Dziękujemy za zgłoszenie. Wiemy, że brak tej funkcji może być sporym utrudnieniem dla Ciebie. Pracujemy nad tym, aby udostępnić potwierdzenie transakcji jak najszybciej. Do tego czasu zachęcamy do korzystania z zestawień transakcji dla karty kredytowej.
Podczas składania wniosku o pożyczkę w bankowości system po wstępnej analizie może zaproponować inne warunki pożyczki. Jednak na tym etapie nie jesteśmy w stanie udzielić Ci informacji, czy decyzja będzie pozytywna. Dopiero jak skończysz wniosek będziemy mogli przeanalizować Twoją sytuację i podjąć ostateczną decyzję kredytową.
Kartę możesz odblokować w swojej bankowości. Po zalogowaniu się w szczegółach karty powinnaś mieć dostępną opcję "Odblokuj kartę". Dodam, że w Moje ING możesz odblokować kartę, tylko kiedy jest wydana na Twoje imię i nazwisko. Jeśli jednak system nie prezentuje Ci takiej opcji, skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 12. Kartę odblokujemy telefonicznie. Dyspozycję odblokowania możesz złożyć do...
Decyzję ostateczną, staramy się podjąć tak szybko, jak tylko możemy. Maksymalny czas. w którym ją podejmujemy wynosi 21 dni, od złożenia kompletów dokumentów.
Dokładnie tak to wygląda. Przyrost salda to nadwyżka sala końcowego nad saldem początkowym. Saldo początkowe nie zmienia się i ustalamy je na dany dzień, jaki wynika z regulaminu (teraz jest to 01.07.2019 r.) Taka zasada obowiązuje przy Otwartym Koncie Oszczędnościowym Bonus. Inaczej jest przy ofercie Bonus na start (dla nowych klientów). Tutaj nie badamy salda początkowego i każda kwota przez pie
Re: Jak wypożyczyć hulajnogę i skuter elektryczny? Instrukcja krok po kroku
Wypożyczając hulajnogę czy skuter możemy podróżować szybciej i bardziej ekologicznie. Ale masz rację, ważne by robić to w właściwy sposób ! Wszyscy musimy zachować kulturę jazdy, bo przecież przepisowa i bezpieczna jazda zawsze jest na topie.
Zdajemy sobie sprawę, że taka sytuacja nie jest komfortowa. Termin 7 dni jest maksymalny i zawsze dokładamy wszelkich starań by jak najszybciej zwrócić klientowi pieniądze. Mamy nadzieję, że ta reklamacja nie spowoduje zamknięcia konta w naszym banku.
Do kredytu możesz przystąpić sama. Podpis współwłaściciela nieruchomości będzie wymagany np. przy podpisaniu umowy kredytowej. Szczegóły poda Ci Twój doradca.
Re: Nadpłata pozyczki gotówkowej a odsetki w racie
Nadpłata pożyczki spowoduje skrócenie okresu kredytowania. Wysokość raty nie zmieni się, natomiast zmieni się struktura raty. Odsetki po nadpłacie kapitału będziemy wtedy liczyć od niższej kwoty.
Potrzeby naszych klientów są dla nas najważniejsze i cały czas mamy je na uwadze. Kody QR nie są dla nas priorytetem i w najbliższym czasie nie planujemy wdrożenia. Mamy na liście kilka innych nowych funkcjonalności, ale nie chcemy jeszcze podawać szczegółów. Dziękujemy za wszystkie Wasz zgłoszenia.
Konto aktywujemy do 2-3 dni roboczych. Wtedy też wyślemy na adres e-mail wiadomość z wszystkimi ważnymi informacjami. Znajdziesz też w niej login do bankowości Moje ING. Jeśli nie otrzymasz takiej wiadomości (proponuję też sprawdzić folder spam), zadzwoń na naszą infolinię 801 222 222 / 32 357 00 69. Sprawdzimy to.
Aby zmienić limit na ekranie wybierz opcję Edytuj limity. Maksymalnie możesz wybrać limit dla transakcji internetowych do wysokości salda dostępnego. Albo taki limit, jaki masz ustawiony dla transakcji bezgotówkowych kartą (Płatności kartą).
Limit możesz zmienić po zalogowaniu się do swojej bankowości Moje ING: Moje finanse, następnie wybierz swoją kartę i Limity transakcyjne. Możesz zadzwonić też na naszą infolinię pod numerem 801 222 222 / 32 357 00 69.
Re.: What can I do if I am stuck out of Poland without cash, credit card and phone?
I'm really sorry for this situation. By Społeczność ING I can't chcek your internet banking My ING. Please contact with our help line at number +48 32 357 00 69. But if don't have access to the previous telephone number, you can't change it by My ING. Only in branch or on base one authorization code, which we will sent to your correspondence address up to 14 days.
@karmazun Do wyliczenia wstępnej i orientacyjnej zdolności kredytowej potrzebujemy dodatkowych informacji: • jaki kredyt ma byś refinansowany ( hipoteczny, gotówkowy), • czy kredyt ten był już konsolidowany i czy minęło co najmniej 12 miesięcy od tej konsolidacji, • wysokość stałych miesięcznych wydatków (np. rachunki, media, żywność) • wysokość zobowiązania kredytowych (np. karty kredytowe, limity w
Rozwiązanie umowy rachunku jest równoznaczne z rozwiązaniem umowy o limit zadłużenia. Więc klient jest zobligowany spłacić cały limit wraz z odsetkami i opłatami przed zamknięciem konta.
Lajki to tylko sygnał, że to co piszemy jest dla Was ważne i zrozumiałe. Zachęcamy do lajkowania (nie tylko naszych postów). A jeśli odpowiedz jest pomocna - oznacz ją jak rozwiązanie.
@7500Bartek Jeżeli dochody uzyskujesz z tytułu umowy o pracę do średnią liczymy za ostatnie 3 miesiące. W przypadku kiedy dochody wpływają na nasze konto to będziemy wymagać tylko oświadczenia o dochodach na naszym formularzu bankowym. W celu przeliczenia zdolności kredytowej i przedstawienia szczegółowej oferty zapraszam do kontaktu z nasza infolinią pod numer 32 357 00 65. Infolinia jest dostępn
Pełnomocnika możesz usunąć po zalogowaniu się do swojej bankowości Moje ING. Po zalogowaniu się wybierz Moje finanse, następnie dany rachunek i Pełnomocnicy. Dyspozycję złożysz też w oddziale banku.
Zapraszam Cię do kontaktu z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 65. Będziemy mogli przedstawić możliwości i wstępnie oszacować zdolność kredytową. Infolinia jest czynna w dni robocze od godziny 07:00 do 21:00 oraz w soboty od 08:00 do 16:00.
Nie ograniczamy bankomatów, z których klient może zbliżeniowo wypłacić pieniądze. Zadzwoń na naszą infolinię kart pod numerem 32 357 00 12. Sprawdzimy w systemie, dlaczego tak się stało.
@Bisti Jak najbardziej pracujemy nad nowymi sposobami autoryzacji i autentykacji. System, o którym piszesz jest tylko jednym z dostępnych rozwiązań. Bank jest instytucją szczególnego zaufania, tym bardziej dokładnie musimy przeanalizować "+" i "-" wrdażanych systemów.