24-09-2017 02:02 | Edytowano: 24-09-2017 02:09
26-09-2017 17:29
Przykro nam, że taka sytuacja Cię spotkała, natomiast każdy bank ma swoje procedury. W razie pytań dotyczącego naszego banku, służymy pomocą.
27-09-2017 00:10
28-09-2017 08:52 | Edytowano: 12-11-2017 18:52
@siim79 obecnie jakość obsługi jest bardzo ważną kwestią dla instytucji bankowych. Trudno nam się odnieść do regulacji i procedur innego banku. Jeśli jesteś niezadowolony, możesz złożyć reklamację, w której uwzględnisz swoje oczekiwania. Osoby ją rozpatrujące, ustosunkują się do nich.
28-09-2017 15:07
29-09-2017 15:40
U nas reklamację możesz złożyć na kilka sposobów:
- przez bankowość internetową,
- przez telefon,
- w oddziale,
- pisemnie.
Reklamację możesz zgłosić u nas w każdej chwili, nie określamy maksymalnego terminu.
Myślę, że najlepiej dopytać w banku, w którym spotkała Cię ta sytuacja.
17-12-2017 17:06
Witam, posiadam obecnie kartę której ważność upłynie w lutym. 3 stycznia dostałem sms że nowa karta jest już w produkcji i w tym miesiącu powinienem ją otrzymać. Do tej pory jej nie posiadam mimo iż w
... 25-01-2025Forum nie służy do wyjaśniania spraw związanych z bezpieczeństwem, bo nie możemy tutaj niczego sprawdzić. Napisz do nas na czacie w Moim ING. Wystarczy, że wybierzesz opcję Czat – w prawym, dolnym rog
... 25-01-2025Dzień dobry, przy zamówieniu w sklepie internetowym chciałam dokonać "szybkiej płatności". Zostałam przekierowana na stronę ING, kliknęłam "potwierdź" i zamiast jednego sms z kodem potwierdzającym dos
... 25-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
12 | |
11 | |
6 | |
5 | |
4 |