24-09-2017 02:02 | Edytowano: 24-09-2017 02:09
26-09-2017 17:29
Przykro nam, że taka sytuacja Cię spotkała, natomiast każdy bank ma swoje procedury. W razie pytań dotyczącego naszego banku, służymy pomocą.
27-09-2017 00:10
28-09-2017 08:52 | Edytowano: 12-11-2017 18:52
@siim79 obecnie jakość obsługi jest bardzo ważną kwestią dla instytucji bankowych. Trudno nam się odnieść do regulacji i procedur innego banku. Jeśli jesteś niezadowolony, możesz złożyć reklamację, w której uwzględnisz swoje oczekiwania. Osoby ją rozpatrujące, ustosunkują się do nich.
28-09-2017 15:07
29-09-2017 15:40
U nas reklamację możesz złożyć na kilka sposobów:
- przez bankowość internetową,
- przez telefon,
- w oddziale,
- pisemnie.
Reklamację możesz zgłosić u nas w każdej chwili, nie określamy maksymalnego terminu.
Myślę, że najlepiej dopytać w banku, w którym spotkała Cię ta sytuacja.
17-12-2017 17:06
Trudno mi się odnieść do tej sytuacji przez Społeczność. Faktycznie zmieniały się regulacje dotyczące polisy ubezpieczenia nieruchomości z ryzykiem powodzi.
Jednak dotyczy to nowych umów kredytowych p
Warto skonsultować tą sytuację z doradcą na czacie , lub na infolinii .Mnie już drugi raz udało się skrócić z poziomu bankowości internetowej
22-03-2023U mnie zarówno w bankowości internetowej, jak i w aplikacji cały czas pojawia się komunikat:
Nie możesz teraz skrócić okresu kredytowania. Spróbuj ponownie za 2 dni robocze.
A tak bardzo liczyłem na s
... 22-03-2023