłacić środki w Euro ... niestety były problemy z systemem i wpłąty ode mnie nie przyjęto...
Wybrałem się w dniu dzisiejszym ponownie, ale nei przyjęto ode mnie wpłaty, gdyż nie miałem ze sobą maseczki... Pani powiedziała , że klientów bez maseczek nie obsługujecie... Niestety w oddziale maseczek dla u***liwych klientów brak... I już macie jednego klienta mniej....
04-11-2021 15:23
Ze względu na panujący stan pandemii możemy odmówić obsługi klientowi, który nie ma maseczki. Wynika to z wewnętrznych zasad ustalonych przez nasz bank oraz aktualnych przepisów prawa. Działając w ten sposób chronimy nie tylko nas jako pracowników, ale także naszych innych klientów. Zdrowie jest dla nas najważniejsze. Przykro mi, że ze względu na tę sytuację postanowiłeś zrezygnować z naszych usług. W kwestii maseczek w oddziale dla klientów, którzy jej nie mają prześlę sugestię do odpowiedniego działu.
Pracujemy nad rozwiązaniem w sprawie harmonogramu. Prosimy jeszcze o trochę czasu.
14-08-2022Witam,
chciałbym mieć możliwość utworzenia własnego formularza (tabeli) z danymi, które byłyby weryfikowane przez system bankowości internetowej.
Na przykład dotyczące przyjścia (uznania) wskazanej prz
... 14-08-2022Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
5 | |
3 | |
2 | |
2 | |
2 |