Odpowiedz

Konsultant bankowy

[ Edytowane ]
Cześć,
Przed chwilą skończyłem rozmowę z pewnym człowiekiem , ktory tak mnie wyprowadził z równowagi, że aż m ochotę wsiąść do samolotu pojechać do Łodzi i wyciągnąć go zza tego biurka. Zadzwnilem do mBanku z pozoru banalną sprawą. zgubiłem telefon na który wysyłane były sms potwierdzające transakcje, etc.
Mówię czlowiekowi grzecznie, potrzebuję zmienić nr. ktory widnieje w systemie Niewyspany był Pan bo już na początku rozmowy był wściekły na to że w pracy musi pracować. Więc już włączać zaczynał się we mnie warszawski cwaniak ale z siłą spokoju... Proszę Pana ja tylko chce pakiet aktywacyjny na nowy numer, nic więcej. No i w tej chwili pan zirytowaty bardzo mocno uświadomił, że on wie co ma robić
,że on jes specjalista a nie ja...,i słyszę nagle gwóźdź do tummy.! Ten pakiet juz dawno Panu wysłałem. Geniusz normalnie, 6 zmysł ma facet . Szkoda, że wysłał na stary numer. Mam zablokowany dostęp do całej bankowości. Nie pamiętałem na początku kodu do tele linii i zablokowalem dostęp do logowania
. Telefon zgubiony wiec zero perspektywy. Myślałem,że go zabiję przez tą słuchawkę.A na sam koniec raczył mnie poinformować, że za ok. 10 dni będę miał w domu. No i typowy zwrot na koniec. Mogę Panu jeszcze w czymś pomóc?? Nie robiłbym z tego afery ale jestem obecnie za granicą i po prostu nie mam kasy.
Pozdrawiam,
Tomek





.
Odpowiedz
0 Lajków
siim79
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
21-09-2017
Wiadomość 1 z 7 (8 346 wyświetleń)

Re.: Konsultant bankowy

Przykro nam, że taka sytuacja Cię spotkała, natomiast każdy bank ma swoje procedury. W razie pytań dotyczącego naszego banku, służymy pomocą.

...
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KamilaC
Były moderator
Były moderator icon
177
70
04-09-2015
Wiadomość 2 z 7 (8 270 wyświetleń)

Re.: Konsultant bankowy

Wiesz na studiach uczono mnie mediacji, negocjacji, pewnych zachowań podczas rozmowy z klientem. Są pewne normy które należy stosować. Ten człowiek zapewne przechodził, chociażby wewnętrzne szkolenie z zakresu obsługi klienta. W dobie gdy każdy podmiot walczy o utrzymanie i podtrzymanie obowiązujących umów , takie zachowanie jedt niedopuszczalne. Rozumiem, że każdy może mieć gorszy dzień ale niestety standardy są takie a nie inne.
Teraz pytanie do specjalistów z branży. Ewentualne złożenia zażalenia w jakiej formie należy wystosować ? Poza tym czy jest jakikolwiek sens składania takiego pisma? Poza tym, że facet odbędzie rozmowę z szefem to ja z tego tytułu profitów żadnych nie uzyskam. Przynajmniej tak sądzę.

Pozdrawiam,
T.S
Odpowiedz
0 Lajków
siim79
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
21-09-2017
Wiadomość 3 z 7 (8 256 wyświetleń)

Re.: Konsultant bankowy

[ Edytowane ]

@siim79 obecnie jakość obsługi jest bardzo ważną kwestią dla instytucji bankowych. Trudno nam się odnieść do regulacji i procedur innego banku. Jeśli jesteś niezadowolony, możesz złożyć reklamację, w której uwzględnisz swoje oczekiwania. Osoby ją rozpatrujące, ustosunkują się do nich.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1073
215
07-06-2017
Wiadomość 4 z 7 (8 202 wyświetleń)

Re.: Konsultant bankowy

Dziękuję za odpowiedź.
Sprawa ma się tak. Według mnie Twoja odpowiedź nic nie wnosi.
Do kwestii jakości usług odniosłem się pisząc mój post. Czytając o tym ,że trudno się odnieść do procedur innych instytucji, ok biorę to. Każda firma ma swoje wew. procedury. Jednak istnieje jeszcze coś takiego jak standaryzacja, która dotyczy wszystkich podmiotów, o czym jestem przekonany.
Być może to ja źle sformułowałem moje słowa. Generalnie chodziło mi tylko o sposób reklamacji. Nie posiadam wiedzy, o tym jaka forma zażalenia powinna obowiązywać. Nie wiem, czy forma elektroniczna, uznawana jest jako pismo oficjalne. Etc. , jak również czy obowiązuje mnie jakis limit czasowy na złożenie zażalenia. Poza tym nie mam pojęcia z kim rozmawiałem, znam tylko datę i przybliżą godz. Przepraszam, ja znów się rozpisuje, a miały być tylko konkretne kwestię.
Pozdrawiam.

Odpowiedz
0 Lajków
siim79
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
21-09-2017
Wiadomość 5 z 7 (8 180 wyświetleń)

Re.: Konsultant bankowy

U nas reklamację możesz złożyć na kilka sposobów:
- przez bankowość internetową,
- przez telefon,
- w oddziale,
- pisemnie.

Reklamację możesz zgłosić u nas w każdej chwili, nie określamy maksymalnego terminu.

Myślę, że najlepiej dopytać w banku, w którym spotkała Cię ta sytuacja.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
772
171
04-09-2015
Wiadomość 6 z 7 (8 095 wyświetleń)

Re.: Konsultant bankowy

Nie rozumiem dlaczego na stronie ING wywlekasz swoje problemy z mBankiem... (?)
Agula
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
25-02-2017
Wiadomość 7 z 7 (6 772 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny. 

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac

...

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Dodam tylko - ze po takich rozmowach z konsultantami czuje sie jak traktowany jak idiota - prosze o wyjasnienie lub kontakt.

29-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy