- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
wadliwy wpłatomat w Myszkowie
18-09-2019 12:33
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wczoraj 17.09.2019r. podczas wpłacania pieniędzy przy użyciu wpłatomatu w oddziale ING Banku Śląskiego w Myszkowie, gotówka nie dotarła na konto wpłacającego. Wpłata w wysokości 5100 zł została zaakceptowana a cała transakcja zakończona potwierdzeniem wpłaty. Reklamacje zgłosiłem od razu (nr reklamacji 011566/09 2019 z dnia 17.09.2019r.). Kuriozalna w tej sprawie jest nie tyle awaria urządzenia czy też błąd systemu co czas oczekiwana na reklamację - 7 dni!!! Dodam, że jestem przedsiębiorcą, nie wyobrażam sobie sytuacji, gdy wpłacana kwota miałaby być przeznaczona na terminowe opłaty skarbowe czy ZUS. Co wtedy? Kto ponosiłby odpowiedzialność za ewentualną zwłokę? Taka sytuacja nigdy nie powinna mieć miejsca. Godzi to w dobre imię banku jak i jego wizerunek. Rozważam zmianę banku, choć jestem Waszym klientem od 20 lat!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
18-09-2019 14:20
Re: wadliwy wpłatomat w Myszkowie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zdajemy sobie sprawę, że taka sytuacja nie jest komfortowa. Termin 7 dni jest maksymalny i zawsze dokładamy wszelkich starań by jak najszybciej zwrócić klientowi pieniądze. Mamy nadzieję, że ta reklamacja nie spowoduje zamknięcia konta w naszym banku.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość