23-10-2018 22:41 | Edytowano: 23-10-2018 22:42
24-10-2018 21:13 – ostatnio edytowany 24-10-2018 21:15 przez ŁukaszW
JISSYTITO pisze:
8531
24-10-2018 21:19
@JISSYTITO I want to help you but in this case you should contact our helpline +48 32 357 00 69. We have no access to any data in our systems here.
05-11-2018 21:37
Boris1 pisze:
7964
je n'utilise maintenant aucun logiciel ou sport sur Facebook, en particulier parce que ma carte n'est pas toujours et n'a jamais été liée au compte pw. portail. j'ai déjà réservé la carte et je suis maintenant prêt à donner une explication pour la transaction
06-11-2018 19:43 – ostatnio edytowany 07-11-2018 14:58 przez SylwiaG
the greater that my card is not and has in iTunes no way been related to the account for pw. portal. i've already reserved the card and now i Adobe Reader am prepared to give an explanation for the transaction, because of the reality I had now not something to do with this transaction. Discord
13-05-2019 09:58
Dzień dobry,
Pragnę wrócić do opisywanego wątku, ponieważ spotkała mnie podoba sytuacja.
Oczywiście kartę już zastrzegłam i zgłosiłam ten fakt na infolinię banku (termin rozpatrzenia - do 31 maja).
Natomiast przy okazji tego zdarzenia pragnę na forum zadać kilka pytań:
1. Co zrobił Bank Śląski przez te kilka miesięcy od momentu pierwszego zgłoszenia, aby lepiej chronić klientów? Ja ze swojej strony robiąc zakupy:
- nie udostępniam nikomu mojej karty, nie mam zapisanego pinu, korzystając z terminali płatniczych nie wypuszczam karty z rąk
- robiąc zakupy w internecie nie korzystam z niezabezpieczonych sieci, mam aktualne oprogramowanie przeciwwirusowe, nie udostępniam nr karty ani innych danym sklepom (zawsze sprawdzam, czy jest przekierowanie na zabezpieczoną stronę banku, korzystam też z PayU czy potwierdzam transakcje na podstawie kodu otrzymanego z banku)
- nie mam tej karty powiązanej z żadnymi stronami czy aplikacjami
2. Jak to jest, że ja przy wykonywaniu transakacji w internecie muszę ją potwierdzić hasłami, pinami i kodami a obca osoba ściąga pieniądze z mojej karty bez mojej autoryzacji?
3. Próba pobrania pieniędzy z mojej karty zdarzyła się kilka dni wcześniej - obciążono kartę kwotą 1$, którą zaraz zwrócono - dlaczego w historii operacji ja tego nie widzę? Gdybym to widziała, zareagowałam bym od razu. Dlaczego Bank nie reaguje na takie dziwne operacje?
4. Mam też włączone powiadomienia o wszystkich moich transakacjach na komórce. Dlaczego w kilkanaście minut po zauważeniu nieautoryzowanej transakcji Bank nic nie może zrobić (cofnąć, zablokować)? po co w takim razie są te powiadomienia?
Co Państwo ze swojej strony zrobili, aby zablokować nieautoryzowane transakcje oprócz kolejnej listy porad dla klientów?
Piszę ten post, bo niestety zaufanie dotyczące bezpieczeństwa moich pieniędzy w Banku Śląskim jest obecnie na bardzo niskim poziomie
Pozdrawiam
04-06-2019 16:31 | Edytowano: 04-06-2019 16:33
@TGWP Przepraszam, że tak długo musiałaś czekać na odpowiedź za naszej strony. Tutaj możemy podać Ci jedynie ogólne informacje związane z transakcją kartą w internecie. Każdy przypadek jest inny i rozpatrujemy go indywidualnie. Wszystkie szczegółowe informacje i wyjaśnienia powinnaś dostać od nas w odpowiedzi na Twoje zgłoszenie reklamacyjne. Ogólnie do wykonania transakcji kartą w Internecie wystarczą dane z karty. Możesz robić transakcje na bezpiecznych stronach, ale to nie gwarantuje 100% bezpieczeństwa bo dane karty mogą mimo wszystko wypłynąć od właściciela strony/sklepu gdzie dokonuje się płatności. My nie ma wpływu na to w jaki sposób są zabezpieczone dane u usługodawcy. Potwierdzanie transakcji dodatkowym kodem 3Dsecure jest wymogiem nałożonym przez organizację płatnicze na usługodawców / sprzedawców. Jeśli jakiś punkt tego nie udostępnia klientom to on ponosi ewentualne straty i roszczenia klientów. Dlatego przestępcy dokonują płatności na właśnie takich stronach gdzie nie jest wymagana dodatkowa autoryzacja.
Więcej informacji związanych z bezpieczeństwem bankowości internetowej i kart płatniczych znajdziesz na naszych stronach tutaj i tutaj.
26-07-2019 11:07
Dzień dobry,
Tracę zaufanie do Banku ING, a mam u Was kilka usług, które chyba będę zmuszona przenieść do innego banku.
Widzę po powyższych rozmowach, że problem z nielegalnym obciążeniem konta przez FACEBK występuje od dawna i ciągle nie jest rozwiązany.
Znalazłam tą korespondencję ponieważ sama padłam ofiarą na łączną kwotę 100 EURO. Konto w złotówkach, mieszkam i przebywam w Polsce a obciążenie jest w Euro, ciekawe?
Najlepsze jest to, że po zablokowaniu karty płatniczej, po 2 dniach nie chciana transakcja znowu się pojawiła, obciążając mnie ponownie (płatność kartą zbliżeniowo, mimo że kartę miałam ciągle przy sobie w mieszkaniu, karta zablokowana przypomnę). Tym razem obciążenie konta w złotówkach, zmieniając na lepszy kurs euro, czyli jestem stratna o kolejne parę groszy, plus opłata za prowizje 12 zł (przewalutowanie) za obydwie transakcje.
Tak, dostałam powiadomienie bym udała się z tym na policje. Nie jest to komfortowa sytuacja, ponieważ nie ja tu zawiniłam, tylko system BANKOWY.
.
JoLi
27-07-2019 07:02
Dzień dobry,
przykro mi, że zastanawiasz się nad zmianą banku. Podczas płatności kartą, zwłaszcza internetowych, należy być bardzo ostrożnym, ponieważ niepowołana osoba może przechwycić dane Twojej karty. Zazwyczaj wtedy dochodzi do nieautoryzowanych transakcji. Podejrzewam, że tak stało się w Twojej sytuacji.
Dobrze zareagowałaś, że zastrzegłaś swoją kartę. Wiąże się to z jej automatycznym zamknięciem, ale od tego momentu bierzemy odpowiedzialność za transakcje kartą.
Na policję powinnaś zgłosić kradzież pieniędzy i przekazać nam ten dokument. Pomoże nam to w działaniach w celu odzyskaniu Twoich pieniędzy.
13-10-2019 13:57
Z racji tego, że masz u nas kredyt hipoteczny wspólny z żoną, to macie również wskazane konto, z którego kredyt jest spłacany. W takiej sytuacji każdy ze współposiadaczy kredytu może zostać poproszony
... 21-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |