21-05-2022 11:39
21-05-2022 12:12
22-05-2022 12:32
Faktycznie mogłaś nie zrozumieć zapisów umowy. Po 12 miesiącach nie następuje rozliczenie. Pobieramy wtedy opłaty roczne. W przypadku limitu zadłużenia w koncie jest to 1,8% przyznanej kwoty, min. 68 zł a w przypadku karty kredytowej jej wysokość zależy od typu karty. Tej opłaty jednak możesz uniknąć, jeśli aktywnie korzystasz z karty i wykonasz w ciągu 12 miesięcy określoną ilość płatności bezgotówkowych.
Zgodnie z umową zarówno zadłużenie na karcie kredytowej oraz z tytułu limitu powinno być spłacane na bieżąco. Odsetki, które wynikają z oprocentowania danego rozwiązania pobieramy miesięcznie.
Abyśmy mogli sprawdzić to na Twoim koncie, to:
- napisz do nas na czacie po zalogowaniu na swoje konto internetowe (przez naszą stronę lub w aplikacji) lub
- skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 69.
Ewentualnie gdzie bank ma argument aby odrzucić reklamacje to moment złożenia wniosku o zawieszenie rat. Jeżeli ktoś złożył wniosek przed wejściem w życie tej poprawki to w obowiązują go zasady z pier
... 28-09-2023Niestety poprawka zmieniła sporo (taki był jej cel), a rzecznik finansowy musi na jakieś podstawie podważyć decyzje banku.
W ustawie był zapis:
"Okresu zawieszenia spłaty kredytu nie wlicza się do
... 28-09-2023Odmowa jest totalnie bez sensu. Prawda jest taka, że ta poprawka nic nie zmienia. Już po jej uchwaleniu bank wydawał pozytywną odpowiedź na reklamacje. W odpowiedzi nie zaznaczał niestety kiedy dojdzi
... 28-09-2023