Odpowiedz

Re.: Wstępna decyzja

Na infolinii nie dowiedziałam się niczego nowego. Jesteśmy na drugim etapie: analiza dokumentów. Strasznie długo to trwa.
Odpowiedz
0 Lajków
MSZ
MSZ
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
10
1
22-10-2019
Wiadomość 21 z 67 (7 203 wyświetleń)

Re: Re.: Wstępna decyzja

Decyzję ostateczną, staramy się podjąć tak szybko, jak tylko możemy. Maksymalny czas. w którym ją podejmujemy wynosi 21 dni, od złożenia kompletów dokumentów. 

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
IwonaP
Były moderator
Były moderator icon
136
42
04-09-2015
Wiadomość 22 z 67 (7 142 wyświetleń)

Re: Re.: Wstępna decyzja

To co napisała pani moderator jest nieprawdą i jest nie adekwatne do tego co tak naprawdę się dzieje w ING.

Odpowiedz
0 Lajków
boski89
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
32
7
11-09-2019
Wiadomość 23 z 67 (7 127 wyświetleń)

Re: Re.: Wstępna decyzja

To akurat bardzo poważne zastrzeżenie. Rozumiem, że masz jakiś konkretny przykład, żeby go poprzeć?

 

Pamiętaj, że termin 21 dni liczony jest od momentu jak dokumenty dotrą do Analityka. W przypadku kredytów, o które wnioskujemy za pośrednictwem pośrednika, ten termin się wydłuża o czas, w trakcie którego dokumenty są przetwarzane przez pośrednika i ich późniejszej wysyłki.

 

Abstrahuję już, że ten termin jest zdefiniowany w ustawie o kredytach hipotecznych ....

Galanel88
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
160
42
06-09-2019
Wiadomość 24 z 67 (7 119 wyświetleń)

Re: Re.: Wstępna decyzja

@boski89 IwonaP udzieliła Ci prawidłowej odpowiedzi. Ostateczną decyzję podejmujemy w ciągu 21 dni od dostarczenia kompletu dokumentów. Decyzję wstępną uzależniamy od informacji zawartych  w danym wniosku kredytowym. W tej sprawie najlepiej skontaktuj się z doradcą, u którego składasz dokumenty.  

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 25 z 67 (7 068 wyświetleń)

Re: Re.: Wstępna decyzja

Składaliśmy komplet dokumentów wraz z operatem 10/10/2019 do tej pory brak nawet decyzji wstępnej gdzie inne banki już nam wydały decyzję ostateczna...Wybraliśmy inna oferte. pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
nataszka123
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
4
28-10-2019
Wiadomość 26 z 67 (6 971 wyświetleń)

Re: Re.: Wstępna decyzja

No to gratulujemy, że udało się tak szybko Emotikon: Szczęśliwy. Oczywiście każdy bank ma swoje procedury.

Jeśli jeszcze trafiliście na korzystną dla siebie finansowo opcję, to wybornie!

Galanel88
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
160
42
06-09-2019
Wiadomość 27 z 67 (6 968 wyświetleń)

Re: Re.: Wstępna decyzja

tak udało się Emotikon: Mrugający

także jesteśmy zadowoleni, ponieważ święta w tym roku spędzimy w naszym nowym mieszkaniu Emotikon: Mrugający

pozdrawiam

nataszka123
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
4
28-10-2019
Wiadomość 28 z 67 (6 959 wyświetleń)

Re: Re.: Wstępna decyzja

U nas sprawa wygląda następująco:
02. 10 złożenie wniosku u pośrednika
4.10 dokumenty trafiły do banku
21.10 analityk sprawdził BIK, prośba o nowe zaświadczenie o dochodzie i dodatkowy dokument z działalności ( nie był wymagalny przy składaniu wniosku). Tego samego dnia bank otrzymał skany dokumentów.
23.10 wpłynął do banku oryginał zaświadczenia o dochodzie

Między czasie obiecywano nam decyzję wstepną - dwukrotnie termin już upłynął. Do tej pory jej nie otrzymaliśmy.
Odpowiedz
0 Lajków
MSZ
MSZ
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
10
1
22-10-2019
Wiadomość 29 z 67 (6 956 wyświetleń)

Re: Re.: Wstępna decyzja

A składałes jeszcze gdzie wniosek w innym banku?
nataszka123
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
4
28-10-2019
Wiadomość 30 z 67 (6 953 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Dziękuję za podanie numeru zgłoszenia. Przekazałam prośbę o pilne rozpatrzenie do odpowiedniej jednostki w naszym banku. Mam nadzieję, że Twoja sprawa szybko się wyjaśni 😊

01-02-2023
Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

122585/012023

01-02-2023
Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Reklamacje staramy się rozpatrywać tak szybko jak to możliwe. Czy możesz podać nam numer swojego zgłoszenia? Wtedy przekażemy prośbę do odpowiedniej jednostk

...

01-02-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy