24-09-2017 02:02 | Edytowano: 24-09-2017 02:09
26-09-2017 17:29
Przykro nam, że taka sytuacja Cię spotkała, natomiast każdy bank ma swoje procedury. W razie pytań dotyczącego naszego banku, służymy pomocą.
27-09-2017 00:10
28-09-2017 08:52 | Edytowano: 12-11-2017 18:52
@siim79 obecnie jakość obsługi jest bardzo ważną kwestią dla instytucji bankowych. Trudno nam się odnieść do regulacji i procedur innego banku. Jeśli jesteś niezadowolony, możesz złożyć reklamację, w której uwzględnisz swoje oczekiwania. Osoby ją rozpatrujące, ustosunkują się do nich.
28-09-2017 15:07
29-09-2017 15:40
U nas reklamację możesz złożyć na kilka sposobów:
- przez bankowość internetową,
- przez telefon,
- w oddziale,
- pisemnie.
Reklamację możesz zgłosić u nas w każdej chwili, nie określamy maksymalnego terminu.
Myślę, że najlepiej dopytać w banku, w którym spotkała Cię ta sytuacja.
17-12-2017 17:06
Dzień dobry
Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)
pozdrawiam
Rafał
05-12-2025Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc
... 04-12-2025Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest.
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al