24-08-2018 11:46
24-08-2018 22:44 | Edytowano: 24-08-2018 22:44
Proszę, skontaktuj się z nami tak szybko, jak to możliwe: 32 357 00 12.
Infolinia jest czynna całą dobę. Sprawdzimy to.
Jeżeli nie zlecałeś takiej płatności - zastrzeż kartę i zamów nową.
Możesz to zrobić na infolinii pod numerem, który Ci podałam lub w usłudze Moje ING.
Po zalogowaniu wybierz opcje:
Nową kartę zamówisz w sekcji:
27-08-2018 23:19
Juz to zrobiłem, tylko co dalej? w jaki sposób 90 zł zniknęło z mojego konta skoro nigdy takiej transakcji nie wykonywałem?, karta nie byla powiazana w zaden sposob z facebookiem
28-08-2018 19:56
Chciałbym przekazać Ci więcej informacji natomiast wgląd do systemu mamy jedynie przez szyfrowany kanał kontaktu. Na podstawie odpowiedniego zgłoszenia przez wiadomość w Moim ING lub przez telefon możemy sprawdzić jak doszło do tej płatności.
30-08-2018 20:05
Zgłoszenie poprzez "wiadomości" na koncie poszło....tak więc czekam na informacje co udał się ustalić.
03-09-2018 19:47
widzę że sporo czasu zajmuje wam udzielenie odpowiedzi, od 30.09 echo...nikt nawet nie pofatygował się żeby odpisać
04-09-2018 20:24
Na wiadomości w Moim ING odpowiadamy według kolejności zgłoszeń. Proszę Cię o cierpliwość - odpowiemy tak szybko jak tylko będzie to możliwe.
06-09-2018 23:39
mija dokładnie tydzień od zgłoszenia i nadal brak odpowiedzi
07-09-2018 20:39
Rozumiem, że sytuacja jest dla Ciebie niekomfortowa.
Jeżeli sprawa wymaga kontaktu z innymi jednostkami czas, w którym przekażemy odpowiedź może ulec wydłużeniu.
Pamiętaj, że w sprawie reklamacji możesz skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem 32 357 00 62.
Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-19:00.
13-10-2018 21:50
norbiszon pisze:
7843
il convient que vous en ayez parlé à Facebook et à Facebook. dans le cas de transactions non reconnues, il est exceptionnel de commander la carte. nous pouvons vous en fournir un nouveau gratuit jusqu'à huit jours. vous pouvez spécifier la carte dans votre institution financière ING.
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024