Odpowiedz

Błąd modułu wpłat!

Dzień dobry.Dzis rano wpłacałam w bankomacie Planet Cash pieniądze, niestety na ekranie pojawiła się informacja błąd modułu wpłat , zabrani mi pieniadze w kwocie 5600zl,żadnego potwierdzenia,żadnego wydruku, skontaktowałam się na infolini Planet Cash gdzie przekierowano do banku , przyjęto reklamacje o numerze 006302/112021, jak mogę przyspieszyć rekalamacje, napisali że maja czas do 29 listopada, to jest spora ilość pieniędzy ,potrzebna na kredyt w banku.czy mozna zadać potraktowania mnie priorytetowo? Uznać warunkowo reklamację.dziekuje
Odpowiedz
0 Lajków
macarena24
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
09-10-2020
Wiadomość 1 z 9 (7 423 wyświetleń)

Re: Błąd modułu wpłat!

Dzień dobry,
przekażę do właściwego zespołu Twoją prośbę o przyspieszenie reklamacji. Natomiast jeżeli chodzi o dodanie Twoich uwag lub prośby o uznanie warunkowe, to proszę Cię o kontakt z nami na czacie w Moim ING (na dole aplikacji lub bankowości) lub telefonicznie 32 357 00 69. Wtedy specjalista będzie mógł dodać tę informację do Twojej reklamacji.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
677
124
04-09-2015
Wiadomość 2 z 9 (7 415 wyświetleń)

Re: Błąd modułu wpłat!

Bardzo proszę o uznanie warunkowe!
Odpowiedz
0 Lajków
macarena24
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
09-10-2020
Wiadomość 3 z 9 (7 411 wyświetleń)

Re: Błąd modułu wpłat!

Przez Społeczność przekazałam prośbę o przyspieszenie Twojej reklamacji. Natomiast w sprawie prośby o uznanie warunkowe, proszę Cię o kontakt na czacie w Moim ING lub telefonicznie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
677
124
04-09-2015
Wiadomość 4 z 9 (7 408 wyświetleń)

Re: Błąd modułu wpłat!

Witam. Jak przyspieszyć rozpatrzenie reklamacji?
Wczoraj wpłatomat zjadł mi 9050 zł, termin rozpatrzenia to 06.12. Nie ukrywam, że dość odległy...
Odpowiedz
0 Lajków
Anula87
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
15-11-2021
Wiadomość 5 z 9 (7 221 wyświetleń)

Re: Błąd modułu wpłat!

Witam.

Przykro mi, że pojawił się kłopot podczas wpłaty środków we wpłatomacie.

Przekaż nam proszę numer Twojej reklamacji, na jego podstawie przekażemy prośbę o jej przyspieszanie.

 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!

Odpowiedz
0 Lajków
DamianB
Były moderator
Były moderator icon
108
21
14-12-2020
Wiadomość 6 z 9 (7 217 wyświetleń)

Re: Błąd modułu wpłat!

Nr zgłoszenia to 012685/112021.
Odpowiedz
0 Lajków
Anula87
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
15-11-2021
Wiadomość 7 z 9 (7 214 wyświetleń)

Re: Błąd modułu wpłat!

Przekazałem prośbę o przyśpieszenie reklamacji do odpowiedniego działu.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MateuszS
Moderator
Moderator icon
224
46
02-09-2021
Wiadomość 8 z 9 (7 201 wyświetleń)

Re: Błąd modułu wpłat!

Przyznano warunkowe uznanie reklamacji. Dziękuję bardzo
Odpowiedz
0 Lajków
Anula87
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
15-11-2021
Wiadomość 9 z 9 (7 184 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zamknięcie IKZE bez wpłat

Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?

13-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.

12-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny

...

12-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy