Re.: Moje ING mobile – sprawdź jak będzie rozwijać się nasza nowa bankowość mobilna. Infografika

Chcesz wiedzieć co w najbliższym czasie zmieni się w nowej aplikacji Moje ING mobile i jak planujemy ją rozwijać? Zobacz naszą infografikę i bądź na bieżąco. Sprawdź jakie funkcje nasz system daje Ci już teraz, a co pojawi się w nim w najbliższym czasie.

Aktualizacja: 17.10.2017

 infografa-moje ing_6.png Sprawdź nową aplikację Moje ING mobile – pobierz tutaj

 

 

Komentarze
Moderator
‎15-03-2017 09:26
@Tymcio @Konto usunięte Zamówić kartę możecie tylko na telefonach, które spełniają minimalne wymagania tj. system operacyjny Android 4.4 albo wyższy oraz antenę NFC. I jest to tylko możliwe na urządzeniu zaufanym, które ma zainstalowane Moje ING mobile. W przypadku zmiany zaufanego urządzenia, na którym był Mastercard w telefonie, nie będzie możliwe dokonywanie płatności tym telefonem. Natomiast na nowozaufanym urządzeniu (o ile spełnia wymagania), trzeba będzie Mastercard w telefonie ponownie aktywować. W Moje ING mobile, w „Szczegółach karty” Mastercard w telefonie będzie miała status „wyłączona” i będzie dostępny link „Aktywuj płatności”. Nie jest wymagane ponowne zamówienie karty.
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
593
147
04-09-2015
Zaprawiony analityk
‎15-03-2017 09:28

Ok Emotikon: Szczęśliwy To trochę rozjaśnia sytuację. No to nie zostaje mi nic innego, jak tylko czekać na odpowiedź na temat mojego problemu.

Tymcio
Zaprawiony analityk
Zaprawiony analityk icon
169
25
26-09-2016
Konto usunięte
‎15-03-2017 09:37

Dziękuje @AgnieszkaBin za wyczerpujące wyjaśnienie.

I wszystko jasne. Co Ekspert to Ekspert. Emotikon: Szczęśliwy

Użytkownik nie istnieje
Doradca z ambicjami
‎07-05-2017 19:42

Czy wiadomo kiedy będzie Aktualizacja Mój ING 🤔-czekam na Android pay,widget, I paragon datę aktualizacji 🙄

pbaszuk77
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
8
0
21-01-2017
Były moderator
‎08-05-2017 20:13

@pbaszuk77 Prosimy o cierpliwość. Na bieżąco będziemy informować o aktualizacjach aplikacji. 

MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
138
04-09-2015
Zaprawiony analityk
‎31-05-2017 23:23 | Edytowano: ‎31-05-2017 23:24

Brakuje mi jeszcze 2 funkcji

1) Zeskanuj i płać (chodzi o kody QR) 

2) Możliwość płatności aplikacją za bilety komunikacji miejskiej oraz za parkingi w miastach (taką funkcję posiada aplikacja BZWBK) 

I wtedy aplikacja miałaby wszystko co potrzebne Emotikon: Szczęśliwy 

 

PS  Słyszałem że pracujecie również nad autoryzacją push zamiast SMS-ów, jak obecnie jest w mBanku. Kiedy to będzie już działać ? 

 

 

HCE, Adroid Pay czy Apple Pay mnie nie interesuje Emotikon: Szczęśliwy Do płacenia jest karta a nie telefon. 

viggen
Zaprawiony analityk
Zaprawiony analityk icon
218
41
03-02-2016
Moderator
‎01-06-2017 22:51

@viggen Aktualnie nie planujemy wprowadzenia kodów QR.

Dziękujemy za sugestię odnośnie płatności za bilety komunikacji.

Pracujemy nad tym sposobem autoryzacji przelewów udostępnimy go w trzecim kwartale tego roku. 

KamilaC
Moderator
Moderator icon
156
67
04-09-2015
Zaprawiony analityk
‎01-06-2017 23:07 | Edytowano: ‎01-06-2017 23:08

@KamilaC

Bez kodów QR przeżyje ale płatność za bilety komunikacji oraz parkingi - już nie Emotikon: Szczęśliwy
BZWBK, Millenium - te banki posiadają w swoich aplikacjach taką funkcję i bardzo ułatwia to życie w różnych miastach.

 

Cieszy mnie praca ING nad nowym sposobem autoryzacji. Zatem czekamy! Emotikon: Szczęśliwy Przy okazji infografika nie jest aktualna Emotikon: Język

viggen
Zaprawiony analityk
Zaprawiony analityk icon
218
41
03-02-2016
Doradca z ambicjami
‎12-06-2017 23:35 | Edytowano: ‎12-06-2017 23:46

Czy macie w planach wdrożenie takich funkcji jak:
- zeskanuj i zapłać (mBank to jest, i jest to bardzo wygodna funkcja)

- QR kody oraz płatności za bilety i parkingi - Bank Millenium
- autoryzacja w aplikacji mobilnej (jak to ma mBank oraz T-Mobile Usługi Bankowe) zamiast haseł SMS przy (oczywiści z możliwością włącz/wyłącz funkcję):
1. logowaniu do portalu tranzakcyjnego (dodatkowe zabezpieczenie),
2. wykonywaniu przelewów,
3. wykonywaniu zmian na koncie itp.

 

Myślę, że wprowadzenie w/w funkcjonalności nie stanowiło by większego problemu dla informatyków a zarazem zwiększyło by komfort pracy i wizerunek ING Banku Emotikon: Szczęśliwy. Nic mi już więcej do szczęścia nie było by potrzebne, no może za wyjątkiem Apple Pay Emotikon: Mrugający

MreaperS
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
44
4
12-06-2017
Moderator
‎13-06-2017 09:28

@MreaperS opcje które planujemy, ale nie mamy określonej jeszcze daty,  to:
- zeskanuj i zapłać,
- QR kody oraz płatności za bilety i parkingi.

Wdrożenie mobilnej autoryzacji planujemy na koniec czerwca – będzie ona funkcjonowała dla potwierdzania przelewów, równolegle z kodami sms. O tym czy dana transakcja będzie miała być potwierdzona w aplikacji czy przez kod sms będzie decydować bank.


MirosławP
Moderator
Moderator icon
407
125
25-03-2016
Doradca z ambicjami
‎16-06-2017 19:31

Witam, troszę dziwne podejście. Dlaczego bank ma decydować która transakcja ma być autoryzowana przez aplikację a która przez sms. W mBanku (jak i TMUB), można autoryzować transakcje albo przez sms lub przez aplikację, w zależności jaką opcję wybierze sobie użytkownik. Tam Bank nic nie narzuca a tym bardziej decyduje. Co do funkcji "zeskanuj i zapłać" uważam, że powinna być już dawno udostępniona klientom ze względu na szybkość i wygodę. Pozdrawiam.

MreaperS
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
44
4
12-06-2017
Moderator
‎17-06-2017 20:09

@MreaperS Twoje uwagi przekazałam do działu, który odpowiada za system Moje ING. Na biężąco będziemy informować o kolejnych funkcjonalnościach.


----
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakcptuj ją jako rozwiązanie.

IlonaU
Moderator
Moderator icon
583
125
07-06-2017
Zaprawiony analityk
‎04-01-2018 09:44

Widzę, że aktualnie zniknęły daty - dobre posunięcie, mniej użytkowników będzie marudzić.

Jednocześnie mam pytanie, czy znany jest termin wdrożenia Android Pay?

Tymcio
Zaprawiony analityk
Zaprawiony analityk icon
169
25
26-09-2016
Moderator
‎05-01-2018 09:54 | Edytowano: ‎05-01-2018 11:24

@Tymcio Nie znamy jeszcze dokładnego terminu, jednak będzie to w pierwszym kwartale tego roku.

AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
593
147
04-09-2015
Doradca z ambicjami
‎16-02-2018 11:10
@AgnieszkaBin niestety JUŻ nie Q1 :/ kolejna obsuwa, materiałym mówią o H1 2018, a oryginalne posty na forum zakładały datę 16.11.2016 :] także ten...
drno_krk
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
9
0
16-02-2018
Zaprawiony analityk
‎01-03-2018 11:10

@drno_krk obsługa Google Pay w końcu wystartowała Emotikon: Szczęśliwy
Brawo ING - udało się Emotikon: Bardzo szczęśliwy

Tymcio
Zaprawiony analityk
Zaprawiony analityk icon
169
25
26-09-2016
Doradca z ambicjami
‎01-03-2018 11:24
@Tymcio fakt działa! Emotikon: Szczęśliwy dzięki teraz jeszcze, żeby działała nie tylko debetowa...
drno_krk
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
9
0
16-02-2018
Zaprawiony analityk
‎01-03-2018 15:13

Od czegoś trzeba zacząć Emotikon: Bardzo szczęśliwy I tak bardzo dobrze, że jest i tyle Emotikon: Szczęśliwy

Tymcio
Zaprawiony analityk
Zaprawiony analityk icon
169
25
26-09-2016
Zaprawiony analityk
‎19-12-2018 20:30

Czy planowane jest coś podobnego na nadchodzący rok?

Tymcio
Zaprawiony analityk
Zaprawiony analityk icon
169
25
26-09-2016
Doradca z ambicjami
‎19-12-2018 20:36

> Czy planowane jest coś podobnego na nadchodzący rok?

Jestem jak najbardziej za! Świetna metoda komunikacji co zmieni się w banku! Osobiście głosuję na uwierzytelnianie dwuskładnikowe (2FA, U2F, WebAuth).

Obecnie moja poczta z Gmail jest lepiej chroniona niż pieniądze w banku... powinno być odwrotnie! Emotikon: Szczęśliwy

wk
wk
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
12
2
04-10-2016
Moderator
‎16-01-2019 18:27

@Tymcio@wk odpowiedź na swoje pytanie możecie znaleźć tutaj Emotikon: Szczęśliwy

MonikaC
Moderator
Moderator icon
507
101
04-09-2015