Odpowiedz
Highlighted

Wyciąg/historia z karty kredytowej

W jaki sposób mogę pobrać wyciąg lub historię transakcji dla karty kredytowej?

Odpowiedz
0 Lajków
dijfsdfasdef
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
2
1
05-03-2019
Wiadomość 1 z 9 (4 973 wyświetleń)
Highlighted

Re: Wyciąg/historia z karty kredytowej

Te informacje znajdziesz w zestawieniu transakcji. Udostępniamy je po zakończonym cyklu rozliczeniowym. Aby je pobrać, to kliknij po zalogowaniu do Mojego ING w zakładkę:
Moje finanse -> Karty i płatności telefonem -> Karta kredytowa ->Zestawienie transakcji. 
Potwierdzenie płatności kartą kredytową możesz zamówić:
- przez telefon: 32 357 00 12.
- w Moim ING: przez zakładkę Wiadomości lub na czacie. 
Koszt takiego potwierdzenia dla transakcji krajowej to 20 zł. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
551
122
07-06-2017
Wiadomość 2 z 9 (4 939 wyświetleń)
Highlighted

Re: Wyciąg/historia z karty kredytowej

Witam Serdecznie,

 

Czy jest opcja by wyciągnąć wyciąg/historię z karty kredytowej w postaci pliku CSV? 

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
LcbYLZNy
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
1
0
06-08-2019
Wiadomość 3 z 9 (4 074 wyświetleń)
Highlighted

Re: Wyciąg/historia z karty kredytowej

Witaj Emotikon: Szczęśliwy

możesz pobrać zestawienia transakcji z karty kredytowej tylko w PDF. Przekazałam Twoją sugestię do osób, które zajmują się naszymi kartami kredytowymi.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
507
101
04-09-2015
Wiadomość 4 z 9 (4 022 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Wyciąg/historia z karty kredytowej

A kiedy będzie możliwość wydrukowania potwierdzenia pojedynczej transakcji dokonanej za pomocą karty kredytowej w Moim ING?
Odpowiedz
0 Lajków
Rafalski
Nowy w branży
Nowy w branży icon
6
0
26-11-2019
Wiadomość 5 z 9 (2 829 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Wyciąg/historia z karty kredytowej

Dziękujemy za zgłoszenie. Wiemy, że brak tej funkcji może być sporym utrudnieniem dla Ciebie. Pracujemy nad tym, aby udostępnić potwierdzenie transakcji jak najszybciej. Do tego czasu zachęcamy do korzystania z zestawień transakcji dla karty kredytowej. 

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
IwonaP
Moderator
Moderator icon
136
41
04-09-2015
Wiadomość 6 z 9 (2 676 wyświetleń)
Highlighted

Re: Wyciąg/historia z karty kredytowej

Jeżeli chodzi o historie z karty kredytowej w bankowości biznesowej, to wiem jak to można zrobić  

Odpowiedz
0 Lajków
Dmytro
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
11-01-2020
Wiadomość 7 z 9 (1 954 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Wyciąg/historia z karty kredytowej

Dlaczego historia zakupów kartą kredytową jest w innym miejscu niż historia wszystkich innych transakcji? Czy to oznacza, że jak karta wygaśnie i zniknie z konta, to cała historia też?
Odpowiedz
0 Lajków
Woo-Cash
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
24-01-2020
Wiadomość 8 z 9 (1 607 wyświetleń)

Re: Re.: Wyciąg/historia z karty kredytowej

W Historii widzisz zestawienie transakcji wszystkich Twoich kont. Przy karcie kredytowej jest ona podłączona bezpośrednio pod tym produktem (tak samo jak np. historia spłat pożyczki jest również pod pożyczką, a nie w Historii kont). Dzięki temu wszystko jest uporządkowane Emotikon: Szczęśliwy W Moje ING masz podgląd do transakcji aktywnych konto i kart. Jak je zamykasz, to nie zobaczysz już ich bezpośrednio w bankowości. Historia nie znika. Możesz w razie potrzeby zweryfikować ją w oddziale lub na infolinii. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
119
27
04-09-2015
Wiadomość 9 z 9 (1 519 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Moje ID problem

W opisanej przez Ciebie sytuacji proponuję skontaktować się z Blue Media lub Medicover. Mam nadzieję, że uda Ci się szybko wyjaśnić sprawę Emotikon: Szczęśliwy 

30-05-2020
Re: Wpłatomat wciągnął pieniadze

Dziękuję, że tak szybko odpisałaś.
Przekazałam wiadomość i zaznaczyłam, że sprawa jest pilna.
Mam nadzieję, że szybko się wyjaśni Emotikon: Szczęśliwy

 

30-05-2020
Re: Wpłatomat wciągnął pieniadze

Tak, rozumiem, ze cieżko się do tego odnieść, ale mówię tylko co usłyszałam. Nr sprawy to 020089/052020

30-05-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy