Odpowiedz

Promocja nie dla wszystkich

Chciałbym otworzyć konto w ING Banku i skorzystać z promocji  https://www.ingbank.pl/_fileserver/item/1121615

Muszę od 1 grudnia 2017 r. do 31 stycznia 2018 r. otworzyć Konto z Kartą za pomocą strony internetowej Banku.
Ale nie mogę to zrobić, bo jest wymagany numer dowodu osobistego, a ja go nie posiadam, bo nie jestem obywatelem Polski.

Ale w Regulaminie Promocji nie znalazłem info, że muszę posiadać dowód. Według Regulaminu 
Uczestnik – osoba, która bierze udział w Promocji, jest osobą fizyczną (konsumentem), posiada pełną zdolność do czynności prawnych i na moment otwarcia Konta w ramach Promocji ukończyła 26 lat.


Czyli ta Promocja jest nie dla wszystkich, a wyłącznie dla obywateli Polski? Wtedy dlaczego to nie jest zapisane w Regulaminie? Czy to taka forma dyskryminacji?

Aleksander
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
14-12-2017
Wiadomość 1 z 3 (6 272 wyświetleń)

Re.: Promocja nie dla wszystkich

W tej sytuacji zachęcamy do wizyty w oddziale banku. W oddziale założysz konto osobiste z kartą oraz Otwarte Konto Oszczędnościowe, następnie będąc w oddziale złożysz reklamację.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (6 150 wyświetleń)

Re.: Promocja nie dla wszystkich

[ Edytowane ]

Aleksander pisze:

Chciałbym otworzyć konto w ING Banku i skorzystać z promocji  [...]ingbank.pl/_fileserver/item/1121615


 Twój link kieruje do facebooka.

W dalszej części regulaminu jest mowa o konsumencie, jako mieszkańcu Unii Europejskiej. Nie zmienia to jednak faktu, że nie zostało to doprecyzowane. Być może regulamin posiadana konta w ING zawiera bardziej szczegółowe zapisy i jest nadrzędny od promocyjnego.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 3 (6 111 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy