Odpowiedz

Re: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE

Witam, mam identyczny problem, wczoraj zauważyłem dziwną transakcje na mojej karcie kredytowej na kwotę 90 zł o takiej nazwie jak w temacie, również nigdy nie korzystałem z promocji, aplikacji czy gier na fb i nie miałem powiazanej karty z portalem
Odpowiedz
0 Lajków
Sozygenes
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
24-08-2018
Wiadomość 11 z 81 (22 242 wyświetleń)

Re: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE

[ Edytowane ]

Proszę, skontaktuj się z nami tak szybko, jak to możliwe: 32 357 00 12. 
Infolinia jest czynna całą dobę. Sprawdzimy to.
Jeżeli nie zlecałeś takiej płatności - zastrzeż kartę i zamów nową.
Możesz to zrobić na infolinii pod numerem, który Ci podałam lub w usłudze Moje ING.
Po zalogowaniu wybierz opcje:

  • Dane i ustawienia/Bezpieczeństwo/Zastrzeż kartę.

Nową kartę zamówisz w sekcji:

  • Oferta ING/Karty i płatności telefonem.
*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 12 z 81 (22 204 wyświetleń)

Re: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE

Juz to zrobiłem, tylko co dalej? w jaki sposób 90 zł zniknęło z mojego konta skoro nigdy takiej transakcji nie wykonywałem?, karta nie byla powiazana w zaden sposob z facebookiem

Odpowiedz
0 Lajków
Sozygenes
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
24-08-2018
Wiadomość 13 z 81 (22 071 wyświetleń)

Re: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE

Chciałbym przekazać Ci więcej informacji natomiast wgląd do systemu mamy jedynie przez szyfrowany kanał kontaktu. Na podstawie odpowiedniego zgłoszenia przez wiadomość w Moim ING lub przez telefon możemy sprawdzić jak doszło do tej płatności.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
537
119
12-04-2017
Wiadomość 14 z 81 (22 013 wyświetleń)

Re: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE

Zgłoszenie poprzez "wiadomości" na koncie poszło....tak więc czekam na informacje co udał się ustalić.

Odpowiedz
0 Lajków
Sozygenes
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
24-08-2018
Wiadomość 15 z 81 (21 919 wyświetleń)

Re: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE

widzę że sporo czasu zajmuje wam udzielenie odpowiedzi, od 30.09 echo...nikt nawet nie pofatygował się żeby odpisać

Odpowiedz
0 Lajków
Sozygenes
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
24-08-2018
Wiadomość 16 z 81 (21 772 wyświetleń)

Re: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE

Na wiadomości w Moim ING odpowiadamy według kolejności zgłoszeń. Proszę Cię o cierpliwość - odpowiemy tak szybko jak tylko będzie to możliwe. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 17 z 81 (21 651 wyświetleń)

Re: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE

mija dokładnie tydzień od zgłoszenia i nadal brak odpowiedzi

Odpowiedz
0 Lajków
Sozygenes
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
24-08-2018
Wiadomość 18 z 81 (21 524 wyświetleń)

Re: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE

Rozumiem, że sytuacja jest dla Ciebie niekomfortowa.
Jeżeli sprawa wymaga kontaktu z innymi jednostkami czas, w którym przekażemy odpowiedź może ulec wydłużeniu.
Pamiętaj, że w sprawie reklamacji możesz skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem 32 357 00 62.
Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-19:00.

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 19 z 81 (21 438 wyświetleń)

Re: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE


norbiszon pisze:
7843

il convient que vous en ayez parlé à Facebook et à Facebook. dans le cas de transactions non reconnues, il est exceptionnel de commander la carte. nous pouvons vous en fournir un nouveau gratuit jusqu'à huit jours. vous pouvez spécifier la carte dans votre institution financière ING.

Odpowiedz
0 Lajków
katy_BIMALOY12
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
13-10-2018
Wiadomość 20 z 81 (20 319 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy