08-11-2021 09:50
08-11-2021 10:02
Dzień dobry,
przekażę do właściwego zespołu Twoją prośbę o przyspieszenie reklamacji. Natomiast jeżeli chodzi o dodanie Twoich uwag lub prośby o uznanie warunkowe, to proszę Cię o kontakt z nami na czacie w Moim ING (na dole aplikacji lub bankowości) lub telefonicznie 32 357 00 69. Wtedy specjalista będzie mógł dodać tę informację do Twojej reklamacji.
08-11-2021 10:35
08-11-2021 10:41
Przez Społeczność przekazałam prośbę o przyspieszenie Twojej reklamacji. Natomiast w sprawie prośby o uznanie warunkowe, proszę Cię o kontakt na czacie w Moim ING lub telefonicznie.
15-11-2021 13:28
15-11-2021 13:37
Witam.
Przykro mi, że pojawił się kłopot podczas wpłaty środków we wpłatomacie.
Przekaż nam proszę numer Twojej reklamacji, na jego podstawie przekażemy prośbę o jej przyspieszanie.
**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
15-11-2021 14:16
15-11-2021 15:00
Przekazałem prośbę o przyśpieszenie reklamacji do odpowiedniego działu.
15-11-2021 16:47
Dzień dobry
1. Wskaźnik WIBOR jest aktualizowany w każdy dzień roboczy. Stawkę WIBOR 6M zgodnie z zapisami umowy weźmiemy z 8 sierpnia (10.08 wypada w niedzielę, w takiej sytuacji zawsze jest to pią
... 14-07-2025Witam forumowiczów szacownego banku ING
Otwarłoem konto Direkt i czekam na kartę już 9 dzień roboczy. Karta została wysłana 2 lipca i nadal nie dotarła! Po jakim czasie odebraliscie swoje karty?
14-07-2025
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
2 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |