Odpowiedz

Promocja nie dla wszystkich

Chciałbym otworzyć konto w ING Banku i skorzystać z promocji  https://www.ingbank.pl/_fileserver/item/1121615

Muszę od 1 grudnia 2017 r. do 31 stycznia 2018 r. otworzyć Konto z Kartą za pomocą strony internetowej Banku.
Ale nie mogę to zrobić, bo jest wymagany numer dowodu osobistego, a ja go nie posiadam, bo nie jestem obywatelem Polski.

Ale w Regulaminie Promocji nie znalazłem info, że muszę posiadać dowód. Według Regulaminu 
Uczestnik – osoba, która bierze udział w Promocji, jest osobą fizyczną (konsumentem), posiada pełną zdolność do czynności prawnych i na moment otwarcia Konta w ramach Promocji ukończyła 26 lat.


Czyli ta Promocja jest nie dla wszystkich, a wyłącznie dla obywateli Polski? Wtedy dlaczego to nie jest zapisane w Regulaminie? Czy to taka forma dyskryminacji?

Aleksander
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
14-12-2017
Wiadomość 1 z 3 (6 279 wyświetleń)

Re.: Promocja nie dla wszystkich

W tej sytuacji zachęcamy do wizyty w oddziale banku. W oddziale założysz konto osobiste z kartą oraz Otwarte Konto Oszczędnościowe, następnie będąc w oddziale złożysz reklamację.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (6 157 wyświetleń)

Re.: Promocja nie dla wszystkich

[ Edytowane ]

Aleksander pisze:

Chciałbym otworzyć konto w ING Banku i skorzystać z promocji  [...]ingbank.pl/_fileserver/item/1121615


 Twój link kieruje do facebooka.

W dalszej części regulaminu jest mowa o konsumencie, jako mieszkańcu Unii Europejskiej. Nie zmienia to jednak faktu, że nie zostało to doprecyzowane. Być może regulamin posiadana konta w ING zawiera bardziej szczegółowe zapisy i jest nadrzędny od promocyjnego.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 3 (6 118 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

27-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Jeśli podczas korzystania z Profilu Zaufanego trafisz na informacje, że potrzebne jest Twoje drugie imię, możesz spróbować uzupełnić je ręcznie. Musi być zgodne z informacjami podanymi w Twoim dokumen

...

26-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy