Re.: Nowa aplikacja mobilna ING Banku Śląskiego na smartfony – już wkrótce!

W listopadzie uruchomiliśmy nowy system bankowości internetowej i mobilnej Moje ING. Już w pierwszej połowie roku udostępnimy nową aplikację mobilną – pełne narzędzie, które zapewni dostęp do wszystkich funkcji jakie dotąd dawała tylko bankowość elektroniczna w wersji na przeglądarki. Zdradzamy, krok po kroku, jak wspólnie z użytkownikami pracowaliśmy nad wyglądem ekranu aplikacji.

Już ponad pół miliona osób skorzystało z nowego systemu Moje ING. Wkrótce damy klientom dostęp do naszego nowego systemu w formie aplikacji mobilnej. Na każdym etapie jej tworzenia pytamy użytkowników o ich uwagi i opinie. Naszym celem jest zbudowanie prostego i intuicyjnego produktu, który pozwoli im w każdym miejscu i o każdej porze na wygodny dostęp do pieniędzy, wykonywanie szybkich transakcji, możliwość kontrolowania swoich finansów oraz łatwy dostęp do płatności mobilnych.

- Klienci z roku na rok mają większe oczekiwania wobec aplikacji banków. Chcą wykonywać więcej operacji z poziomu swojego smartfona, który mają zawsze pod ręką. Nowa aplikacja mobilna to rozwinięcie naszej bankowości internetowej, Moje ING, systemu, który został przygotowany zgodnie z technologią Responsive Web Design (dzięki jej wykorzystaniu, klient na każdym urządzeniu - komputerze, smartfonie czy tablecie - zobaczy ten sam system i wykona te same czynności równie łatwo. Nasza dotychczasowa aplikacja ING BankMobile, którą rozwijamy od 2012 roku ma bardzo dobre oceny i osiągnęła ponad milion pobrań. Chcemy jednak zaproponować klientom jeszcze lepsze rozwiązanie, spójne z systemem Moje ING – mówi  Szymon Mitoraj, Dyrektor Departamentu Bankowości Internetowej i Mobilnej w ING Banku Śląskim.

Serce aplikacji – ekran startowy

Rozpoczynając prace nad nową aplikacją, przyjęliśmy, że jej ekran początkowy musi być przejrzysty i zapewnić szybki wgląd do najważniejszych informacji. Są sytuacje, w których potrzebujemy szybkiej wiedzy na temat naszych finansów i niekoniecznie chcemy logować się do banku. Stojąc w kolejce w sklepie wystarczy więc szybki rzut okiem na ekran startowy aplikacji, by widzieć ile pieniędzy zostało na koncie i czy wystarczy na zakupy. Klient sam wybierze, czy przed zalogowaniem chce widzieć dostępne środki kwotowo czy procentowo. - Założyliśmy, że część zadań i drobnych finansowych operacji, wcale nie musi wymagać użycia kodu PIN. Tę decyzję pozostawiamy użytkownikowi, który sam wybierze, które opcje zobaczy na swoim ekranie startowym przed zalogowaniem – mówi Szymon Mitoraj. Wśród dostępnych opcji znajdą się np. szybkie przelewy między własnymi rachunkami, zapłata za bilet lub parking czy wygenerowanie kodu BLIK. Bez konieczności logowania udostępnimy także w aplikacji możliwość szybkiego skontaktowania się z bankiem i znalezienia bankomatu czy oddziału.

Jak wyglądała droga projektowania ekranu startowego aplikacji i co udało się nam osiągnąć?

MOBILE_wraper_wersja1.pngPierwsza wersja aplikacji

Pierwsza koncepcja zakładała stworzenie przejrzystego ekranu startowego, który przed zalogowaniem da łatwy dostęp do czterech wybranych funkcji, przykładowo do: płatności BLIK, paragonów, przelewów własnych czy doładowania telefonu. Przycisk logowania ukryliśmy pod symbolem kłódki w prawym górnym rogu ekranu. Udostępniliśmy też dwa dodatkowe ekrany do przesuwania (swipe’owania), na lewo od ekranu głównego - z mapami, a na prawo - z komunikacją banku. W badaniach zapytaliśmy klientów, co sądzą o naszych propozycjach. Wysoko ocenili ekran startowy, ale nie do końca intuicyjne było dla nich miejsce logowania do aplikacji. Kłódkę traktowali jako informację o bezpieczeństwie  połączenia lub miejscu wylogowania. Rekomendowali lepsze oznaczenie miejsca logowania w aplikacji. Badani najczęściej szukali na ekranie startowym  możliwości wykonania szybkiego przelewu, funkcji BLIK, dodawania paragonów oraz ustawień. Szukali też informacji o najbliższych bankomatach. Dlatego zdecydowaliśmy się na…

Ekran startowy - podejście drugieMOBILE_wraper_wersja2.png

Analiza opinii badanych doprowadziła nas do zmiany podejścia do ekranu startowego aplikacji. Zachowując przejrzystą formę graficzną, wprowadziliśmy dodatkowe, łatwo dostępne funkcje dookoła bąbla głównego. Zwiększyliśmy też widoczność przycisku logowania do systemu bankowego i dodaliśmy napis „Zaloguj”.

Po przygotowaniu nowych makiet ponownie poprosiliśmy naszych badanych o opinię. Pozytywna ocena przejrzystości ekranu i intuicyjnej nawigacji nie pozostawiała wątpliwości. Użytkownicy zwrócili jednak uwagę na ryzyko wykonania przypadkowego przelewu za pomocą przycisku szybki przelew, więc rozpoczęliśmy prace nad kolejną propozycją widoku startowego aplikacji.

 

MOBILE_wraper_wersja3.pngTrzecia wersja ekranu

Równocześnie przedstawiliśmy użytkownikom alternatywną wersję ekranu startowego. Pozostawiliśmy szybką informację o stanie konta w formie dużego koła. Dostęp do dodatkowych informacji o kontach lub do wybranych akcji możliwy był po przeciągnięciu bąbla. Cztery dodatkowe funkcje pojawiały się po rozwinięciu przycisku „Akcje”. Dzięki tym zabiegom udało się osiągnąć przejrzysty ekran. Pozostawiliśmy też przycisk do logowania w prawym dolnym rogu. Niewygodne, z punktu widzenia użytkownika, było jednak szukanie dodatkowych możliwości ukrytych pod przyciskiem „Akcje”. Woleli widzieć wszystkie opcje na jednym ekranie. Konieczność swipe’owania również nie spotkała się z pozytywną opinią i nie była wystarczająco intuicyjna. Poszczególne etapy prac pozwoliły jednak zebrać wystarczającą liczbę opinii i podpowiedzi klientów, oraz ich oczekiwań dotyczących ekranu startowego.

Wersja ostateczna – wynik opinii użytkownikówMOBILE_wraper_wersja4b.png

Od początku projektu prowadzimy badania użyteczności systemu. Na podstawie opinii zbieranych od naszych klientów, na każdym etapie pracy nad ekranem startowym aplikacji, projektowane były rozwiązania, które mają jak najlepiej odpowiedzieć na potrzeby użytkowników. Na podstawie badań zaprojektowaliśmy ekran startowy, który w sposób intuicyjny i przejrzysty przedstawia najważniejsze funkcje i informuje o stanie konta. – mówi Tomasz Opalski, odpowiedzialny za badania w projekcie Moje ING. Nie tracąc na intuicyjności i atrakcyjności ekranu, ekran startowy zawiera najważniejsze funkcje bankowości oraz informacje, które umożliwią szybki kontakt z bankiem i znalezienie najbliższych bankomatów i oddziałów.

Nowa aplikacja zostanie udostępniona klientom już w pierwszej połowie roku w wersji na systemy operacyjne: Android, iOS oraz Windows 10 Mobile. Dotychczasowa aplikacja bankowa pozostanie nadal dostępna.

A wam, jak się podoba nowy ekran startowy? Prace nad naszą nową aplikacją wciąż trwają i z czasem będziemy dodawać kolejne funkcje. Tym bardziej jesteśmy bardzo ciekawi waszych opinii. Zachęcamy do komentowania i podzielenia się pierwszymi wrażeniami.

Komentarze
Nowy w branży II
‎22-03-2016 10:00 | Edytowano: ‎22-03-2016 10:01

Pytanie, czy będzie działać TouchID dla aplikacji iOS (iPhone/iPad)?

 

logowanie nastąpi dopiero po kliknięciu zaloguj, czy rownież poprzez kliknięcie w stan konta?

Marith
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
1
22-03-2016
Były moderator
‎22-03-2016 12:14 | Edytowano: ‎22-03-2016 13:45

W nowej aplikacji mobilnej również udostępnimy logowanie za pomocą TouchID dla telefonów z iOS.

 

Będziesz mógł sie zalogować wybierając zarówno Zaloguj jak i przez znacznik stanu konta:

  • po wybraniu przycisku Zaloguj, zostaniesz przeniesiony na ekran główny aplikacji,
  • po logowaniu przez stan konta, aplikacja zaprezentuje informacje o tym koncie.
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Doradca z ambicjami I
‎30-03-2016 00:44
Czy będzie wprowadzona płatność zbliżeniowa telefonem z wykorzystaniem HCE? (nie lubie i nie chcę orange ani t-mobie). Jestem zawiedziony bo od prawie roku nie mogę korzystać z aplikacji mobilnej na W10M (niby z winy MS) Jeżeli nie będzie platnosci HCE to zmykam do konkurencji
linux888
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
13
4
23-03-2016
Moderator
‎30-03-2016 13:50

Aktualnie analizujemy wprowadzenie HCE. Prosimy o cierpliwość.
Aktualizację aplikacji, która będzie wspierała w pełni Windows 10 planujemy wdrożyć w kwietniu.

KamilaC
Moderator
Moderator icon
185
71
04-09-2015
Nowy w branży II
‎30-03-2016 13:55

Dotychczas nie ma żadnej aplikacji pracującej pod WP10. Obiecanki były od stycznia i co? Ogromny minus!

pencil
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
5
25-02-2016
Moderator
‎30-03-2016 15:34

@pencil Aplikację, która będzie wspierała Win10 Mobile, planujemy wdrożyć w kwietniu. 

AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
790
172
04-09-2015
Nowy w branży II
‎30-03-2016 15:54

Narazie macie kwartał w plecy. Jak się już uwiniecie z aplikacją to będziemy ją oceniać. Narazie trzeba korzystać z aplikacji konkurencji. Tylko tu nie ma aplikacji, a głosowanie trwa. juz chyba nie będzie sie czym pochwalić, chyba, że wyniki zależą od organizatorów. 

pencil
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
5
25-02-2016
Doradca z ambicjami I
‎31-03-2016 11:58
Powtórzę to co na forum - analizujemy ? Klienci też analizują oferty innych banków - gdzie jest HCE i działające aplikacje na W10M. Na razie wyjeżdżam - wracam w czerwcu - jeżeli do tego czasu nie będzie aplikacji z HCE to się rozstaniemy
linux888
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
13
4
23-03-2016
Nowy w branży II
‎06-04-2016 18:35
Jest coraz lepiej ale moim zdaniem można by rozważyć poniższe poprawki; 1. Niepotrzebny napis Dzień dobry - zajmuje miejsce, rozprasza uwagę, a co jak korzystam w nocy? 2. Przycisk logowania powinien być większy i poniżej logo ING, tam gdzie teraz ikona ustawień. Przez pół roku w Polsce mamy zmarznięte palce lub założone rękawiczki. 3. Ikona ustawień powinna znaleźć się na dole po lewej lub w podmenu bo jest najrzadziej używana. Obecne jej położenie może powodować jej aktywację, grubym paluchem, przy próbie logowania. Pozdrawiam, Andrzej
Andrzej
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
2
06-04-2016
Nowy w branży II
‎07-04-2016 15:52

Czemu tylko wsparcie na odcisk palca dla iOS? 

A gdzie Android? 

donsimeone97
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
07-04-2016
Były moderator
‎08-04-2016 15:17 | Edytowano: ‎08-04-2016 15:56

Pracujemy też nad logowaniem się za pomocą palca na Androida, ale na początku wdrażamy tylko rozwiązanie, które istnieje już dzisiaj, czyli logowanie za pomocą TouchID.

IwonaP
Były moderator
Były moderator icon
136
43
04-09-2015
Były moderator
‎08-04-2016 15:24 | Edytowano: ‎13-04-2016 12:51

@Andrzej - dziękujemy za te cenne dla nas uwagi ;-). Przekazaliśmy je do zespołu projektowego i odezwiemy się w przyszłym tygodniu, co oni o tym sądzą ;-).

IwonaP
Były moderator
Były moderator icon
136
43
04-09-2015
Były moderator
‎12-04-2016 14:43 | Edytowano: ‎13-04-2016 12:51

@Andrzej

Ad.1: Zwrot "Dzień dobry" zmienia się w zależności od pory dnia/nocy, zostało to bardzo pozytywnie odebrane podczas badań i nikt jeszcze nie zgłaszał uwag Emotikon: Szczęśliwy jednocześnie dziękujemy za spostrzeżenie, jeśli będą się pojawiać kolejne, na pewno weźmiemy tę kwestię znów na warsztat

Ad. 2 i 3: zmiana umiejscowienia ikony Ustawień jest do rozważenia, jednakże wolne miejsce na dole ekranu jest potrzebne, ponieważ wraz z rozwojem aplikacji będziemy dodawać kolejne funkcje, dzięki którym użytkownicy będą mogli personalizować ekran przed zalogowaniem do aplikacji (czyli ustawiać, jakie funkcje chcą mieć dostępne z poziomu tego ekranu). Na ekranie głównym aplikacji może pojawić się dużo elementów, a zarówno logo, jak i ustawienia muszą być dostępne dla każdego użytkownika, niezależnie od ilości dodanych "skrótów", dlatego znajdują się na górze ekranu. Problemy z logowaniem nie zdarzyły się na żadnych z przeprowadzonych badań, użytkownicy nie mieli zastrzeżeń co do miejsca umieszczenia przycisku, dlatego jest on tam umieszczony.

Bardzo dziękujemy za uwagi i chęć współpracy ;-) czekamy na więcej, postaramy się wyjaśnić każdą kwestię i, jeśli tylko zajdzie taka potrzeba, zwarsztatować raz jeszcze zgłaszane problemy Emotikon: Szczęśliwy

IwonaP
Były moderator
Były moderator icon
136
43
04-09-2015
Doradca z ambicjami I
‎12-04-2016 19:58

Witam!

 

Jestem użytkownikiem telefonu Microsoft Lumia 640 XL. Dotychczas użytkowałem aplikację ING Bank Mobile pod system Windows Phone 8.1. Niestety problemy zaczęły się po aktualizacji telefonu do systemu Windows Phone 10. Praca z aplikacją na 1/4 ekranu jest niemożliwa... Nie ukrywam, że czekałem z niecierpliwością na dzień dzisiejszy czyli 12.04.2016 r. kiedy ten problem miał zostać rozwiązany co jednak nie ma miejsca i nadal jest tak samo kulawo... Nie chcę porównywać aplikacji z ING z innymi bankami, jednak jestem posiadaczem konta w PKO BP i ich IKO jest nie dość że intuicyjne to w dodatku działa... Proszę o informację kiedy ten problem zostanie naprawiony bo nie mam zamiaru się uwsteczniać z systemem na telefonie.

Kamil
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
12-04-2016
Doradca z ambicjami I
‎13-04-2016 15:43

Czyżby użytkownicy telefonów z Windows 10 się nie liczyli?

Kamil
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
12-04-2016
Były moderator
‎13-04-2016 16:01

@Kamil Prosimy, doprecyzuj co wpłynęło na Twoją opinię.

PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
106
34
25-03-2016
Doradca z ambicjami I
‎13-04-2016 19:07
@Patryk w moim pierwszym poście jest wszystko zawarte... Druga sprawa to to, że do chwili obecnej nadal nic nie wiem na temat aktualizacji aplikacji ING Mobile dla Windows 10...
Kamil
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
12-04-2016
Doradca z ambicjami I
‎13-04-2016 23:59

13.04.2016 o godz. 23:41 sklep Microsoft Windows "zapodał" wreszcie najnowszą wersję ING Mobile i... Juuuupi ☺ działa wreszcie pod Windows Phone 10.

 

Mam jeszcze jedno pytanie. Kiedy będzie można oczekiwać takiej samej funkcjonalności aplikacji pod Windows jak na Android? Między innymi chodzi mi tu o wiadomości push o zmianie salda na rachunku.

Kamil
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
12-04-2016
Były moderator
‎14-04-2016 09:50

Powiadomienia PUSH na Windows pojawią się w drugiej połowie roku.

MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Doradca z ambicjami I
‎14-04-2016 10:21

@MartaK dziękuję za info

Kamil
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
12-04-2016
Nowy w branży II
‎14-04-2016 19:16

Można zostać testerem beta?

Oraz kiedy pojawi się aktualizację na urządzenia mobilne?

donsimeone97
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
07-04-2016
Główny rachmistrz II
‎20-04-2016 22:45

linux888 - a kogo obchodzi, że jesteś w sieci Play i chcesz mieć HCE Emotikon: Szczęśliwy? Zmień sieć na porządną a nie wypowiadaj  się za klientów "Klienci też analizują oferty innych banków - gdzie jest HCE "

Wracając do tematu. Zgadzam się z przedmówcami i słowo dzień dobry niepotrzebne. Zabiera miejsce.
Czy przewidujecie takie zmiany jak

1) Zmiana sposobu logowania? Np w mBanku jest tylko zdefiniowany PIN 6-8 cyfrowy.

2) Zmiana sposobu autoryzacji? Dzisiejsze skakanie z wiadomości do aplikacji mobilnej i na odwrót w celu przepisania cyfr przychodzących smsem nie jest wygodne.

3) Funkcja aktualności. Nie trzeba wchodzić na www.ing.pl aby się dowiedzieć co w banku słychać

4) Funkcja - skanuj i płać czy kody QR. Czy to w końcu będzie?

5) Jak w aplikacji BZWBK - możliwość płacenia za bilety komunikacji miejskiej czy też za parkometry.

 

Na razie się zapowiada ciekawie.

viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
348
49
03-02-2016
Były moderator
‎21-04-2016 14:07 | Edytowano: ‎21-04-2016 14:09

Poniżej przesyłam odpowiedzi na Twoje pytania:


1) Zmiana sposobu logowania? Np w mBanku jest tylko zdefiniowany PIN 6-8 cyfrowy. – tak, logować będziecie się tylko za pomocą PINu 4-cyfrowego, a na iPhone dodatkowo będziesz mógł włączyć logowanie za pomocą Touch ID
2) Zmiana sposobu autoryzacji? Dzisiejsze skakanie z wiadomości do aplikacji mobilnej i na odwrót w celu przepisania cyfr przychodzących smsem nie jest wygodne. – analizujemy, w jaki sposób można to zmienić, aby było to zgodne z naszymi zasadami
3) Funkcja aktualności. Nie trzeba wchodzić na www.ing.pl aby się dowiedzieć co w banku słychać – jakie aktualności chciałbyś otrzymywać? 
4) Funkcja - skanuj i płać czy kody QR. Czy to w końcu będzie? – nie w tym roku, prosimy jeszcze o cierpliwość 
5) Jak w aplikacji BZWBK - możliwość płacenia za bilety komunikacji miejskiej czy też za parkometry. – planujemy, ale jeszcze prośba o trochę cierpliwości.

KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Główny rachmistrz II
‎21-04-2016 18:23

@KatarzynaA

Dzięki za szybką odpowiedź. Jeśłi chodzi o punkt 1, chodziło mi o logowanie tylko i wyłącznie PINem a nie jak dzisiaj - identyfikator plus PIN.

Punkt nr 2) Z tej strony możliwość odczytywania w aplikacji mobilnej jako funkcja "AKTUALNOŚCI"
http://www.ingbank.pl/aktualnosci

 

Pozdrawiam

viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
348
49
03-02-2016
Zaprawiony analityk II
‎22-04-2016 09:29

Nową aplikację od której wersji systemu Android będzie można zainstalować? Czy w aplikacji w historii rachunku będzie saldo po każdej operacji?

Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
161
73
05-11-2015
Moderator
‎22-04-2016 09:48 | Edytowano: ‎22-04-2016 10:30

@viggen Dziękujemy za Twoją propozycję. Przemyślimy wprowadzenie takiego rozwiązania Emotikon: Szczęśliwy

AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
790
172
04-09-2015
Były moderator
‎22-04-2016 15:17

@Mitchris Nową aplikację będziesz mógł zainstalować na telefonie z systemem operacyjnym Android od 4.0.3. Dodatkowo po zalogowaniu się będą dostępne wszystkie funkcjonalności, co w Moim ING, w tym saldo po każdej operacji.

IwonaP
Były moderator
Były moderator icon
136
43
04-09-2015
Nowy w branży II
‎10-05-2016 10:00

Niestety ta szumnie oglaszana aplikacja nie jest dla wszystkich. ING z jakichs tajemniczych powodow nie udostepnia jej w dalszym ciagu we wszystkich sklepach. W moim jest tylko dla firm i cos co sie nazywa "Usta Kibica" (Powazna instytucja produkujaca cos takiego?!). Mimo wielokrotnych prosb o udostepnienie aplikacji w moim sklepie otrzymalam wylacznie niegrzeczne i arroganckie odpowiedzi typu "rada tak postanowila" - w domysle - "rada" z klientem sie nie liczy, mowiac delikatnie. Czy ktos moze wie jak mozna wplynac na ten, podobno nagrody za serwis uzyskujacy, bank aby zmienil stosunek do klienta i udostepnil aplikacje globalnie?

Wysylanie wiadomosci normalna droga mija sie z celem.

TT
TT
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
10-05-2016
Konto usunięte
‎10-05-2016 10:34

Proszę doprecyzuj o jakiej aplikacji piszesz, chodzi tu o INGMobile? Aby mieć możliwość sprawdzenia, proszę również o informację jaki to system operacyjny telefonu, tabletu. 

Użytkownik nie istnieje
Doradca z ambicjami I
‎06-06-2016 20:02

Witam,

W mediach kilka dni temu pojawiła się informacja o planowanym na dzień 06 czerwca nowej aplikacji mobilnej Moje ING. Niestety w sklepie google nie pojawiła się nowa aplikacja. Kiedy ostatecznie ta aplikacja pojawi sie w sklepie google?

 

greg
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
06-06-2016
Były moderator
‎07-06-2016 12:31

Staramy się aby nowa aplikacja mobilna na systemy Android oraz Windows 10 Mobile była dostępna jeszcze w tym tygodniu.

Aplikację na system iOS planujemy udostępnić w przyszłym tygodniu. 

MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Doradca z ambicjami I
‎08-06-2016 10:32

Szkoda, że płatności HCE dopiero za kilka miesięcy. Jestem z ING już od 20 lat. Zawsze byliście o krok (czasami mały krok) do przodu w porównaniu z konkurencją. Teraz macie krok w tył nawet z PKO BP. Szkoda. Ale i tak jak dla mnie najlepszy bank tylko trochę trzeba przyśpieszyć kroku.

greg
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
06-06-2016
Doradca z ambicjami I
‎10-06-2016 11:59

Od dwóch dni testuje nową aplikację. Powiem tak jest mniej czytelna od jej starszej koleżanki (być może to kwestia przyzwyczajenia). Niemniej jednak bardzo opornie chodzi. Wolno się uruchamia i sporo czasu potrzeba aby uruchomić kolejne funkcje aplikacji. Czasami po wylogowaniu bywa problem z zamknięciem aplikacji.

greg
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
06-06-2016
Doradca z ambicjami I
‎17-05-2017 15:58 | Edytowano: ‎17-05-2017 16:03

nową appkę testuję dopiero kilka dni i zaczyna się mi podobać ale...

Minus-nieczytelny sposób wylogowania, wolno działa

Plus- działa zarówno pionowo jak poziomo( stara appka tylko pionowo), wszystko to co w internetowej (komputerowej) wersji, ( w starej brak)

Jest to wielki PLUS, iż można zrobić praktycznie wszystko to co na kompie.

Brawo!

 

To wyłącznie moje odczucia i doświadczenia bez sugerowania się innymi wpisami.

To tylko kilka dni...

Dam znać co będzie za kilkanasnie lub więcej.

czarek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
1
17-05-2017
Doradca z ambicjami I
‎01-07-2017 12:39

Mam problem z aplikacją ING konkretnie z płatnością BLIK: podczas trzeciego kroku w którym się wpisuje pin nie wyświetla mi się klawiatura po tapnięciu w pasek pinu, dokładnie klawiatura pojawia się na ułamek sekundy. Dotyk jest 100% sprawny. Telefon to Lumia 930 WP10 (10.0.14393.0). 

Mah
Mah
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
01-07-2017
Były moderator
‎02-07-2017 14:20

@Mah Wraz z najbliższą aktualizacją naprawimy ten błąd.  

MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015