03-11-2021 14:24
Wczoraj by łem w oddziale banku w Zielonej Górze , aby wpłacić środki w Euro ... niestety były problemy z systemem i wpłąty ode mnie nie przyjęto...
Wybrałem się w dniu dzisiejszym ponownie, ale nei przyjęto ode mnie wpłaty, gdyż nie miałem ze sobą maseczki... Pani powiedziała , że klientów bez maseczek nie obsługujecie... Niestety w oddziale maseczek dla u***liwych klientów brak... I już macie jednego klienta mniej....
04-11-2021 15:23
Ze względu na panujący stan pandemii możemy odmówić obsługi klientowi, który nie ma maseczki. Wynika to z wewnętrznych zasad ustalonych przez nasz bank oraz aktualnych przepisów prawa. Działając w ten sposób chronimy nie tylko nas jako pracowników, ale także naszych innych klientów. Zdrowie jest dla nas najważniejsze. Przykro mi, że ze względu na tę sytuację postanowiłeś zrezygnować z naszych usług. W kwestii maseczek w oddziale dla klientów, którzy jej nie mają prześlę sugestię do odpowiedniego działu.
Aplikacja bankowa dziala na blu******s.com ale ING wymaga przyjścia do oddziału banku ze smartonem w celu aktywacji. Gratulacje ING obyście stracili klientów.
12-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |