Odpowiedz

Gdzie się podziało info o koszcie przelewu?

Posiadam konto Active w którym mam 5 przelewów ekspresowych w miesiącu za darmo.

Do tej pory informacja o koszcie przelewu widniała na etapie wybierania typu przelewu, teraz ta informacja znikła. Co się stało?

Skąd mam wiedzieć ile już przelewów ekspresowych zrobiłem w miesiącu skoro w historii konta typ przelewu nie jest nigdzie pokazany?

Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
155
45
02-12-2022
Wiadomość 1 z 3 (1 269 wyświetleń)

Re.: Gdzie się podziało info o koszcie przelewu?

Nie dokonywaliśmy zmian w sposobie prezentacji opłat przy realizacji przelewów expressowych z konta Active. Jeśli te informacje nie pojawiają się poprawnie w Twojej bankowości, to napisz proszę do nas na czacie po zalogowaniu do Mojego ING.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
339
65
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (1 122 wyświetleń)

Re.: Gdzie się podziało info o koszcie przelewu?

Coś zmienialiście ponieważ koszt nie był widoczny w chwili pisania przeze mnie poprzedniej wiadomości. Powrócił dnia następnego.

Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
155
45
02-12-2022
Wiadomość 3 z 3 (1 118 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Rezygnacja z transzy kredytu i spłata uruchomionej transzy.

Mam taką sytuację, że z uwagi na harmonogram 20/80 uruchamiam kredyt w kwocie 1000 zł, a pozostałą część (ok. 700.000 zł) kredytu po zakończeniu budowy przez dewelopera (za ok. 1,5 roku).

 

Kredyt wypła

...

17-12-2024
Re.: Nie polecam konta indywidualnego w ing

Przykro nam z powodu tej sytuacji. Tutaj nie mamy jednak dostępu do szczegółów Twojego konta. Jeśli złożyłeś reklamację, analityk dokładnie to sprawdzi. Mamy nadzieję, że sprawa szybko się wyjaśni

17-12-2024
Nie polecam konta indywidualnego w ing

Nie polecam banku ani konta Żenada. Bank nie respektuje własnych ustaleń konta promocyjnego klienta indywidualnego.Mimo spełnienia warunków brak wypłaty 500 zl za założenie konta.Reklamacja złożona

17-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy