21-05-2022 11:39
21-05-2022 12:12
22-05-2022 12:32
Faktycznie mogłaś nie zrozumieć zapisów umowy. Po 12 miesiącach nie następuje rozliczenie. Pobieramy wtedy opłaty roczne. W przypadku limitu zadłużenia w koncie jest to 1,8% przyznanej kwoty, min. 68 zł a w przypadku karty kredytowej jej wysokość zależy od typu karty. Tej opłaty jednak możesz uniknąć, jeśli aktywnie korzystasz z karty i wykonasz w ciągu 12 miesięcy określoną ilość płatności bezgotówkowych.
Zgodnie z umową zarówno zadłużenie na karcie kredytowej oraz z tytułu limitu powinno być spłacane na bieżąco. Odsetki, które wynikają z oprocentowania danego rozwiązania pobieramy miesięcznie.
Abyśmy mogli sprawdzić to na Twoim koncie, to:
- napisz do nas na czacie po zalogowaniu na swoje konto internetowe (przez naszą stronę lub w aplikacji) lub
- skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 69.
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł
... 14-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
1 | |
1 | |
1 |