22-10-2019 10:37 | Edytowano: 22-10-2019 10:40
22-10-2019 10:41 | Edytowano: 22-10-2019 10:44
Decyzja wstępna oznacza że bank "wstępnie" deklaruje Ci możliwość przyznania kredytu na okres i kwotę o którą składałeś wniosek. Później wniosek trafia do analityka i to on dogłębnie sprawdza Ciebie pod kątem przyznania kredytu oraz stawia warunki kredytowe. Wstępna pozytywna decyzja nie oznacza jednak że kredyt zostanie przyznany.
Co do spokoju wszystko zależy od tego jaka masz sytuacje finansową.
22-10-2019 10:54
22-10-2019 11:01
22-10-2019 11:15 | Edytowano: 22-10-2019 11:17
22-10-2019 13:10
22-10-2019 13:45
Spróbuj pogonić doradce. (Aczkolwiek usłyszysz zapewne że mają dużo wniosków) albo cierpliwie czekaj. Niestety działa to w ten sposób że doradca wysyła dokumenty do oddziału a z oddziału dopiero idą do analityka i z powrotem ta samą droga. przez to tak długo to trwa.
22-10-2019 14:33
Praktycznie tak to wygląda. Jeśli bierzesz kredyt u pośrednika, to dokumenty w formie papierowej wysyłane są do centrum przetwarzania dokumentów Banku, a dopiero ostatecznie trafiają do analityka. Twój pośrednik powinien mieć wgląd w informację z którego dnia obecnie przetwarzane są wnioski (takiej informacji nie widać niestety na stronie konsumenckiej) - mój miał. Możesz też zadzwonić na infolinię Banku i uzyskać taką informację.
Dlatego ja już jestem przekonany, że w razie czego w przyszłości rozważę wyłącznie opcję bezpośrednią, gdzie większość formalności załatwiasz z domu, przez Internet.
22-10-2019 15:43
22-10-2019 15:52
Hmm .. dziwna sytuacja. Może być też tak (co niestety zdarza się, że doradcy robią), że mówią Ci, iż kontaktowali się z Bankiem, a na koniec wcale się nie kontaktują i tylko przychodzą do Ciebie z informacją zwrotną, która niby ma Cię uspokoić, że "Jutro już powinno być". I nie ma to żadnego pokrycia w deklaracjach Banku.
W moim przypadku doradca po prostu informował mnie o tym, co mógł uzyskać. Jakiekolwiek mailowe ponaglanie nie pomagało i informacja zwrotna była raczej w stylu "Wniosek jest w kolejce, zostanie przeprocesowany zgodnie z harmonogramem przetwarzania Banku".
Tak jak mówię - zawsze można zadzwonić do Banku i spróbować się dowiedzieć przynajmniej z jakiego dnia obecnie procesowane są wnioski. Więcej szczegółów w przypadku kredytu branego u pośrednika nie uzyskasz.
Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024