24-09-2017 02:02 | Edytowano: 24-09-2017 02:09
26-09-2017 17:29
Przykro nam, że taka sytuacja Cię spotkała, natomiast każdy bank ma swoje procedury. W razie pytań dotyczącego naszego banku, służymy pomocą.
27-09-2017 00:10
28-09-2017 08:52 | Edytowano: 12-11-2017 18:52
@siim79 obecnie jakość obsługi jest bardzo ważną kwestią dla instytucji bankowych. Trudno nam się odnieść do regulacji i procedur innego banku. Jeśli jesteś niezadowolony, możesz złożyć reklamację, w której uwzględnisz swoje oczekiwania. Osoby ją rozpatrujące, ustosunkują się do nich.
28-09-2017 15:07
29-09-2017 15:40
U nas reklamację możesz złożyć na kilka sposobów:
- przez bankowość internetową,
- przez telefon,
- w oddziale,
- pisemnie.
Reklamację możesz zgłosić u nas w każdej chwili, nie określamy maksymalnego terminu.
Myślę, że najlepiej dopytać w banku, w którym spotkała Cię ta sytuacja.
17-12-2017 17:06
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025