Odpowiedz

Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE

Witam, 
Dzisiaj na swoim koncie bankowym ING zauważyłem dziwną transakcję na 52zł dokonaną kartą płatniczą o tytule FACEBK KFM4SGWRK2 fbmeads IE. Pragnę zauważyć, że moje konto na FB nie jest w żaden sposób powiązane z kontem bankowym. Zgłosiłem już reklamację do FB oraz w banku. Czy mieliście już kiedyś podobny problem? :oŻeby było śmieszniej, nie ruszałem się dzisiaj nawet z domu Emotikon: LOL

Odpowiedz
0 Lajków
norbiszon
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
3
30-06-2018
Wiadomość 1 z 81 (81 898 wyświetleń)

Re: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE

@nornbiszon - jeśli np. podczas korzystania z usług Facebooka, takich jak gry czy aplikacje wykupiłeś np. jakiś dodatek lub subskrypcję za pomocą karty, takie pieniądze mogą być ściągane automatycznie. Dobrze, że zgłosiłeś to do Facebooka oraz nam. w przypadku nierozpoznanych transakcji najlepiej też zastrzec kartę. Nową wydamy Ci bezpłatnie do 8 dni. Kartę możesz zastrzec w swojej bankowości Moje ING. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 2 z 81 (81 889 wyświetleń)

Re: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE

Właśnie problem w tym, że nie korzystam na Facebooku z żadnych aplikacji, gier, tym bardziej, że moja karta nie jest i nigdy nie była w żaden sposób powiązana z kontem na pw. portalu. Kartę już zastrzegłem i obecnie czekam na wyjaśnienie zaistniałej transakcji, gdyż nie miałem z tą transakcją nic wspólnego.
Odpowiedz
0 Lajków
norbiszon
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
3
30-06-2018
Wiadomość 3 z 81 (81 873 wyświetleń)

Re: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE

Rozumiem, dlatego dobrze że to zgłosiłeś i zastrzegłeś kartę Emotikon: Szczęśliwy Poczekaj na wyjaśnienie z naszej strony. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 4 z 81 (81 869 wyświetleń)

Re: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE

Hello,

 

I would also like to report similar thing.

 

On 02.07.2018 my debit card was charged with 90zl with title FACEBK *E59SSGS7K2 fb.me/ads.

 

Please note that I don't even have an Facebook account, I have no applications, games, anything.

 

This has nothing to do with FB, it is only in the title, and the scammer could use anything there. This is obviously a scam.

 

Could you please advise how to pursue this? I have blocked the card immediately, but it seems that someone is targeting ING card owners.

 

Best regards,

Boris

Odpowiedz
0 Lajków
Boris1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
17-07-2018
Wiadomość 5 z 81 (81 290 wyświetleń)

Re: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE

Please - contact us: 

 

- phone +48 32 357 00 12, 
- bank branch or
- online banking - Moje ING, Messeges. 

 

Only that way we can check this transaction and try to help you. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 6 z 81 (81 281 wyświetleń)

Re: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE

Pragnę zaznaczyć, że środki zwrócił mi w końcu serwis Facebook w związku z nieautoryzowanym dostępem do konta. Jednak bank ING nie poczuwa się do żadnej odpowiedzialności oraz nie jest w stanie wytłumaczyć, dlaczego została użyta moja karta płatnicza, która nie była w żaden sposób powiązana z kontem w serwisie Facebook, tym samym zamierzam zamknąć konto oraz sprawę nagłośnić w mediach społecznościowych, gdyż nie bez przyczyny obawiam się o bezpieczeństwo moich danych oraz środków pieniężnych, które najwyraźniej nie są należycie chronione oraz aby przestrzec potencjalnych klientów banku Mrugający mężczyzna

norbiszon
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
3
30-06-2018
Wiadomość 7 z 81 (81 157 wyświetleń)

Re: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE

Przepraszam, że spotkała Cię taka sytuacja. Chciałabym sprawdzić Twoją reklamacje, ale przez społeczność nie mogę odnieść się do Twojego zgłoszenia.
Proszę, skontaktuj się z nami przez Moje ING - Wiadomości, telefonicznie 32 357 00 62 (od poniedziałku do piątku od 8:00 do 19:00) lub z oddziałem. Wtedy będziemy mogli sprawdzić Twoją reklamację.

 

Przestępcy wyszukują różnych metod, aby obciążyć karty płatnicze.
Przy płatnościach internetowych (jak np. na Facebooku) najczęstszą przyczyną jest utrata danych karty.

 

Mogły one zostać np.:

  • nieświadomie przekazane na fałszywym portalu,
  • utracone przez sklep, w którym wcześniej robiłeś zakupy,
  • wyłapane przez oprogramowanie szpiegowskie działające w ukryciu na Twoim urządzeniu lub
  • spisane przez osobę trzecią.

 

Nie zawsze mamy możliwość wskazania bezpośrednio, kiedy dane karty zostały ujawnione.
W takiej sprawie może nam pomóc zgłoszenie sprawy Policji.

Gdy niepowołana osoba przejmie takie dane, może je wykorzystać na różnych portalach internetowych.
To czy korzystaliśmy z takiego portalu w przeszłości nie ma wtedy znaczenia.

Kluczowe jest wtedy jak najszybsze zastrzeżenie karty i zgłoszenie nam reklamacji.
Na jej podstawie żądamy zwrotu skradzionych pieniędzy dzięki ochronie Chargeback.

 

Z naszej strony stosujemy szereg zabezpieczeń, które pozwalają wykluczyć nieautoryzowane transakcje i ograniczyć ich skutki.
Opisujemy je dokładnie m. in. na naszej stronie internetowej.
Duży wpływ na bezpieczeństwo danych karty mają ich użytkownicy. Z tego powodu przygotowaliśmy dla nich kilka porad odnośnie płatności w internecie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
653
122
04-09-2015
Wiadomość 8 z 81 (77 107 wyświetleń)

Re: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE

Witam, 

 

mam identyczną sytuacje. Czego wymagał FB do odkręcenia sprawy i ile czekałeś na zwrot środków?

Odpowiedz
0 Lajków
Janun
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
02-08-2018
Wiadomość 9 z 81 (76 190 wyświetleń)

Re: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE

Poprostu zgłosiłem sprawę do Facebooku, w ciągu 3 dni otrzymałem od nich odpowiedź na temat nieautoryzowanej ingerencji na moim koncie i w przeciągu około kolejnych 3 dni otrzymałem zwrot środków na konto.

Odpowiedz
0 Lajków
norbiszon
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
3
30-06-2018
Wiadomość 10 z 81 (76 180 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Problem ze stroną logowania

Nie mogę zalogować się do aplikacji banku. Po wejściu na stronę logowania, przez pewien czas widać kółko ładowania, a po chwili biała strona.

W konsoli jest błąd jak w załączniku. Próbowałem w oknie in

...

05-02-2025
Podkreślona czcionka na stronie głównej

Tak z ciekawości - po co w wielu miejscach na Waszej stronie www pojawiła się podkreślona czcionka?

Moim zdaniem wygląda to okropnie. W pierwszej chwili myślałem, że się Wam style do końca nie wczytały

...

04-02-2025
Re.: Klucz u2f

Aktualnie w ING Business nie posiadamy logowania kluczem U2F. Jest taka możliwość jeśli logujesz się za pomocą Moje ING. Aby otrzymać więcej informacji zachęcam do kontaktu z naszymi specjalistami wsp...

04-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy