21-05-2022 11:39
21-05-2022 12:12
22-05-2022 12:32
Faktycznie mogłaś nie zrozumieć zapisów umowy. Po 12 miesiącach nie następuje rozliczenie. Pobieramy wtedy opłaty roczne. W przypadku limitu zadłużenia w koncie jest to 1,8% przyznanej kwoty, min. 68 zł a w przypadku karty kredytowej jej wysokość zależy od typu karty. Tej opłaty jednak możesz uniknąć, jeśli aktywnie korzystasz z karty i wykonasz w ciągu 12 miesięcy określoną ilość płatności bezgotówkowych.
Zgodnie z umową zarówno zadłużenie na karcie kredytowej oraz z tytułu limitu powinno być spłacane na bieżąco. Odsetki, które wynikają z oprocentowania danego rozwiązania pobieramy miesięcznie.
Abyśmy mogli sprawdzić to na Twoim koncie, to:
- napisz do nas na czacie po zalogowaniu na swoje konto internetowe (przez naszą stronę lub w aplikacji) lub
- skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 69.
Powinno ???
...... mam ten sam problem. Reklamacja złożona. Czekam.
Telefon wyczyszczony, apka na nowo zainstalowana. I dalej Null
28-01-2023Ja z automatu zgłaszam ta na cert.pl
https://incydent.cert.pl/#!/lang=pl,entityType=notObligatedEntity
28-01-2023jestem w podobnej sytuacji bo ze względu na mulenie, musiałem przeinstalować aplikację.
28-01-2023