19-04-2018 13:27
04-05-2018 21:39
05-05-2018 10:25
Chyba za dużo pracowników banku musiałoby pożegnać się ze swoimi kierowniczymi stanowiskami ( włącznie z prezesem którego podpis musi widnieć pod wdrożeniem tego bubla ) ... Nie mówiąc o WYWALONEJ kasie . Tak więc sam sobie odpowiedz na swoje pytanie .
Trzeba więc brnąć w tą głoopotę aż ostatni klient da nogę z ing , co oczywiście się nie stanie . Więc wszyscy ci w/w będą udawać że wszystko jest ok .
06-05-2018 13:50
Nie tylko jest OK. Jest tak wspaniale, że wypłacą sobie za tego bubla stosowne premie.
06-05-2018 14:48
06-06-2018 23:10
Czy ja sie doczekam kiedyś opcji podkategorii do kategorii płatności?
Nadal nie jestem w stanie określić ile na co wydaje. Wydatki codziennie to zakupy do lodówki, chemia, jedzenie dla zwierząt. Już kilka podkategorii. Zdrowie i uroda - fryzjer damski (np kobieta), kosmetyki, lekarstwa, wizyty u lekarza, dentysta itd. Znowu kilka podkategorii.
I tak można przykladów pisać wiele.
A dzisiaj nadal nie wiem na co i ile wydaje. W sumie jak nie ma tych podkategorii to nawet z tego nie ma sensu korzystać, ponieważ nie jest adekwatne.
Poza tym - skoro płacę np w sieci Żabce i przypisuje mnie pod kategorię np DOM. Jeśli zmienię na inną to dlaczego kolejne w Żabce nadal przypisuje mi do DOM??
To codzienne mam wchodzić, patrzeć w historię i zmieniać kategorie? Przecież to nie trzyma się kupy.
Pomysł był dobry ale jak dla mnie jest niedopracowany i nie ma sensu z tego korzystać. Więc - kiedy przewidujecie jakieś zmiany w tym zakresie i żeby pomysł nie tylko był dobry ale i jego wykonanie??
Dla przykładu zobaczcie sobie jak to działa w Mbanku. Tam macie przykład pomysłu i dobrego wykonania.
07-06-2018 10:11
08-06-2018 14:54
Planujemy wdrożyć zapamiętywanie kategorii. Niestety nie możemy jeszcze podać konkretnej daty.
22-06-2018 18:56
Dzień dobry,
korzysta Pan z usługi Serwis SMS, w której informujemy Pana np. o przelewach na konto. Wprowadzamy zmiany w tej usłudze – prosimy, aby zapoznał się Pan z poniższą informacją.
Co się zmienia
30 czerwca wyłączamy starą wersję bankowości internetowej. Do tego dnia może Pan zmieniać w niej ustawienia SMS-ów. Od 1 lipca będzie mógł Pan to zrobić tylko w oddziale naszego banku.
Czy kogoś w ING zdrowo *pomyziało*? Ten nowoczesny i INTERNETOWY bank każe mi pomykać do oddziału jak będe chciał coś zmienić w usłudze?! Puk puk w człóko... młotkiem?
22-06-2018 19:17 | Edytowano: 22-06-2018 19:38
Tak, 30 czerwca zamykamy poprzednią wersję bankowości ING BankOnLine. To wiąże się z przeniesieniem niektórych usług do obsługi w inny sposób, np. właśnie w oddziale. Zamiast wiadomości SMS możesz korzystać z powiadomień Push w Aplikacji Moje ING (Android, iOS). Są one bezpłatne i dowolnie możesz je ustawiać np. do jakich kont chcesz takie powiadomienia. Zachęcamy Cię do skorzystania także z tej formy powiadomień.
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |