06-03-2019 04:37
W jaki sposób mogę pobrać wyciąg lub historię transakcji dla karty kredytowej?
06-03-2019 22:55
Te informacje znajdziesz w zestawieniu transakcji. Udostępniamy je po zakończonym cyklu rozliczeniowym. Aby je pobrać, to kliknij po zalogowaniu do Mojego ING w zakładkę:
Moje finanse -> Karty i płatności telefonem -> Karta kredytowa ->Zestawienie transakcji.
Potwierdzenie płatności kartą kredytową możesz zamówić:
- przez telefon: 32 357 00 12.
- w Moim ING: przez zakładkę Wiadomości lub na czacie.
Koszt takiego potwierdzenia dla transakcji krajowej to 20 zł.
06-08-2019 22:34
Witam Serdecznie,
Czy jest opcja by wyciągnąć wyciąg/historię z karty kredytowej w postaci pliku CSV?
07-08-2019 22:02
Witaj
możesz pobrać zestawienia transakcji z karty kredytowej tylko w PDF. Przekazałam Twoją sugestię do osób, które zajmują się naszymi kartami kredytowymi.
26-11-2019 08:08
29-11-2019 15:28
Dziękujemy za zgłoszenie. Wiemy, że brak tej funkcji może być sporym utrudnieniem dla Ciebie. Pracujemy nad tym, aby udostępnić potwierdzenie transakcji jak najszybciej. Do tego czasu zachęcamy do korzystania z zestawień transakcji dla karty kredytowej.
11-01-2020 17:21
Jeżeli chodzi o historie z karty kredytowej w bankowości biznesowej, to wiem jak to można zrobić
24-01-2020 07:50
25-01-2020 08:01
W Historii widzisz zestawienie transakcji wszystkich Twoich kont. Przy karcie kredytowej jest ona podłączona bezpośrednio pod tym produktem (tak samo jak np. historia spłat pożyczki jest również pod pożyczką, a nie w Historii kont). Dzięki temu wszystko jest uporządkowane W Moje ING masz podgląd do transakcji aktywnych konto i kart. Jak je zamykasz, to nie zobaczysz już ich bezpośrednio w bankowości. Historia nie znika. Możesz w razie potrzeby zweryfikować ją w oddziale lub na infolinii.
06-12-2020 19:20
Nie otrzymałem wyciągu z karty z płatniczej karty kredytowej. Jak uzyskać wyciąg?
Dziękuję za podanie numeru zgłoszenia. Przekazałam prośbę o pilne rozpatrzenie do odpowiedniej jednostki w naszym banku. Mam nadzieję, że Twoja sprawa szybko się wyjaśni 😊
01-02-2023Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Reklamacje staramy się rozpatrywać tak szybko jak to możliwe. Czy możesz podać nam numer swojego zgłoszenia? Wtedy przekażemy prośbę do odpowiedniej jednostk
... 01-02-2023