11-04-2022 16:53
Przykro mi, że taka sytuacja Cię spotkała Dobrze jednak, że zgłosiłeś nam to i zastrzegłeś już swoją kartę.
Jeśli nie planujesz płacić kartą w internecie lub nie masz włączonych subskrypcji, to faktycznie warto mieć ustalony limit na 0 zł. Wtedy transakcje internetowe nie dojdą do skutku. Ważne jednak również jest to, aby robić zakupy tylko w bezpiecznych i zaufanych sklepach internetowych. O tym, jak bezpiecznie płacić kartą przez internet przeczytasz tutaj: https://www.ing.pl/wiem/bankowosc-codzienna/jak-placic-karta-przez-internet
Skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69. Po potwierdzeniu tożsamości będziemy mogli pomóc w tej sprawie.
27-03-2025mela1 Spróbuj skorzystać z formularza odblokowania konta. Znajdziesz go tutaj:
https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa-mojeing/centrum-pomocy
Jeśli to nie pomoże, to proszę, zadzwoń pod n
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
1 | |
1 |