18-09-2019 12:33
Wczoraj 17.09.2019r. podczas wpłacania pieniędzy przy użyciu wpłatomatu w oddziale ING Banku Śląskiego w Myszkowie, gotówka nie dotarła na konto wpłacającego. Wpłata w wysokości 5100 zł została zaakceptowana a cała transakcja zakończona potwierdzeniem wpłaty. Reklamacje zgłosiłem od razu (nr reklamacji 011566/09 2019 z dnia 17.09.2019r.). Kuriozalna w tej sprawie jest nie tyle awaria urządzenia czy też błąd systemu co czas oczekiwana na reklamację - 7 dni!!! Dodam, że jestem przedsiębiorcą, nie wyobrażam sobie sytuacji, gdy wpłacana kwota miałaby być przeznaczona na terminowe opłaty skarbowe czy ZUS. Co wtedy? Kto ponosiłby odpowiedzialność za ewentualną zwłokę? Taka sytuacja nigdy nie powinna mieć miejsca. Godzi to w dobre imię banku jak i jego wizerunek. Rozważam zmianę banku, choć jestem Waszym klientem od 20 lat!
18-09-2019 14:20
Zdajemy sobie sprawę, że taka sytuacja nie jest komfortowa. Termin 7 dni jest maksymalny i zawsze dokładamy wszelkich starań by jak najszybciej zwrócić klientowi pieniądze. Mamy nadzieję, że ta reklamacja nie spowoduje zamknięcia konta w naszym banku.
Dziękuję za odpowiedź. Wygląda na to że ING umywa ręce i niestety trzeba działać samemu
Ja przy rozmowie z konsultantem ING jasno im zakomunikowałem że moje oszczędności już nie będą nigdy ulokowane u
... 21-03-2025Decyzję otrzymałem zgodnie z terminem widocznym na stronie. Aktualnie wniosek jest w oczekiwaniu na wycenę nieruchomości.
21-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |