Odpowiedz

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Proszę mi wytłumaczyć jak mam zainstalować waszą żenującą aplikację na moim Samsungu 1080? Znaczy się koniecznie muszę mieć smartfon...

Oczywiście wasze żenujące powiadomienia nie działają na drugim telefonie który mam, bo bank w trosce o prywatnosć nie chce wysyłać powiadomień na mail (żębym sobie spokojnie sprwadził na komputerze w programie pocztowym) tylko radośnie woli wszystko wysyłać przez serwery google, żeby głupia korporacja wiedziała o mnie jeszcze więcej...

wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 1301 z 1 332 (29 560 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Gdzie w Windows Phone można ustawić powiadomienia Push. Nie znasz się i pociskasz ***oły.

Odpowiedz
0 Lajków
DziadekP
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
30
4
08-03-2016
Wiadomość 1302 z 1 332 (29 559 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

AgnieszkaR pisze:
3033

Tak, 30 czerwca zamykamy poprzednią wersję bankowości ING BankOnLine. To wiąże się z przeniesieniem niektórych usług do obsługi w inny sposób, np. właśnie w oddziale. Zamiast wiadomości SMS możesz korzystać z powiadomień Push w Aplikacji Moje ING (Android, iOS). Są one bezpłatne i dowolnie możesz je ustawiać np. do jakich kont chcesz takie powiadomienia. Zachęcamy Cię do skorzystania także z tej formy powiadomień. 


I tu objawia się korporacyjna wyższość ING nad jej klientami. Nie ważne czy wam się to podoba czy nie my zamykamy i już. Nieistotna jest wola klientów, nie ważne że komuś pasowały wiadomości sms przecież bank łaskawie zezwala nam na korzystanie z wynalazku w postaci POWIADOMIEŃ PUSH bezpłatnych jak dodaje ( przypomnę ze powiadomienia sms są również bezpłatne )

Odpowiedz
0 Lajków
brennman
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
8
22-04-2016
Wiadomość 1303 z 1 332 (29 540 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

No bo musisz mieć ***jfona, jeśli nie masz nie istniejesz. ING wpisuje się w pomysły naszych jaśnie nam panujących którzy będą wymagać od banków ip komputera z którego są robione operacje bankowe. Do tego ip, bank jeszcze doda swoją wiedzę o ***jfonach które będą zarejestrowane w banku i będziemy śledzeni wszędzie i zawsze. Jeśli teraz mi ktoś w banku mówi że moje dane są pilnie strzeżone to mam wrażenie że jestem na występie jakiegoś kiepskiego kabaretu.
Odpowiedz
0 Lajków
alz
alz
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
81
56
24-11-2016
Wiadomość 1304 z 1 332 (29 521 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Widać, że ING obrosło w piórka, a "liczą się ludzie" to już tylko pusty frazes. Pomysł, żeby usługę zarządzania powiadomieniami SMS przenieść do oddziału banku jest  poroniony. W XXI wieku mam prawo oczekiwać, że takie drobnostki załatwię przez internet. Zważywszy, że poprzednia wersja systemu bankowości internetowej miała taką opcję. Cyrk, po prostu cyrk a nie bank.

Odpowiedz
0 Lajków
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
161
73
05-11-2015
Wiadomość 1305 z 1 332 (29 414 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

@Mitchris Zachęcamy do korzystania z powiadomień PUSH. Możesz je włączyć i zarządzać nimi przez aplikację mobilną.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
788
172
04-09-2015
Wiadomość 1306 z 1 332 (29 345 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

@AgnieszkaBinżeby zalał mnie spam powiadomień z uwagi na brak możliwości ich konfiguracji? Bądźmy poważni.

Odpowiedz
0 Lajków
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
161
73
05-11-2015
Wiadomość 1307 z 1 332 (29 338 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej


AgnieszkaBin pisze:
64

Nie, nie da się nimi zarządzać (włącz/wyłącz to nie jest zarządzanie). Pomijajac, że w ogóle nie działają.

Ale drim-tim z ING wie najlepiej...

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 1308 z 1 332 (29 305 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

@wojciech powiadomienia PUSH możesz nie tylko włączyć i wyłączyć, ale także możesz ustalić, do jakich produktów będziesz miał je otrzymywał. Przez Społeczność nie mogę sprawdzić, dlaczego nie dostajesz powiadomień. Napisz do nas przez Moje ING – Wiadomości lub zadzwoń 32 357 00 69. Zgłosimy Twoją sytuację do analizy.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 1309 z 1 332 (29 247 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej


MonikaC pisze:
61

Szczerze? Już mi się nie chce - praktycznie co aktualizację przestaje działać i jedyne rozwiązanie to kontakt z infolinią i/lub usuniecie i ponowna instalacja aplikacji, co jest wybitnie głupie.

Jakieś prezciwwskazanie do wysyłania powiadomienia jako SMS (dwie dekady i działa bez problemu) albo e-mail (kilkadziesiąt lat na karku i zwyczajnie działa)? Czy w ramach idiotycznego podążania za modą (bo niczym innym to nie jest) jesteśmy skazani na PUSH, który jest kulawy i ciągle są z nim problemy?

 

(lol, nawet cytowanie tutaj nie działa tylko wstawia bezsensowne "61" zamiast treści Emotikon: Bardzo szczęśliwy)

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 1310 z 1 332 (29 243 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: [UX] [Historia] [datepicker] Bardzo niewygodny tooltip

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy