Odpowiedz

Błąd modułu wpłat!

Dzień dobry.Dzis rano wpłacałam w bankomacie Planet Cash pieniądze, niestety na ekranie pojawiła się informacja błąd modułu wpłat , zabrani mi pieniadze w kwocie 5600zl,żadnego potwierdzenia,żadnego wydruku, skontaktowałam się na infolini Planet Cash gdzie przekierowano do banku , przyjęto reklamacje o numerze 006302/112021, jak mogę przyspieszyć rekalamacje, napisali że maja czas do 29 listopada, to jest spora ilość pieniędzy ,potrzebna na kredyt w banku.czy mozna zadać potraktowania mnie priorytetowo? Uznać warunkowo reklamację.dziekuje
Odpowiedz
0 Lajków
macarena24
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
09-10-2020
Wiadomość 1 z 9 (5 314 wyświetleń)

Re: Błąd modułu wpłat!

Dzień dobry,
przekażę do właściwego zespołu Twoją prośbę o przyspieszenie reklamacji. Natomiast jeżeli chodzi o dodanie Twoich uwag lub prośby o uznanie warunkowe, to proszę Cię o kontakt z nami na czacie w Moim ING (na dole aplikacji lub bankowości) lub telefonicznie 32 357 00 69. Wtedy specjalista będzie mógł dodać tę informację do Twojej reklamacji.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 2 z 9 (5 306 wyświetleń)

Re: Błąd modułu wpłat!

Bardzo proszę o uznanie warunkowe!
Odpowiedz
0 Lajków
macarena24
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
09-10-2020
Wiadomość 3 z 9 (5 302 wyświetleń)

Re: Błąd modułu wpłat!

Przez Społeczność przekazałam prośbę o przyspieszenie Twojej reklamacji. Natomiast w sprawie prośby o uznanie warunkowe, proszę Cię o kontakt na czacie w Moim ING lub telefonicznie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 4 z 9 (5 299 wyświetleń)

Re: Błąd modułu wpłat!

Witam. Jak przyspieszyć rozpatrzenie reklamacji?
Wczoraj wpłatomat zjadł mi 9050 zł, termin rozpatrzenia to 06.12. Nie ukrywam, że dość odległy...
Odpowiedz
0 Lajków
Anula87
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
15-11-2021
Wiadomość 5 z 9 (5 112 wyświetleń)

Re: Błąd modułu wpłat!

Witam.

Przykro mi, że pojawił się kłopot podczas wpłaty środków we wpłatomacie.

Przekaż nam proszę numer Twojej reklamacji, na jego podstawie przekażemy prośbę o jej przyspieszanie.

 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!

Odpowiedz
0 Lajków
DamianB
Były moderator
Były moderator icon
108
21
14-12-2020
Wiadomość 6 z 9 (5 108 wyświetleń)

Re: Błąd modułu wpłat!

Nr zgłoszenia to 012685/112021.
Odpowiedz
0 Lajków
Anula87
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
15-11-2021
Wiadomość 7 z 9 (5 105 wyświetleń)

Re: Błąd modułu wpłat!

Przekazałem prośbę o przyśpieszenie reklamacji do odpowiedniego działu.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MateuszS
Moderator
Moderator icon
180
36
02-09-2021
Wiadomość 8 z 9 (5 092 wyświetleń)

Re: Błąd modułu wpłat!

Przyznano warunkowe uznanie reklamacji. Dziękuję bardzo
Odpowiedz
0 Lajków
Anula87
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
15-11-2021
Wiadomość 9 z 9 (5 075 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy