Odpowiedz

Re.: Wstępna decyzja

Na infolinii nie dowiedziałam się niczego nowego. Jesteśmy na drugim etapie: analiza dokumentów. Strasznie długo to trwa.
Odpowiedz
0 Lajków
MSZ
MSZ
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
10
1
22-10-2019
Wiadomość 21 z 67 (9 517 wyświetleń)

Re: Re.: Wstępna decyzja

Decyzję ostateczną, staramy się podjąć tak szybko, jak tylko możemy. Maksymalny czas. w którym ją podejmujemy wynosi 21 dni, od złożenia kompletów dokumentów. 

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
IwonaP
Były moderator
Były moderator icon
136
43
04-09-2015
Wiadomość 22 z 67 (9 456 wyświetleń)

Re: Re.: Wstępna decyzja

To co napisała pani moderator jest nieprawdą i jest nie adekwatne do tego co tak naprawdę się dzieje w ING.

Odpowiedz
0 Lajków
boski89
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
33
7
11-09-2019
Wiadomość 23 z 67 (9 441 wyświetleń)

Re: Re.: Wstępna decyzja

To akurat bardzo poważne zastrzeżenie. Rozumiem, że masz jakiś konkretny przykład, żeby go poprzeć?

 

Pamiętaj, że termin 21 dni liczony jest od momentu jak dokumenty dotrą do Analityka. W przypadku kredytów, o które wnioskujemy za pośrednictwem pośrednika, ten termin się wydłuża o czas, w trakcie którego dokumenty są przetwarzane przez pośrednika i ich późniejszej wysyłki.

 

Abstrahuję już, że ten termin jest zdefiniowany w ustawie o kredytach hipotecznych ....

Galanel88
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
163
42
06-09-2019
Wiadomość 24 z 67 (9 433 wyświetleń)

Re: Re.: Wstępna decyzja

@boski89 IwonaP udzieliła Ci prawidłowej odpowiedzi. Ostateczną decyzję podejmujemy w ciągu 21 dni od dostarczenia kompletu dokumentów. Decyzję wstępną uzależniamy od informacji zawartych  w danym wniosku kredytowym. W tej sprawie najlepiej skontaktuj się z doradcą, u którego składasz dokumenty.  

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 25 z 67 (9 382 wyświetleń)

Re: Re.: Wstępna decyzja

Składaliśmy komplet dokumentów wraz z operatem 10/10/2019 do tej pory brak nawet decyzji wstępnej gdzie inne banki już nam wydały decyzję ostateczna...Wybraliśmy inna oferte. pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
nataszka123
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
4
28-10-2019
Wiadomość 26 z 67 (9 285 wyświetleń)

Re: Re.: Wstępna decyzja

No to gratulujemy, że udało się tak szybko Emotikon: Szczęśliwy. Oczywiście każdy bank ma swoje procedury.

Jeśli jeszcze trafiliście na korzystną dla siebie finansowo opcję, to wybornie!

Galanel88
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
163
42
06-09-2019
Wiadomość 27 z 67 (9 282 wyświetleń)

Re: Re.: Wstępna decyzja

tak udało się Emotikon: Mrugający

także jesteśmy zadowoleni, ponieważ święta w tym roku spędzimy w naszym nowym mieszkaniu Emotikon: Mrugający

pozdrawiam

nataszka123
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
4
28-10-2019
Wiadomość 28 z 67 (9 273 wyświetleń)

Re: Re.: Wstępna decyzja

U nas sprawa wygląda następująco:
02. 10 złożenie wniosku u pośrednika
4.10 dokumenty trafiły do banku
21.10 analityk sprawdził BIK, prośba o nowe zaświadczenie o dochodzie i dodatkowy dokument z działalności ( nie był wymagalny przy składaniu wniosku). Tego samego dnia bank otrzymał skany dokumentów.
23.10 wpłynął do banku oryginał zaświadczenia o dochodzie

Między czasie obiecywano nam decyzję wstepną - dwukrotnie termin już upłynął. Do tej pory jej nie otrzymaliśmy.
Odpowiedz
0 Lajków
MSZ
MSZ
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
10
1
22-10-2019
Wiadomość 29 z 67 (9 270 wyświetleń)

Re: Re.: Wstępna decyzja

A składałes jeszcze gdzie wniosek w innym banku?
nataszka123
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
4
28-10-2019
Wiadomość 30 z 67 (9 267 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy