Odpowiedz

Konsultant bankowy

[ Edytowane ]
Cześć,
Przed chwilą skończyłem rozmowę z pewnym człowiekiem , ktory tak mnie wyprowadził z równowagi, że aż m ochotę wsiąść do samolotu pojechać do Łodzi i wyciągnąć go zza tego biurka. Zadzwnilem do mBanku z pozoru banalną sprawą. zgubiłem telefon na który wysyłane były sms potwierdzające transakcje, etc.
Mówię czlowiekowi grzecznie, potrzebuję zmienić nr. ktory widnieje w systemie Niewyspany był Pan bo już na początku rozmowy był wściekły na to że w pracy musi pracować. Więc już włączać zaczynał się we mnie warszawski cwaniak ale z siłą spokoju... Proszę Pana ja tylko chce pakiet aktywacyjny na nowy numer, nic więcej. No i w tej chwili pan zirytowaty bardzo mocno uświadomił, że on wie co ma robić
,że on jes specjalista a nie ja...,i słyszę nagle gwóźdź do tummy.! Ten pakiet juz dawno Panu wysłałem. Geniusz normalnie, 6 zmysł ma facet . Szkoda, że wysłał na stary numer. Mam zablokowany dostęp do całej bankowości. Nie pamiętałem na początku kodu do tele linii i zablokowalem dostęp do logowania
. Telefon zgubiony wiec zero perspektywy. Myślałem,że go zabiję przez tą słuchawkę.A na sam koniec raczył mnie poinformować, że za ok. 10 dni będę miał w domu. No i typowy zwrot na koniec. Mogę Panu jeszcze w czymś pomóc?? Nie robiłbym z tego afery ale jestem obecnie za granicą i po prostu nie mam kasy.
Pozdrawiam,
Tomek





.
Odpowiedz
0 Lajków
siim79
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
21-09-2017
Wiadomość 1 z 7 (10 180 wyświetleń)

Re.: Konsultant bankowy

Przykro nam, że taka sytuacja Cię spotkała, natomiast każdy bank ma swoje procedury. W razie pytań dotyczącego naszego banku, służymy pomocą.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KamilaC
Moderator
Moderator icon
185
71
04-09-2015
Wiadomość 2 z 7 (10 104 wyświetleń)

Re.: Konsultant bankowy

Wiesz na studiach uczono mnie mediacji, negocjacji, pewnych zachowań podczas rozmowy z klientem. Są pewne normy które należy stosować. Ten człowiek zapewne przechodził, chociażby wewnętrzne szkolenie z zakresu obsługi klienta. W dobie gdy każdy podmiot walczy o utrzymanie i podtrzymanie obowiązujących umów , takie zachowanie jedt niedopuszczalne. Rozumiem, że każdy może mieć gorszy dzień ale niestety standardy są takie a nie inne.
Teraz pytanie do specjalistów z branży. Ewentualne złożenia zażalenia w jakiej formie należy wystosować ? Poza tym czy jest jakikolwiek sens składania takiego pisma? Poza tym, że facet odbędzie rozmowę z szefem to ja z tego tytułu profitów żadnych nie uzyskam. Przynajmniej tak sądzę.

Pozdrawiam,
T.S
Odpowiedz
0 Lajków
siim79
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
21-09-2017
Wiadomość 3 z 7 (10 090 wyświetleń)

Re.: Konsultant bankowy

[ Edytowane ]

@siim79 obecnie jakość obsługi jest bardzo ważną kwestią dla instytucji bankowych. Trudno nam się odnieść do regulacji i procedur innego banku. Jeśli jesteś niezadowolony, możesz złożyć reklamację, w której uwzględnisz swoje oczekiwania. Osoby ją rozpatrujące, ustosunkują się do nich.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
218
07-06-2017
Wiadomość 4 z 7 (10 036 wyświetleń)

Re.: Konsultant bankowy

Dziękuję za odpowiedź.
Sprawa ma się tak. Według mnie Twoja odpowiedź nic nie wnosi.
Do kwestii jakości usług odniosłem się pisząc mój post. Czytając o tym ,że trudno się odnieść do procedur innych instytucji, ok biorę to. Każda firma ma swoje wew. procedury. Jednak istnieje jeszcze coś takiego jak standaryzacja, która dotyczy wszystkich podmiotów, o czym jestem przekonany.
Być może to ja źle sformułowałem moje słowa. Generalnie chodziło mi tylko o sposób reklamacji. Nie posiadam wiedzy, o tym jaka forma zażalenia powinna obowiązywać. Nie wiem, czy forma elektroniczna, uznawana jest jako pismo oficjalne. Etc. , jak również czy obowiązuje mnie jakis limit czasowy na złożenie zażalenia. Poza tym nie mam pojęcia z kim rozmawiałem, znam tylko datę i przybliżą godz. Przepraszam, ja znów się rozpisuje, a miały być tylko konkretne kwestię.
Pozdrawiam.

Odpowiedz
0 Lajków
siim79
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
21-09-2017
Wiadomość 5 z 7 (10 014 wyświetleń)

Re.: Konsultant bankowy

U nas reklamację możesz złożyć na kilka sposobów:
- przez bankowość internetową,
- przez telefon,
- w oddziale,
- pisemnie.

Reklamację możesz zgłosić u nas w każdej chwili, nie określamy maksymalnego terminu.

Myślę, że najlepiej dopytać w banku, w którym spotkała Cię ta sytuacja.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
795
173
04-09-2015
Wiadomość 6 z 7 (9 929 wyświetleń)

Re.: Konsultant bankowy

Nie rozumiem dlaczego na stronie ING wywlekasz swoje problemy z mBankiem... (?)
Agula
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
25-02-2017
Wiadomość 7 z 7 (8 606 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
OKO bonus - ile można mieć?

Cześć,

 

Ile można mieć kont oko bonus dla pojedynczego użytkownika?

Ile można mieć kont oko bonus dla konta małżeńskiego?

 

26-12-2024
Re.: import przelewów split payment (MPP)

Czy coś się może zmieniło w tej kwestii?

24-12-2024
Re.: import przelewów split payment (MPP)

No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.

24-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy