22-06-2018 19:22
Proszę mi wytłumaczyć jak mam zainstalować waszą żenującą aplikację na moim Samsungu 1080? Znaczy się koniecznie muszę mieć smartfon...
Oczywiście wasze żenujące powiadomienia nie działają na drugim telefonie który mam, bo bank w trosce o prywatnosć nie chce wysyłać powiadomień na mail (żębym sobie spokojnie sprwadził na komputerze w programie pocztowym) tylko radośnie woli wszystko wysyłać przez serwery google, żeby głupia korporacja wiedziała o mnie jeszcze więcej...
22-06-2018 19:30
Gdzie w Windows Phone można ustawić powiadomienia Push. Nie znasz się i pociskasz ***oły.
22-06-2018 21:37 | Edytowano: 22-06-2018 21:43
AgnieszkaR pisze:
3033
Tak, 30 czerwca zamykamy poprzednią wersję bankowości ING BankOnLine. To wiąże się z przeniesieniem niektórych usług do obsługi w inny sposób, np. właśnie w oddziale. Zamiast wiadomości SMS możesz korzystać z powiadomień Push w Aplikacji Moje ING (Android, iOS). Są one bezpłatne i dowolnie możesz je ustawiać np. do jakich kont chcesz takie powiadomienia. Zachęcamy Cię do skorzystania także z tej formy powiadomień.
I tu objawia się korporacyjna wyższość ING nad jej klientami. Nie ważne czy wam się to podoba czy nie my zamykamy i już. Nieistotna jest wola klientów, nie ważne że komuś pasowały wiadomości sms przecież bank łaskawie zezwala nam na korzystanie z wynalazku w postaci POWIADOMIEŃ PUSH bezpłatnych jak dodaje ( przypomnę ze powiadomienia sms są również bezpłatne )
22-06-2018 21:59
23-06-2018 17:12
Widać, że ING obrosło w piórka, a "liczą się ludzie" to już tylko pusty frazes. Pomysł, żeby usługę zarządzania powiadomieniami SMS przenieść do oddziału banku jest poroniony. W XXI wieku mam prawo oczekiwać, że takie drobnostki załatwię przez internet. Zważywszy, że poprzednia wersja systemu bankowości internetowej miała taką opcję. Cyrk, po prostu cyrk a nie bank.
24-06-2018 17:26
@Mitchris Zachęcamy do korzystania z powiadomień PUSH. Możesz je włączyć i zarządzać nimi przez aplikację mobilną.
24-06-2018 18:13 | Edytowano: 24-06-2018 18:13
@AgnieszkaBinżeby zalał mnie spam powiadomień z uwagi na brak możliwości ich konfiguracji? Bądźmy poważni.
24-06-2018 22:40
AgnieszkaBin pisze:
64
Nie, nie da się nimi zarządzać (włącz/wyłącz to nie jest zarządzanie). Pomijajac, że w ogóle nie działają.
Ale drim-tim z ING wie najlepiej...
25-06-2018 22:27
@wojciech powiadomienia PUSH możesz nie tylko włączyć i wyłączyć, ale także możesz ustalić, do jakich produktów będziesz miał je otrzymywał. Przez Społeczność nie mogę sprawdzić, dlaczego nie dostajesz powiadomień. Napisz do nas przez Moje ING – Wiadomości lub zadzwoń 32 357 00 69. Zgłosimy Twoją sytuację do analizy.
25-06-2018 22:35
MonikaC pisze:
61
Szczerze? Już mi się nie chce - praktycznie co aktualizację przestaje działać i jedyne rozwiązanie to kontakt z infolinią i/lub usuniecie i ponowna instalacja aplikacji, co jest wybitnie głupie.
Jakieś prezciwwskazanie do wysyłania powiadomienia jako SMS (dwie dekady i działa bez problemu) albo e-mail (kilkadziesiąt lat na karku i zwyczajnie działa)? Czy w ramach idiotycznego podążania za modą (bo niczym innym to nie jest) jesteśmy skazani na PUSH, który jest kulawy i ciągle są z nim problemy?
(lol, nawet cytowanie tutaj nie działa tylko wstawia bezsensowne "61" zamiast treści )
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |