Bankowość internetowa

Odpowiedz

What can I do if I am stuck out of Poland without cash, credit card and phone?

I just simply wanted to make a money transfer from my euro account to another account in terms of getting ANY cash to survive! But the system requires an authorization code which I am not able to get without a phone. When I contacted the bank I was told that there is no any way to make a transaction without a code if I am not in Poland.

I am in Spain right now and I do not know what to do in such case. Isn't it why I answered all the 'secret questions', so I can confirm my identity? The operator offered me to change my address into a Spanish one and then WAIT FOR 2 WEEKS untill they send me an authorization code via post. Seriously? What century are you living in? Why do you have my email address then?!

How can I take money from my bank account? I am almost sure that I will get the answer like: 'Sorry but there is really not a single way to make a transaction without a phone number'. So when you will be writing it, think also of the answer for the next question: When I starve to death whithin 2 weeks of waiting for a code can my family blame Ing Bank Śląski in it?

Thank you!

Odpowiedz
0 Lajków
8jqoHqk9jqJ
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
02-02-2017
Wiadomość 1 z 2 (4 590 wyświetleń)

Re.: What can I do if I am stuck out of Poland without cash, credit card and phone?

I'm really sorry for this situation. By Społeczność ING I can't chcek your internet banking My ING. Please contact with our help line at number +48 32 357 00 69. But if don't have access to the previous telephone number, you can't change it by My ING. Only in branch or on base one authorization code, which we will sent to your correspondence address up to 14 days.

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
IwonaP
Były moderator
Były moderator icon
136
43
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (4 535 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

U mnie wystąpiła ta sama sytuacja co u AleKre1995. Otwierając aplikację z rana wszystko było w porządku, jednak kolejnym razem - około 10:45 pojawił się widok "Aktywuj aplikację lub załóż konto bankow

...

30-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

A czy jest szansa zobaczyć obecną "ścieżkę rozwoju" aplikacji? kiedy nawet na kilka miesięcy do przodu można było zobaczyć co przed nami. 

 

Kto obecnie jest menadzerem spełeności? da się to jakoś reani

...

29-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast przekazałam Twoją sugestię do specjalistów 😊

29-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy