18-09-2019 12:33
Wczoraj 17.09.2019r. podczas wpłacania pieniędzy przy użyciu wpłatomatu w oddziale ING Banku Śląskiego w Myszkowie, gotówka nie dotarła na konto wpłacającego. Wpłata w wysokości 5100 zł została zaakceptowana a cała transakcja zakończona potwierdzeniem wpłaty. Reklamacje zgłosiłem od razu (nr reklamacji 011566/09 2019 z dnia 17.09.2019r.). Kuriozalna w tej sprawie jest nie tyle awaria urządzenia czy też błąd systemu co czas oczekiwana na reklamację - 7 dni!!! Dodam, że jestem przedsiębiorcą, nie wyobrażam sobie sytuacji, gdy wpłacana kwota miałaby być przeznaczona na terminowe opłaty skarbowe czy ZUS. Co wtedy? Kto ponosiłby odpowiedzialność za ewentualną zwłokę? Taka sytuacja nigdy nie powinna mieć miejsca. Godzi to w dobre imię banku jak i jego wizerunek. Rozważam zmianę banku, choć jestem Waszym klientem od 20 lat!
18-09-2019 14:20
Zdajemy sobie sprawę, że taka sytuacja nie jest komfortowa. Termin 7 dni jest maksymalny i zawsze dokładamy wszelkich starań by jak najszybciej zwrócić klientowi pieniądze. Mamy nadzieję, że ta reklamacja nie spowoduje zamknięcia konta w naszym banku.
Dzień dobry
Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)
pozdrawiam
Rafał
05-12-2025Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc
... 04-12-2025Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest.
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |