Odpowiedz

Karta kredytowa VISA - Jak jest rozliczana?

Prawdopodobnie nie zrozumiałam tego, co czytam w umowie, więc zapytam. Dokładnie rok temu równocześnie otworzyłam limit zadłużenia w koncie oraz kartę kredytową VISA. Wykorzystałam w którymś momencie prawie całe limity, ale mając w głowie, że po 12 miesiącach nastąpi jakieś rozliczenie i całe zadłużenie ma być do tego czasu spłacone, spłaciłam wszystko. Na karcie mam obecnie 600 zł nadpłaty, a na koncie 1200 zł własnych środków. Myślałam, że po 12 miesiącach coś nastąpi, ale... nic się nie stało. Tak więc pytania: Czy te 12,35% było regularnie ściągane z mojego konta już w ciągu roku, jako odsetki raz w miesiącu? Zakładam, że opłata roczna nie została pobrana, bo była dostateczna wysokość transakcji bezgotówkowych? Umowę podpisałam 20 mają zeszłego roku, teraz jest 21, więc... nie wiem, czy coś się wydarzy w poniedziałek, bo mamy weekend, czy może jednak mam spokój na kolejny rok...? Wiem, że bank i tak może mi w każdej chwili wypowiedzieć umowę bez podania przyczyny, ale pytam o względny spokój... po prostu nie wiem, czy trzymać jeszcze te środki na karcie, czy mogę już zejść poniżej limitu bez obaw o problemy. Będę wdzięczna za odpowiedź.
Odpowiedz
0 Lajków
Sally71
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
21-05-2022
Wiadomość 1 z 3 (4 390 wyświetleń)

Re.: Karta kredytowa VISA - Jak jest rozliczana?

Kiedy piszę "opłata roczna" to chodzi mi o dodatkowe 68 zł, nie o oprocentowanie 12,35%.
Odpowiedz
0 Lajków
Sally71
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
21-05-2022
Wiadomość 2 z 3 (4 380 wyświetleń)

Re: Re.: Karta kredytowa VISA - Jak jest rozliczana?

Faktycznie mogłaś nie zrozumieć zapisów umowy. Po 12 miesiącach nie następuje rozliczenie. Pobieramy wtedy opłaty roczne. W przypadku limitu zadłużenia w koncie jest to 1,8% przyznanej kwoty, min. 68 zł a w przypadku karty kredytowej jej wysokość zależy od typu karty. Tej opłaty jednak możesz uniknąć, jeśli aktywnie korzystasz z karty i wykonasz w ciągu 12 miesięcy określoną ilość płatności bezgotówkowych. 
Zgodnie z umową zarówno zadłużenie na karcie kredytowej oraz z tytułu limitu powinno być spłacane na bieżąco. Odsetki, które wynikają z oprocentowania danego rozwiązania pobieramy miesięcznie. 

Abyśmy mogli sprawdzić to na Twoim koncie, to:
- napisz do nas na czacie po zalogowaniu na swoje konto internetowe (przez naszą stronę lub w aplikacji) lub 
- skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 69.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1122
224
07-06-2017
Wiadomość 3 z 3 (4 282 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

U mnie wystąpiła ta sama sytuacja co u AleKre1995. Otwierając aplikację z rana wszystko było w porządku, jednak kolejnym razem - około 10:45 pojawił się widok "Aktywuj aplikację lub załóż konto bankow

...

30-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

A czy jest szansa zobaczyć obecną "ścieżkę rozwoju" aplikacji? kiedy nawet na kilka miesięcy do przodu można było zobaczyć co przed nami. 

 

Kto obecnie jest menadzerem spełeności? da się to jakoś reani

...

29-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast przekazałam Twoją sugestię do specjalistów 😊

29-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy