Odpowiedz

Re: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE

[ Edytowane ]
The trouble is that I do not use any programs or games on fb, the extra that my card isn't and has never been related to the account for pw. portal. i have already reserved the card and now i'm ready to explain the transaction, due to the fact I had not anything to do with this transaction.
Odpowiedz
0 Lajków
JISSYTITO
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
23-10-2018
Wiadomość 21 z 81 (14 218 wyświetleń)

Re: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE

[ Edytowane ]

JISSYTITO pisze:
8531
Odpowiedz
0 Lajków
JISSYTITO
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
23-10-2018
Wiadomość 22 z 81 (14 186 wyświetleń)

Re: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE

@JISSYTITO I want to help you but in this case you should contact our helpline +48 32 357 00 69. We have no access to any data in our systems here. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 23 z 81 (14 180 wyświetleń)

Re: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE


Boris1 pisze:
7964

je n'utilise maintenant aucun logiciel ou sport sur Facebook, en particulier parce que ma carte n'est pas toujours et n'a jamais été liée au compte pw. portail. j'ai déjà réservé la carte et je suis maintenant prêt à donner une explication pour la transaction

Odpowiedz
0 Lajków
ninatity
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
05-11-2018
Wiadomość 24 z 81 (13 985 wyświetleń)

Re: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE

[ Edytowane ]
Spoiler
 

the greater that my card is not and has in iTunes no way been related to the account for pw. portal. i've already reserved the card and now i Adobe Reader am prepared to give an explanation for the transaction, because of the reality I had now not something to do with this transaction. Discord 

Odpowiedz
0 Lajków
ninatity
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
05-11-2018
Wiadomość 25 z 81 (13 919 wyświetleń)

Re: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE

Dzień dobry,

Pragnę wrócić do opisywanego wątku, ponieważ spotkała mnie podoba sytuacja.

Oczywiście kartę już zastrzegłam i zgłosiłam ten fakt na infolinię banku (termin rozpatrzenia - do 31 maja).

 

Natomiast przy okazji tego zdarzenia pragnę na forum zadać kilka pytań:

1. Co zrobił Bank Śląski przez te kilka miesięcy od momentu pierwszego zgłoszenia, aby lepiej chronić klientów? Ja ze swojej strony robiąc zakupy:

- nie udostępniam nikomu mojej karty, nie mam zapisanego pinu, korzystając z terminali płatniczych nie wypuszczam karty z rąk

- robiąc zakupy w internecie nie korzystam z niezabezpieczonych sieci, mam aktualne oprogramowanie przeciwwirusowe, nie udostępniam nr karty ani innych danym sklepom (zawsze sprawdzam, czy jest przekierowanie na zabezpieczoną stronę banku, korzystam też z PayU czy potwierdzam transakcje na podstawie kodu otrzymanego z banku)

- nie mam tej karty powiązanej z żadnymi stronami czy aplikacjami

2. Jak to jest, że ja przy wykonywaniu transakacji w internecie muszę ją potwierdzić hasłami, pinami i kodami a obca osoba ściąga pieniądze z mojej karty bez mojej autoryzacji?

3. Próba pobrania pieniędzy z mojej karty zdarzyła się kilka dni wcześniej - obciążono kartę kwotą 1$, którą zaraz zwrócono - dlaczego w historii operacji ja tego nie widzę? Gdybym to widziała, zareagowałam bym od razu. Dlaczego Bank nie reaguje na takie dziwne operacje?

4. Mam też włączone powiadomienia o wszystkich moich transakacjach na komórce. Dlaczego w kilkanaście minut po zauważeniu nieautoryzowanej transakcji Bank nic nie może zrobić (cofnąć, zablokować)? po co w takim razie są te powiadomienia?

 

Co Państwo ze swojej strony zrobili, aby zablokować nieautoryzowane transakcje oprócz kolejnej listy porad dla klientów? 

Piszę ten post, bo niestety zaufanie dotyczące bezpieczeństwa moich pieniędzy w Banku Śląskim jest obecnie na bardzo niskim poziomie

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
TGWP
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
7
1
13-05-2019
Wiadomość 26 z 81 (12 232 wyświetleń)

Re: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE

[ Edytowane ]

@TGWP Przepraszam, że tak długo musiałaś czekać na odpowiedź za naszej strony. Tutaj możemy podać Ci jedynie ogólne informacje związane z transakcją kartą w internecie. Każdy przypadek jest inny i rozpatrujemy go indywidualnie. Wszystkie szczegółowe informacje i wyjaśnienia powinnaś dostać od nas w odpowiedzi na Twoje zgłoszenie reklamacyjne. Ogólnie do wykonania transakcji kartą w Internecie wystarczą dane z karty. Możesz robić transakcje na bezpiecznych stronach, ale to nie gwarantuje 100% bezpieczeństwa bo dane karty mogą mimo wszystko wypłynąć od właściciela strony/sklepu gdzie dokonuje się płatności. My nie ma wpływu na to w jaki sposób są zabezpieczone dane u usługodawcy. Potwierdzanie transakcji dodatkowym kodem 3Dsecure jest wymogiem nałożonym przez organizację płatnicze na usługodawców / sprzedawców. Jeśli jakiś punkt tego nie udostępnia klientom to on ponosi ewentualne straty i roszczenia klientów. Dlatego przestępcy dokonują płatności na właśnie takich stronach gdzie nie jest wymagana dodatkowa autoryzacja.

 

Więcej informacji związanych z bezpieczeństwem bankowości internetowej i kart płatniczych znajdziesz na naszych stronach tutaj i tutaj.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
584
126
12-04-2017
Wiadomość 27 z 81 (12 034 wyświetleń)

Re: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE

Dzień dobry,

 

Tracę zaufanie do Banku ING, a mam u Was kilka usług, które chyba będę zmuszona przenieść do innego banku.

 

Widzę po powyższych rozmowach, że problem z nielegalnym obciążeniem konta przez FACEBK występuje od dawna i ciągle nie jest rozwiązany.

Znalazłam tą korespondencję ponieważ sama padłam ofiarą na łączną kwotę 100 EURO. Konto w złotówkach, mieszkam i przebywam w Polsce a obciążenie jest w Euro, ciekawe?

Najlepsze jest to, że po zablokowaniu karty płatniczej, po 2 dniach nie chciana transakcja znowu się pojawiła, obciążając mnie ponownie (płatność kartą zbliżeniowo, mimo że kartę miałam ciągle przy sobie w mieszkaniu, karta zablokowana przypomnę). Tym razem obciążenie konta w złotówkach, zmieniając na lepszy kurs euro, czyli jestem stratna o kolejne parę groszy, plus opłata za prowizje 12 zł (przewalutowanie) za obydwie transakcje.  

 

Tak, dostałam powiadomienie bym udała się z tym na policje. Nie jest to komfortowa sytuacja, ponieważ nie ja tu zawiniłam, tylko system BANKOWY. 

 

.

JoLi

Odpowiedz
0 Lajków
JoLi
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
26-07-2019
Wiadomość 28 z 81 (11 618 wyświetleń)

Re: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE

Dzień dobry,
przykro mi, że zastanawiasz się nad zmianą banku. Podczas płatności kartą, zwłaszcza internetowych, należy być bardzo ostrożnym, ponieważ niepowołana osoba może przechwycić dane Twojej karty. Zazwyczaj wtedy dochodzi do nieautoryzowanych transakcji. Podejrzewam, że tak stało się w Twojej sytuacji. 
Dobrze zareagowałaś, że zastrzegłaś swoją kartę. Wiąże się to z jej automatycznym zamknięciem, ale od tego momentu bierzemy odpowiedzialność za transakcje kartą. 
Na policję powinnaś zgłosić kradzież pieniędzy i przekazać nam ten dokument. Pomoże nam to w działaniach w celu odzyskaniu Twoich pieniędzy.



 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1095
216
07-06-2017
Wiadomość 29 z 81 (11 577 wyświetleń)

Re.: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE

Hej. W dniu wczorajszym miałam podobną sytuację jak ktoś tu już opisywał, dwie transakcje po 80 zł czyli z konta znikło 160 zł, zero jakiejkolwiek informacji z ing że coś potrącono, na koncie fb nigdy nic nie kupowałam i również ten portal nie był powiązany z moim kontem czy kartą. Kartę zastrzegłam, napisałam do fb a w poniedziałek wybieram się do Banku. Niech mi ktoś powie jakim cudem? Czy ze stfony Banku będę mogła liczyć na jakąś pomoc? Na chwile obecna czekam na wiadokosc od str. fb...ale myślę, że zmienię Bank, nie widzę w żadnym innym Banku takiego problemu jak tylko w ING...
Odpowiedz
0 Lajków
schatziku
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
13-10-2019
Wiadomość 30 z 81 (10 750 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: [UX] [Historia] [datepicker] Bardzo niewygodny tooltip

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy