Odpowiedz

opłaty Blik

Posiadam konto Direct w ING czy uruchomienie płatności BLIK wiąże się z jakimiś opłatami na koncie co miesiąc

Odpowiedz
0 Lajków
mariusz72
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
03-01-2017
Wiadomość 1 z 5 (24 354 wyświetleń)

Re.: opłaty Blik

Jako użytkownik odpowiem krótko: NIE Emotikon: Szczęśliwy
Wręcz przeciwnie jeszcze możesz na tym "zarobić" np. unikając opłat za wypłaty z bankomatów.

Marith
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
1
22-03-2016
Wiadomość 2 z 5 (24 345 wyświetleń)

Re.: opłaty Blik

[ Edytowane ]

@mariusz72 Za uruchomienie BLIKa nie ma opłaty. Bezpłatnie możesz też płacić BLIKiem w sklepach, w internecie. Natomiast jeżeli masz konto Direct to bezpłatne są wypłaty BLIKiem z naszych bankomatów i sieci Planet Cash, a także pierwsza wypłata w pozostałych bankomatach. Za każdą kolejną wypłatę w tym samym okresie rozliczeniowym w pozostałych bankomatach naliczamy 2,50 zł.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
788
172
04-09-2015
Wiadomość 3 z 5 (24 275 wyświetleń)

Re.: opłaty Blik

[ Edytowane ]

Hahah, piszesz komenty za lajki?
___

Odpowiedz
0 Lajków
Walo331
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
18-01-2017
Wiadomość 4 z 5 (23 900 wyświetleń)

Re.: opłaty Blik

Lajki to tylko sygnał, że to co piszemy jest dla Was ważne i zrozumiałe. Zachęcamy do lajkowania (nie tylko naszych postów). A jeśli odpowiedz jest pomocna - oznacz ją jak rozwiązanie.

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
IwonaP
Były moderator
Były moderator icon
136
43
04-09-2015
Wiadomość 5 z 5 (23 896 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Karta debetowa do wyboru VISA/MC

Millennium nie daje wyboru. Tylko MC.

12-10-2024
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING


Czy to celowe działanie, czy przejaw lekceważącego podejścia do klienta, trudno powiedzieć, ale na pewno nie jest to działanie godne instytucji zaufania publicznego.

Nie wydaje mi się, żeby to było cel

...

12-10-2024
Re.: Brak wibracji przy płatności telefonem

W tej sytuacji proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub zgłoś nam sprawę przez infolinię pod numerem 32 357 00 69. Sprawdzimy tę sytuację w naszym systemie. 

12-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy