29-01-2016 15:26
Posiadam konto Komfort, wraz z narzeczoną jesteśmy współwłaścicielami konta. Chciałbym wiedzieć czy jest możliwe i jaki jest tryb postępowiania gdybyśmy chcieli usunąć współwaścicielswto i przekształcić konto na Direct.
30-01-2016 15:37
Rachunek wspólny możecie przekształcić na konto indywidualne w dowolnym oddziale naszego banku. Potem będziesz mógł zmienić typ rachunku z konta Komfort na konto Direct za pośrednictwem ING BankOnLine: Rachunki -> opcje -> Zmień typ rachunku.
30-01-2016 19:01
Warto pozostać jednakże przy koncie Komfort, dla Waszej wygody i oszczędności. Przy takim rachunku wszystkie obce bankomaty oraz jakakolwiek transakcja w oddziale banku (wpłata, wypłata, przelew) pozostają bezpłatne - niezależnie od ilości operacji
31-01-2016 16:31
GrzegorzG pisze:Warto pozostać jednakże przy koncie Komfort, dla Waszej wygody i oszczędności. Przy takim rachunku wszystkie obce bankomaty oraz jakakolwiek transakcja w oddziale banku (wpłata, wypłata, przelew) pozostają bezpłatne - niezależnie od ilości operacji
Bank wie co robi stosując takie posunięcia, ale żeby opłacać propagandę?! 12*12=144 złote Lokując 25 tysięcy na rok na lokatach bankowych ING nie wystarczy Ci na zapłatę prowizji.
01-02-2016 08:42
Owszem, bilans jest jasny, ale to od Ciebie zależy jak korzystasz z konta, jak jest Ci wygodniej, a przede wszystkim jak zaoszczędzisz na operacjach. Możesz posiadać dalej konto Direct, lub zmienić na nie, ale korzystać w sposób oszczędny: wpłaty i wypłaty w urządzeniach, wypłata gotówki z OKA (raz w okresie rozliczeniowym), korzystanie z Cashback'u. Metod i "furtek" jest wiele, trzeba być sprytnym.
02-02-2016 15:34
14-12-2017 08:08
Czy w celu zmiany typu konta (z Komfort na Direct) w przypadku gdy dwie osoby są współwłaścicielami potrzebne są do wizyty w Banku obie te osoby?
Czy na miejscu można załatwić przekształcenie konta w Direct ustanawiając jednocześnie pełnomocnikiem tą drugą osobę?
Czy karty pozostaną bez zmian czy zajdzie konieczność ich zastrzeżenia?
15-12-2017 07:46
Jeden ze współwłaścicieli będzie mógł zamienić konto w indywidualne i ustanowić pełnomocnika do konta.
Z reguły zmiany wprowadzisz od razu. W szczególnym przypadku (brak uprawnień do samodzielnych zmian na koncie), informujemy o nich drugiego współwłaściciela listownie. Okres wypowiedzenia wynosi wtedy 30 dni.
Zadzwoń do nas, proszę: 32 357 00 69. Sprawdzimy, jak będzie w Twoim przypadku.
Karta właściciela konta pozostaje bez zmian, natomiast pełnomocnikowi do konta wydamy nową kartę.
Zmienić konto z Komfort na Direct możesz przez Moje ING. W oddziale udostępniamy kiosk internetowy. Możesz za jego pomocą zalogować się do swojej bankowości i zmienić typ konta.
15-12-2017 07:53
Nie do końca jest tak jak piszesz.
Wchodzę w Moje finanse, wybieram konto i klikam Zmień typ konta. Otrzymuje taki komunikat:
Opcja niedostępna
Nie możesz zmienić typu konta, ponieważ nie posiadamy w ofercie innego konta, które może być prowadzone jako wspólne
Jest inna ścieżka?
Stąd moje pytanie tutaj.
Mimo wszystko dziękuje za wyczerpującą odpowiedź. Z tego co piszesz jednak będziemy musieli wybrać się do oddziału we dwoje.
Dziękuje też za propozycję skorzystania z bankowości online w oddziale. Choć banki uważam za instytucje najbardziej wyczulone na bezpieczeństwo to mimo wszystko wolę korzystać z własnych urządzeń.
15-12-2017 07:59
Obecnie nie będziesz mógł zmienić konta z Komfort na Direct ponieważ konto Direct może być tylko kontem prowadzonym dla jednej osoby.
Będziesz mógł zmienić typ konta dopiero po wizycie w oddziale, gdy Wasze obecne konto będzie już kontem jednej osoby.
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł
... 14-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
6 | |
4 | |
3 | |
3 |