Re.: Moje ING mobile – sprawdź jak będzie rozwijać się nasza nowa bankowość mobilna. Infografika

Chcesz wiedzieć co w najbliższym czasie zmieni się w nowej aplikacji Moje ING mobile i jak planujemy ją rozwijać? Zobacz naszą infografikę i bądź na bieżąco. Sprawdź jakie funkcje nasz system daje Ci już teraz, a co pojawi się w nim w najbliższym czasie.

Aktualizacja: 17.10.2017

 infografa-moje ing_6.png Sprawdź nową aplikację Moje ING mobile – pobierz tutaj

 

 

Komentarze
Moderator
‎15-03-2017 09:26
@Tymcio @Konto usunięte Zamówić kartę możecie tylko na telefonach, które spełniają minimalne wymagania tj. system operacyjny Android 4.4 albo wyższy oraz antenę NFC. I jest to tylko możliwe na urządzeniu zaufanym, które ma zainstalowane Moje ING mobile. W przypadku zmiany zaufanego urządzenia, na którym był Mastercard w telefonie, nie będzie możliwe dokonywanie płatności tym telefonem. Natomiast na nowozaufanym urządzeniu (o ile spełnia wymagania), trzeba będzie Mastercard w telefonie ponownie aktywować. W Moje ING mobile, w „Szczegółach karty” Mastercard w telefonie będzie miała status „wyłączona” i będzie dostępny link „Aktywuj płatności”. Nie jest wymagane ponowne zamówienie karty.
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
772
171
04-09-2015
Zaprawiony analityk III
‎15-03-2017 09:28

Ok Emotikon: Szczęśliwy To trochę rozjaśnia sytuację. No to nie zostaje mi nic innego, jak tylko czekać na odpowiedź na temat mojego problemu.

Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Konto usunięte
‎15-03-2017 09:37

Dziękuje @AgnieszkaBin za wyczerpujące wyjaśnienie.

I wszystko jasne. Co Ekspert to Ekspert. Emotikon: Szczęśliwy

Użytkownik nie istnieje
Doradca z ambicjami I
‎07-05-2017 19:42

Czy wiadomo kiedy będzie Aktualizacja Mój ING 🤔-czekam na Android pay,widget, I paragon datę aktualizacji 🙄

pbaszuk77
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
21-01-2017
Były moderator
‎08-05-2017 20:13

@pbaszuk77 Prosimy o cierpliwość. Na bieżąco będziemy informować o aktualizacjach aplikacji. 

MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
142
04-09-2015
Główny rachmistrz I
‎31-05-2017 23:23 | Edytowano: ‎31-05-2017 23:24

Brakuje mi jeszcze 2 funkcji

1) Zeskanuj i płać (chodzi o kody QR) 

2) Możliwość płatności aplikacją za bilety komunikacji miejskiej oraz za parkingi w miastach (taką funkcję posiada aplikacja BZWBK) 

I wtedy aplikacja miałaby wszystko co potrzebne Emotikon: Szczęśliwy 

 

PS  Słyszałem że pracujecie również nad autoryzacją push zamiast SMS-ów, jak obecnie jest w mBanku. Kiedy to będzie już działać ? 

 

 

HCE, Adroid Pay czy Apple Pay mnie nie interesuje Emotikon: Szczęśliwy Do płacenia jest karta a nie telefon. 

viggen
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
264
47
03-02-2016
Były moderator
‎01-06-2017 22:51

@viggen Aktualnie nie planujemy wprowadzenia kodów QR.

Dziękujemy za sugestię odnośnie płatności za bilety komunikacji.

Pracujemy nad tym sposobem autoryzacji przelewów udostępnimy go w trzecim kwartale tego roku. 

KamilaC
Były moderator
Były moderator icon
177
70
04-09-2015
Główny rachmistrz I
‎01-06-2017 23:07 | Edytowano: ‎01-06-2017 23:08

@KamilaC

Bez kodów QR przeżyje ale płatność za bilety komunikacji oraz parkingi - już nie Emotikon: Szczęśliwy
BZWBK, Millenium - te banki posiadają w swoich aplikacjach taką funkcję i bardzo ułatwia to życie w różnych miastach.

 

Cieszy mnie praca ING nad nowym sposobem autoryzacji. Zatem czekamy! Emotikon: Szczęśliwy Przy okazji infografika nie jest aktualna Emotikon: Język

viggen
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
264
47
03-02-2016
Doradca z ambicjami III
‎12-06-2017 23:35 | Edytowano: ‎12-06-2017 23:46

Czy macie w planach wdrożenie takich funkcji jak:
- zeskanuj i zapłać (mBank to jest, i jest to bardzo wygodna funkcja)

- QR kody oraz płatności za bilety i parkingi - Bank Millenium
- autoryzacja w aplikacji mobilnej (jak to ma mBank oraz T-Mobile Usługi Bankowe) zamiast haseł SMS przy (oczywiści z możliwością włącz/wyłącz funkcję):
1. logowaniu do portalu tranzakcyjnego (dodatkowe zabezpieczenie),
2. wykonywaniu przelewów,
3. wykonywaniu zmian na koncie itp.

 

Myślę, że wprowadzenie w/w funkcjonalności nie stanowiło by większego problemu dla informatyków a zarazem zwiększyło by komfort pracy i wizerunek ING Banku Emotikon: Szczęśliwy. Nic mi już więcej do szczęścia nie było by potrzebne, no może za wyjątkiem Apple Pay Emotikon: Mrugający

MreaperS
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
57
6
12-06-2017
Konto usunięte
‎13-06-2017 09:28

@MreaperS opcje które planujemy, ale nie mamy określonej jeszcze daty,  to:
- zeskanuj i zapłać,
- QR kody oraz płatności za bilety i parkingi.

Wdrożenie mobilnej autoryzacji planujemy na koniec czerwca – będzie ona funkcjonowała dla potwierdzania przelewów, równolegle z kodami sms. O tym czy dana transakcja będzie miała być potwierdzona w aplikacji czy przez kod sms będzie decydować bank.


Użytkownik nie istnieje
Doradca z ambicjami III
‎16-06-2017 19:31

Witam, troszę dziwne podejście. Dlaczego bank ma decydować która transakcja ma być autoryzowana przez aplikację a która przez sms. W mBanku (jak i TMUB), można autoryzować transakcje albo przez sms lub przez aplikację, w zależności jaką opcję wybierze sobie użytkownik. Tam Bank nic nie narzuca a tym bardziej decyduje. Co do funkcji "zeskanuj i zapłać" uważam, że powinna być już dawno udostępniona klientom ze względu na szybkość i wygodę. Pozdrawiam.

MreaperS
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
57
6
12-06-2017
Moderator
‎17-06-2017 20:09

@MreaperS Twoje uwagi przekazałam do działu, który odpowiada za system Moje ING. Na biężąco będziemy informować o kolejnych funkcjonalnościach.


----
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakcptuj ją jako rozwiązanie.

IlonaU
Moderator
Moderator icon
1073
215
07-06-2017
Zaprawiony analityk III
‎04-01-2018 09:44

Widzę, że aktualnie zniknęły daty - dobre posunięcie, mniej użytkowników będzie marudzić.

Jednocześnie mam pytanie, czy znany jest termin wdrożenia Android Pay?

Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Moderator
‎05-01-2018 09:54 | Edytowano: ‎05-01-2018 11:24

@Tymcio Nie znamy jeszcze dokładnego terminu, jednak będzie to w pierwszym kwartale tego roku.

AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
772
171
04-09-2015
Doradca z ambicjami I
‎16-02-2018 11:10
@AgnieszkaBin niestety JUŻ nie Q1 :/ kolejna obsuwa, materiałym mówią o H1 2018, a oryginalne posty na forum zakładały datę 16.11.2016 :] także ten...
drno_krk
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
13
0
16-02-2018
Zaprawiony analityk III
‎01-03-2018 11:10

@drno_krk obsługa Google Pay w końcu wystartowała Emotikon: Szczęśliwy
Brawo ING - udało się Emotikon: Bardzo szczęśliwy

Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Doradca z ambicjami I
‎01-03-2018 11:24
@Tymcio fakt działa! Emotikon: Szczęśliwy dzięki teraz jeszcze, żeby działała nie tylko debetowa...
drno_krk
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
13
0
16-02-2018
Zaprawiony analityk III
‎01-03-2018 15:13

Od czegoś trzeba zacząć Emotikon: Bardzo szczęśliwy I tak bardzo dobrze, że jest i tyle Emotikon: Szczęśliwy

Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Zaprawiony analityk III
‎19-12-2018 20:30

Czy planowane jest coś podobnego na nadchodzący rok?

Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Doradca z ambicjami I
‎19-12-2018 20:36

> Czy planowane jest coś podobnego na nadchodzący rok?

Jestem jak najbardziej za! Świetna metoda komunikacji co zmieni się w banku! Osobiście głosuję na uwierzytelnianie dwuskładnikowe (2FA, U2F, WebAuth).

Obecnie moja poczta z Gmail jest lepiej chroniona niż pieniądze w banku... powinno być odwrotnie! Emotikon: Szczęśliwy

wk
wk
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
14
12
04-10-2016
Moderator
‎16-01-2019 18:27

@Tymcio@wk odpowiedź na swoje pytanie możecie znaleźć tutaj Emotikon: Szczęśliwy

MonikaC
Moderator
Moderator icon
626
119
04-09-2015