19-04-2018 13:27
04-05-2018 21:39
05-05-2018 10:25
Chyba za dużo pracowników banku musiałoby pożegnać się ze swoimi kierowniczymi stanowiskami ( włącznie z prezesem którego podpis musi widnieć pod wdrożeniem tego bubla ) ... Nie mówiąc o WYWALONEJ kasie . Tak więc sam sobie odpowiedz na swoje pytanie .
Trzeba więc brnąć w tą głoopotę aż ostatni klient da nogę z ing , co oczywiście się nie stanie . Więc wszyscy ci w/w będą udawać że wszystko jest ok .
06-05-2018 13:50
Nie tylko jest OK. Jest tak wspaniale, że wypłacą sobie za tego bubla stosowne premie.
06-05-2018 14:48
06-06-2018 23:10
Czy ja sie doczekam kiedyś opcji podkategorii do kategorii płatności?
Nadal nie jestem w stanie określić ile na co wydaje. Wydatki codziennie to zakupy do lodówki, chemia, jedzenie dla zwierząt. Już kilka podkategorii. Zdrowie i uroda - fryzjer damski (np kobieta), kosmetyki, lekarstwa, wizyty u lekarza, dentysta itd. Znowu kilka podkategorii.
I tak można przykladów pisać wiele.
A dzisiaj nadal nie wiem na co i ile wydaje. W sumie jak nie ma tych podkategorii to nawet z tego nie ma sensu korzystać, ponieważ nie jest adekwatne.
Poza tym - skoro płacę np w sieci Żabce i przypisuje mnie pod kategorię np DOM. Jeśli zmienię na inną to dlaczego kolejne w Żabce nadal przypisuje mi do DOM??
To codzienne mam wchodzić, patrzeć w historię i zmieniać kategorie? Przecież to nie trzyma się kupy.
Pomysł był dobry ale jak dla mnie jest niedopracowany i nie ma sensu z tego korzystać. Więc - kiedy przewidujecie jakieś zmiany w tym zakresie i żeby pomysł nie tylko był dobry ale i jego wykonanie??
Dla przykładu zobaczcie sobie jak to działa w Mbanku. Tam macie przykład pomysłu i dobrego wykonania.
07-06-2018 10:11
08-06-2018 14:54
Planujemy wdrożyć zapamiętywanie kategorii. Niestety nie możemy jeszcze podać konkretnej daty.
22-06-2018 18:56
Dzień dobry,
korzysta Pan z usługi Serwis SMS, w której informujemy Pana np. o przelewach na konto. Wprowadzamy zmiany w tej usłudze – prosimy, aby zapoznał się Pan z poniższą informacją.
Co się zmienia
30 czerwca wyłączamy starą wersję bankowości internetowej. Do tego dnia może Pan zmieniać w niej ustawienia SMS-ów. Od 1 lipca będzie mógł Pan to zrobić tylko w oddziale naszego banku.
Czy kogoś w ING zdrowo *pomyziało*? Ten nowoczesny i INTERNETOWY bank każe mi pomykać do oddziału jak będe chciał coś zmienić w usłudze?! Puk puk w człóko... młotkiem?
22-06-2018 19:17 | Edytowano: 22-06-2018 19:38
Tak, 30 czerwca zamykamy poprzednią wersję bankowości ING BankOnLine. To wiąże się z przeniesieniem niektórych usług do obsługi w inny sposób, np. właśnie w oddziale. Zamiast wiadomości SMS możesz korzystać z powiadomień Push w Aplikacji Moje ING (Android, iOS). Są one bezpłatne i dowolnie możesz je ustawiać np. do jakich kont chcesz takie powiadomienia. Zachęcamy Cię do skorzystania także z tej formy powiadomień.
No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.
24-12-2024Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn
... 24-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
6 | |
5 | |
3 | |
3 |